Привет, имам GOLF III. скоро минавах на годишен технически преглед и ми казаха че задните спирачки не ловят. Даже не узпяха да блокират машинката докато тестваха - изобщо гола вода.. както и да е прегледа ме пуснаха но ми казаха да си ги оправя. Голфчето е '93 набор и реших да му сменя накладките отзад. Днес ги смених, имаше и блокирало цининдърче едно. Барабаните са добре, не са износени. Феродото беше заминала около половината, даже по-малко. Помолих после майстора да я пробва на уреда за прегледи пак и о чудо - пак гола вода.. е,малко по-добре от преди ама все пак доста слабо..чувал съм и от други че на голфчетата им са слаби по принцип задните спирачки ама чак пък прегледа не могат да издържат.. дайте акъл какво да права, има ли още някоя тънкост? Май трябва да мине малко време да се напаснат..?
Ръчната горе долу държи, не е чак да кове но не е и хич да я няма..
GOLF III задни барабанни спирачки..
GOLFER написа:мисля си ,че не е обезвъздушена системата като хората.
може и сервото да не работи както трябва.
ръчната ако натегнеш жилата ще стане по-добре.
при нови накладки по-често се случва да трият и да задържат докато се напаснат.
еми обезвъздувавахме , мисля че не е от туй.. За сервото не знам, ако не бачкаше нямаше и предните да спират,нали? А предните са супер. За жилото - може да го понатегна.
Мерси!
- VR666
- Мнения: 325
- Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Ботевград
Мошенници
Абе ВеДубалвето си е наред ами тия майстори са гола вода.
Задните спирачки ловят само при яко натоварване (3-4 човала с картофи например ).
Задните спирачки ловят само при яко натоварване (3-4 човала с картофи например ).
Re: GOLF III задни барабанни спирачки..
ВУТЕ написа:Привет, имам GOLF III. скоро минавах на годишен технически преглед и ми казаха че задните спирачки не ловят. Даже не узпяха да блокират машинката докато тестваха - изобщо гола вода.. както и да е прегледа ме пуснаха но ми казаха да си ги оправя. Голфчето е '93 набор и реших да му сменя накладките отзад. Днес ги смених, имаше и блокирало цининдърче едно. Барабаните са добре, не са износени. Феродото беше заминала около половината, даже по-малко. Помолих после майстора да я пробва на уреда за прегледи пак и о чудо - пак гола вода.. е,малко по-добре от преди ама все пак доста слабо..чувал съм и от други че на голфчетата им са слаби по принцип задните спирачки ама чак пък прегледа не могат да издържат.. дайте акъл какво да права, има ли още някоя тънкост? Май трябва да мине малко време да се напаснат..?
Ръчната горе долу държи, не е чак да кове но не е и хич да я няма..
Те колегите са ти казали ама да кажа и аз. Като взех аудито и на КАТ ме върнаха че са слаби задните спирачки, слаби ама като натиснех спирачката направо изхърчах през прозореца. Отидох при един познат майстор и той врътна този регулатор и нещата се пооправиха, но този регулатор регулира спирачното усилие спрямо натовареноста на автомобила. Савсем нормално е задните спирачки да ловят по леко от предните, ама пък хич да ги няма. Провери да неби феродото да е твърдо.
Здравей Вуте
На тези с дискови спирачки, като се износи един семеринг, влиза боклук и лостчетата, задействащи ръчната спирачка, блокират.
Хвани някой да ти я дърпа, а ти гледай дали, като опъне и я пусне, се връща лостчето. Ако не се връща, го върни на ръка с отвертка или лост. Провери след това дали задните държат, но не ръчната, а със спирачка. При условие, че държи, означава, че причината е в механизма на ръчната спирачка.
Дано да ти бъда полезен
На тези с дискови спирачки, като се износи един семеринг, влиза боклук и лостчетата, задействащи ръчната спирачка, блокират.
Хвани някой да ти я дърпа, а ти гледай дали, като опъне и я пусне, се връща лостчето. Ако не се връща, го върни на ръка с отвертка или лост. Провери след това дали задните държат, но не ръчната, а със спирачка. При условие, че държи, означава, че причината е в механизма на ръчната спирачка.
Дано да ти бъда полезен
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Основната задача на този регулатор е да не позволява на задните спирачки да блокират преди предните.....Колкото повече е натоварена колата, толкова повече се отваря клапата на регулатора и от сервото на спирачката отива по-голямо налягане и спира по-добре.В стария форум това го обсъждахме с колегите(поне за Голф 2) и намерихме решение Като ходиш на технически преглед слагаш 1-2 торби цимент в багажника и си готов Въпреки това задните спирачки трябва да хваштат поне малко когато колата не е натоварена....
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:39, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:39, променено общо 1 път.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз имах абсолютно същия проблем и след като видях, че феродото на задните накладки не е износено смених цилиндърчетата отзад. Проблема се реши автоматично.
Също ако си карал бързо и си се правил на състезател и си дърпал ръчната може да блокира механизма който отпуска накладките отзад и тогава се получава блокиране на колелата отзад, което е лошо.
Дано да съм бил полезен.
Също ако си карал бързо и си се правил на състезател и си дърпал ръчната може да блокира механизма който отпуска накладките отзад и тогава се получава блокиране на колелата отзад, което е лошо.
Дано да съм бил полезен.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта