голф 4 бензинови свещи
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 17:55
- Автомобил: volkswagen golf 4
- Двигател: AGN 5.12.1999 1.8 20V
голф 4 бензинови свещи
Колеги можели да ми кажете имали определени километри на които да се сменят свещите :?
- sstyle
- Мнения: 96
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 13:56
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Sofia
Re: голф 4 бензинови свещи
Общо взето на 30-40 хиляди
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: голф 4 бензинови свещи
Ако върви колата не си бутай свещите!Предишната ми кола беше бензинка. Карах я 7години без да сменям свещи-средно по 7хил.на година.Като я купувах беше на 10г.Вадил съм ги един път за проверка но и 4-те бяха в отлично здраве-така си отиде колата при следващия собственик без смяна на свещи!
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 бензинови свещи
Виж си свещите като марка и модел и се поинтересувай колко пробег им дават. Не за друго, ами за да сменяш само свещи, а не и екстри покрай тях, че то според колегата над мен колата, може и до край да изкара с едни свещи!
- J.Vasilev
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 04 дек 2013 16:39
- Автомобил: VW Golf 4 TDI
- Двигател: AHF 1999
Re: голф 4 бензинови свещи
До преди 2 години карах Голф МК3,карах го 9 год.Лично си го докарах от Германия-мотор ABS-90 кончета,бензин...Само му извадих свещите да ги видя в началото-2003г.Бяха 3-пол.BOSCH,немски...Продадох го месец 11.2012г. със същите свещи и изминати 90 000 км. с тях,колата я взех на 183 000 по табло.Така че,изводът е-върви ли си колицата,не сменяйте ориг. свещи.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 бензинови свещи
След 20-30 000 км каквито и да са свещите- те трябва да се сменят!А иначе ако искате ги карайте и 100 000 км...но не пишете небивалици,а направете справка с литературата,какво става със свещта след дълга експлоатация.....иначе колата ще си върви
Re: голф 4 бензинови свещи
Абе тя колата си върви, ама бобината и кабелите виждат яко зор с тия свещи на по 5-90 000 км Щото обичайно са останали без електроди вече.
- the_red_camel
- Мнения: 697
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: голф 4 бензинови свещи
Двамата колеги над мен са абсолютно прави и ги слушай Аз скоро си смених свещите поради подобна тема във форума.. Не си заслужава заради 30-40лева да си тормозиш кабелите и бобината, които струват 10 пъти повече от свещите
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 бензинови свещи
joromnt написа:Абе тя колата си върви, ама бобината и кабелите виждат яко зор с тия свещи на по 5-90 000 км Щото обичайно са останали без електроди вече.
Електродите може да си стоят..ама изолацията и напрежението....там вече е друго нещо!Ето това скапва бобината дето струва 100 лв...и може да те остави насред път!
Re: голф 4 бензинови свещи
Преди месец смених свещите на голфа си, АКЛ мотор, за незапознатите, 1,6 литра 8 клапана.
Нямаше проблеми с работата на двигателя, реших че им е време и ги смених. Извадих три електродни Beru. Изолацията на централния електрод беше на мястото си, страничните си бяха на мястото, но този който излиза от самата свещ в средата беше станал триъгълен. Резултата - увеличено разстояние между електродите. Не знаех на колко се сменят, но ми казаха че съм закъснял. Е, вече знам.
/съжалявам че не са ми под ръка старите свещи, да снимам за какво става дума.../
За подобно захабяване говоря, но в моя случай свещите бяха с три електрода. И скосяването беше много по-остро. Снимката е от нета.
Изводи и последствията нека всеки сам си ги вади.
Аз за себе си съм ги направил.
Нямаше проблеми с работата на двигателя, реших че им е време и ги смених. Извадих три електродни Beru. Изолацията на централния електрод беше на мястото си, страничните си бяха на мястото, но този който излиза от самата свещ в средата беше станал триъгълен. Резултата - увеличено разстояние между електродите. Не знаех на колко се сменят, но ми казаха че съм закъснял. Е, вече знам.
/съжалявам че не са ми под ръка старите свещи, да снимам за какво става дума.../
За подобно захабяване говоря, но в моя случай свещите бяха с три електрода. И скосяването беше много по-остро. Снимката е от нета.
Изводи и последствията нека всеки сам си ги вади.
Аз за себе си съм ги направил.
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: голф 4 бензинови свещи
Това свещи, бензинови филтри, тук там тампони...............те балъците такива като нас ги сменят само.
Извинявайте за спама, ама не се сдържах като видях по-горе изреченията.
Извинявайте за спама, ама не се сдържах като видях по-горе изреченията.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 4 бензинови свещи
joromnt написа:/съжалявам че не са ми под ръка старите свещи, да снимам за какво става дума.../
За подобно захабяване говоря, но в моя случай свещите бяха с три електрода. И скосяването беше много по-остро.
Ето моите стари свещи на предната ми джета. Както се вижда от картинката са 3-електродни, като централният е започнал да придобива форма на триъгълник. Свещите бяха на около 40 000км. Смених ги не защото не вървеше колата, а защото са консуматив и от време на време трябва да се сещаме за тях, иначе ще има да се чудим защо ни гърмят бобините и да виним чиче немец как ги е измислил така да горят
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: голф 4 бензинови свещи
Айде пак: я ми обяснете какво значи триелектродни свещи, кои са електродите и къде се намират. И един жокер- къде е масата покрай толкова електроди?
Иначе повечето свещи над 25-30хил км почват да си набутват в разхода а както са писали по-горе и в по-скъпи части от системата
Иначе повечето свещи над 25-30хил км почват да си набутват в разхода а както са писали по-горе и в по-скъпи части от системата
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 бензинови свещи
E как къде е масата! Там, където има бира е масата, поне аз предпочитам бирички!
Иначе, до колкото помня има катод "-" и анод "+". Изхождайки от това има 3 катода и 1 анод? Не бъркам, нали? Извинявам се ама тоците малко ме объркват, въпреки във всяко нещо би трябвало да има логика, ама точно тази не ми е силата!
Иначе, до колкото помня има катод "-" и анод "+". Изхождайки от това има 3 катода и 1 анод? Не бъркам, нали? Извинявам се ама тоците малко ме объркват, въпреки във всяко нещо би трябвало да има логика, ама точно тази не ми е силата!
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 4 бензинови свещи
hitman0013 написа:Айде пак: я ми обяснете какво значи триелектродни свещи, кои са електродите и къде се намират. И един жокер- къде е масата покрай толкова електроди?
Ще се пробвам да ти обясня, доколкото познавам материята. Няма да ползвам картинки, ще опитам само с думи.
Вземаме картинката, която съм постнал - на нея виждаме свещ Беру, която се води триелектродна. Много е важно да не бъркаме полюсите с електродите - полюсите са винаги два - и +, а броят електроди може да бъде 1,2,3,4 според модела на свещта. В моя случай имаме триелектродна свещ. Масата или - идва от корпуса на мотора - на снимката се вижда, че са свързани с корпуса на свещта във външната й част. Когато протече високо напрежение от бобината, към капачката на палеца и оттам се разпределя към всеки цилиндър посредством палеца (визирам коли с делко, има такива с бобини без делко). Централният електрод, както виждаш е отделен с изолатор и се свързва с кабела на свещта. Когато между двата има напрежение се образува искра. Искрата зависи от разстоянието между двата, както и от другите фактори по цялата верига. С времето централният електрод се "изяжда" и разстоянието става по-голямо от заводски предписаното, затова и двигателят се държи по по-различен начин.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Никола.Веселинов и 66 госта