Здравейте , нов и свеж член във форума съм
Значи, проблема ми е грандиозен (както и всички останали си мислят за техните ).
100 метра след мъничко насилване на дригателя (около 4500 оборота на 3-та) светна лампата за маслото и зоомер-а се разквича. Чинно (почти опит за размазване на чакащите на близката спирка хора) си спрях загасих колата и проверих масло и вода. И от двете имаше достатачно (запознат сам че маслото не се мери на топъл двигател, но по мое виждане всичко е ОК). След като запалих колата нито лампата светна пак нито се разскимтиа зоомер-а. За следващите 2-3 километара (разстоянието до нас) само премигна лампата 1-2 пъти. Посъветвах се с 1-2 майстори .. никои нищо не мойе да каже за проблем който дефакто в момента не съществува.
Направих едно излизане от града (от Пловдив до Карлово) на около 60 км. и ... дойде проблема, пак проклетията се прецака. В Карлово смених 2-та датчика и щастливо прекарах 2 дена в заблуда че те са били проблема. На връщане от Карлово подлото нещо се прецака 3 пъти .. като писне спирам паля цигара, псувам на майка и т.н.
Та въпроса ми е .. след като не е от липса на масло и не са прецакани датчиците К'ВО МУ Е ???
Лампата за масло се обажда :(
Значи не само на моя Golf го има този проблем. Всеки път когато слизам от магистрала (160км/ч -> 80-100км/ч) ми се получава. Колко пъти ви премигва лампата като палите на студен двигател? Аз съм с Golf III 1,8mi 94г. и ми премигва 2 пъти след запалване на двигателя. Това нормално ли е или да отида във VW сервиз за проверка?
Аз съм с голф3-92г.И всеки пат като пътувам от Пловдив към София и на тунела като намаля от 120-130 изведнъж на 80-90км в тунела зумера квичи и лампата мига.Оправя се като извадя газта или дам малко газ и престава след 5-10 секунди.Това е не му обръщам вече внимание и не съм изненадан даже очаквам да се случи като наближа тунела.
- Taffy
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: ADR 2000
- Местоположение: София
към TheLaw
някой успял ли е да си оправи този проблем, защото и аз бях питал по рано. Още не съм ходил на диагностика, но ни казаха че щом двигателя загрее и подържа едни обороти около 2200-3000 може да е от маслото. Сега карам със Синтетика, но това масло ставало прекалено рядко след като загрее добре двигателя. Предложиха ми да го заменя със полусинтетика и щял да се оправи проблема. Вие как мислите.
За помпата още нищо незнам, и за налягането в картера, но това ми се появи само извънградско.
Мерси
някой успял ли е да си оправи този проблем, защото и аз бях питал по рано. Още не съм ходил на диагностика, но ни казаха че щом двигателя загрее и подържа едни обороти около 2200-3000 може да е от маслото. Сега карам със Синтетика, но това масло ставало прекалено рядко след като загрее добре двигателя. Предложиха ми да го заменя със полусинтетика и щял да се оправи проблема. Вие как мислите.
За помпата още нищо незнам, и за налягането в картера, но това ми се появи само извънградско.
Мерси
Реших си проблема, но беше голяма мъка, още едно сменяне на датчици, смяна на табло и за съжаление дефекта изчезна чак при смяна на лагерите на коляновиа вал .. поне така ми обясни чичкото с мръсния гащиризон
Още не съм изтествал дали ако дръпна датчика ще се разпищи , че може на чичкото да му е писнало и да ми е забил една постоянна маса че да му се махна от главата ... 3 дена лежа под тази кола
Още не съм изтествал дали ако дръпна датчика ще се разпищи , че може на чичкото да му е писнало и да ми е забил една постоянна маса че да му се махна от главата ... 3 дена лежа под тази кола
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 17:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: Лампата за масло се обажда :(
еее и аз го имам тоз проблем при тунела ...и незнам какво ве4е да го правя тоз датчик..............
Re: Лампата за масло се обажда :(
За пореден път гадаем за кон или слон става въпрос. Или аз нещо изпускам.
@ШгеВьу - каква е колата, мотора?
Аз на Г4 SR 1.6 AKL имах абсолютно същия проблем. Не беше датчик, наляха по-гъсто масло с някаква лека добавка, засега вече около 200 км е ок. Прегледаха уж и помпата, после макар след наливане на новата боза ходих да мерим налягане, държеше 3.2 бара топла и студена. Но не виждам и как лагери на вала може да са причината. Да са следствието, възможно е.
@ШгеВьу - каква е колата, мотора?
Аз на Г4 SR 1.6 AKL имах абсолютно същия проблем. Не беше датчик, наляха по-гъсто масло с някаква лека добавка, засега вече около 200 км е ок. Прегледаха уж и помпата, после макар след наливане на новата боза ходих да мерим налягане, държеше 3.2 бара топла и студена. Но не виждам и как лагери на вала може да са причината. Да са следствието, възможно е.
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Лампата за масло се обажда :(
Код: Избери всички
Заглавие: Публикувано на: Сря Апр 13, 2005 15:06
След 5 години или проблема е разрешен или двигателя е блокирал
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 24 яну 2010 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Лампата за масло се обажда :(
Колега, аз само след два дни каране след като си я купих и ми поцвили зумера нещо блокира и повече не запали. Казаха, че е разпределителния вал, ама не знам...Педстои да ми се изясни...едва ли ще е евтино
- SANTOS 2107
- Мнения: 161
- Регистриран на: Нед 27 май 2007 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Лампата за масло се обажда :(
Включвам се и аз със същия проблем.
Да ви споделя МК3 ABD мотор.Всичко започна с купуването на колата. Проблема беше в датчика,смених го и 2 години не се обади.Но миналата седмица сподели отново мнението си по въпроса.Пищи,свири и свети.Смених 7 датчика за масло,самото масло с по гъсто,защото майсторите казаха,че било рядко.После казаха ,че проблема е в таблото.Смених и него и пак пищи.
На края не знаеха кокво да ми кажат и ме пратиха да меря компресия.Имаше и компресия повече не посмяха да се занимават с нея."Явно е обладана от зли духове..." -това ми каза единия пич в гащеризон...
Да ви споделя МК3 ABD мотор.Всичко започна с купуването на колата. Проблема беше в датчика,смених го и 2 години не се обади.Но миналата седмица сподели отново мнението си по въпроса.Пищи,свири и свети.Смених 7 датчика за масло,самото масло с по гъсто,защото майсторите казаха,че било рядко.После казаха ,че проблема е в таблото.Смених и него и пак пищи.
На края не знаеха кокво да ми кажат и ме пратиха да меря компресия.Имаше и компресия повече не посмяха да се занимават с нея."Явно е обладана от зли духове..." -това ми каза единия пич в гащеризон...