Здравейте имам 2 въпроса свързани с колата.
Първия много дразнещ ме е следния. При каране в повечето случаи става дума за около 1500 и нагоре обороти след отпускане на педала значително, но не изцяло колата придръпва. И при всяко превключване на скорост така придръпва без 4 5та. Но това не се случва всеки път. Най вече се проявява в задръствания като карам да речем на 1ва или 2ра с около 1000-1200оборота(знам ,че определено не са и малко,защото като съм я пробвал да видя кога ще угасне го прави към 500 600об и то със здраво сдръстване а не да подскача 3 4 пъти)Ако отпускам педала много плавно не съм забелязал да се случва както и не всеки път придръпва при рязко отпускане. Посъветваха ме да сменя тампоните или поне тоя който е от страната на шофьора(наистина си беше за смяна и го смених) преди това е сменян от другата страна. Но уви никаква промяна. Може би едва усезаемо и реших ,че всичко е от тампона на скоростната, защото той държи двигателя да не мърда напред-назад. Смених го и отново нищо... Това което забелязох е че при подаване на газ двигателя пак примърдва леко и то от шофьорската страна където тампона е на не повече от половин година(макс 2-3000км да съм изминал) възможно ли е да се прецака за толкова кратко време тампона? Това премръдване го гледах в деня в който смених тампона на скоростната. Тоест той 100% е бил здрав.
Изчистих и дросела тъй като ми казаха ,че и той може да влияе ако е замърсен,но пак нищо. Възможно ли е да е от нещо друго?На моменти се движи толкова плавно и добре ,а понякога при всяко отпускане на педала и се усеща придръпването. Възможно ли е да трябва да сваля педала и да трябва да го отварям и почиствам?
Вторият ми въпрос е възможно ли е да се получи леко виене при работене на двигателя на място от обтяжната ролка на ремъка? Бяха ми казали също ,че ремъка е по-натегнат от колкото трябва и за това се получавало. Виенето не е някакво силно и не се чува или да се усилва като карам. Може би съвсем леко се увеличава ако подам на място газ при отворен капак.
Golf 4 1.6 16v 2 въпроса
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.6 16v 2 въпроса
На първо време бих ти препоръчал да я качиш на магарето и хубаво да я огледате отдолу за скъсани тампони, хлабави и т.н.
За виенето много вероятно да е лагер - на генератора, ролките на ангренажния ремък и т.н.
За цялата работа си трябва майстор и то добър, за да не те вкара в някой високо платен филм на ужасите!!!!!!
За виенето много вероятно да е лагер - на генератора, ролките на ангренажния ремък и т.н.
За цялата работа си трябва майстор и то добър, за да не те вкара в някой високо платен филм на ужасите!!!!!!
Re: Golf 4 1.6 16v 2 въпроса
Можеш ли да ме насочиш кое да огледам за хлабавини и кои тампони да погледна тъй като не се очертава близките седмици да съм свободен през работното време на сервизите освен събота и неделя, а мога да използвам канал и поне сам ако мога да установя нещо.
Re: Golf 4 1.6 16v 2 въпроса
Имам същия проблем от както съм купил автомобила (3 години). Педи месец имах проблем с дросела и изчетох доста теми свързани с него от последните 3-4 г. На няколко места хора от форума твърдяха че проблема е в дросела, е сега съм с нов и е същото. Имаше и 2-3 мнения че проблема е от някаква забавена реакция между електронната газ и дросел клапалата. Мисля че бяха теми свързани с електронната газ, ако намериш някакво решение сподели.
Re: Golf 4 1.6 16v 2 въпроса
Ами не знам то наистина май само връзката между педала и дросела остана вероятна щото смених тампоните, адаптирах и изчустих дросела. Даже ми казаха, че се държал в границите като му правиха диагностика. Търсих в нета доста за някаква статия за почистване на педала или дросела щото ми казаха ,че е възможно тея пътечки ако са се замърсили нещо да правят проблем въпреки въпреки ,че не винаги го има проблема. Обаче нищо такова не намирам. Явно не е някаква честа практика. Ако въобще го правят. Бях се зачудил да не е нещо от маркучетата за бензина да са се сцепили да не прави хубаво налягане...ама на газ е същото, а тя няма общо с бензина. И вакуумите отписах щото мисля ,че ако беше от тях щеше да е всеки път не само в определени случаи. По моята логика (не разбирам много от коли) това предръпване се получава вследствие на рязкото ограничаване на притока на въздух към цилиндрите сеедно като оборотите са на минимум и едва взема въздух. Много се чудя тоя датчик точно под дросела дето е възможно ли е да прави такива въртели? До колкото знам той е за въздуха.
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.6 16v 2 въпроса
Закачете я на компютър в реално време (в движение) може да хванете проблема чрез показанията които ще даде - дебита на въздуха, горивото и т.н.
Re: Golf 4 1.6 16v 2 въпроса
А да попитам тоя pcv клапан за изпаренията на маслото ако е запушен възможно ли е да прави въртели свързани с вървежа ,тъй като колата е при мен от по-малко от година ,а е внесена и ме съмнява да са го чистили близките няколко години. Забелязах че има леко омасляване около него. По точно под него,но е леко. До колкото знам не мога да го сваля някъде и да карам малко без него, ако е вярно.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf 4 1.6 16v 2 въпроса
Ами много ясно, че проблема с дросела е свързан с PCV клапана, смуче въздух и обеднява сместа, щом омаслява покрай него го свали, сигурно дърпа въздух от там, отделно ли е?
Ако е отделно, го запуши от единия край и го надуй, не трябва да изпуска, ако изпуска значи му е пробита мембраната и трябва да го смениш, най добре с нов.
Ако е задръстен го изчисти, вакуума е много важен за качеството на сместа. Явно си с МАП сензор.
Имаш ли дебитомер?
Ако е отделно, го запуши от единия край и го надуй, не трябва да изпуска, ако изпуска значи му е пробита мембраната и трябва да го смениш, най добре с нов.
Ако е задръстен го изчисти, вакуума е много важен за качеството на сместа. Явно си с МАП сензор.
Имаш ли дебитомер?
Re: Golf 4 1.6 16v 2 въпроса
Pcv клапана е отделно. Отзад на двигателя е. В долната част където е картера. От него до кутията на филтъра отива едно маркуче което се омаслява. Нямам дебитомер. Днес ходих до един сервиз обаче тъй като няма катализатор колата(нещо което забравих да кажа...) ми казаха, че тея клапани на бензиновите двигатели нямали нужда от чистене, основно на дизеловите се чистели. Каза ми да си сложа катализатор, защото тея симптоми които имала колата били точно поради липсата му. Като му казах да го почисти все пак ми каза ,че няма смисъл да си давам парите на вятъра само. Явно ще пробвам да го сваля сам и да го поизчистя ако е мръсен или поне да видя дали не се е разхлабил Има ли нещо за което трябва да внимавам при свалянето му и почистването му?
Според вас има ли смисъл да избързвам със закупуването на катлизатор/резонатор щото почети се навих вече да взема един от тея универсалните?
Според вас има ли смисъл да избързвам със закупуването на катлизатор/резонатор щото почети се навих вече да взема един от тея универсалните?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта