Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Имам следния проблем колата прекъсва когато и подам рязко газ не винаги но 80% от пътите сменил съм температурния датчик и 2 от бобините свещите са на около 2г . Дори вчера ми изгасна няколко пъти докато чаках светофар и като врътнах ключа не запали от първия път а от втори просто паднаха оборотите. Сменен е въздушен и горивен филтър. Преди няма и 300км. Когато ми изгасна беше в резервата но точно беше светнала и си мислех дали не е прегряла горивната помпа защото я ръчках преди да изгасне.
На диагностиката не показва нищо освен ламбда сонда б1 с1.
Според вас от какво е.
На диагностиката не показва нищо освен ламбда сонда б1 с1.
Според вас от какво е.
Последна промяна от SlaviGavrilov на Чет 04 яну 2018 12:39, променено общо 2 пъти.
- kriso_g
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
- Автомобил: MK4 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: Рудозем
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Записвам се да следя темата,защото и аз имам подобни симптоми.При нормално каране ако смачкам педала на газта колата започва да набира,но набира на пресекулки,а не плавно както трябва,също така сутрин при първо палене гасне, след което паля отново и няма проблем,но ако тръгна да подавам газ веднага след като съм запалил не реагира ? Сменил съм свещи,бобини,темп. датчик,н75 клапан и дебитомер.
аз се съмняавам в дросела?
аз се съмняавам в дросела?
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: RE: Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Колега при мен не гасне като я запаля сутрин а само сваля оборотите и като подам малко газ се оправя и вече си мисля че е от ламбдата няма от какво друго да е само това излиза на диагностиката също ми се струва малко по спъната колата и по шумен мотора все едно се мъчи.kriso_g написа:Записвам се да следя темата,защото и аз имам подобни симптоми.При нормално каране ако смачкам педала на газта колата започва да набира,но набира на пресекулки,а не плавно както трябва,също така сутрин при първо палене гасне, след което паля отново и няма проблем,но ако тръгна да подавам газ веднага след като съм запалил не реагира ? Сменил съм свещи,бобини,темп. датчик,н75 клапан и дебитомер.
аз се съмняавам в дросела?
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Проблема все още съществува с прекъсването и не може да се разбере от какво е моля за помощ. Прекъсва само като е карана по дълго и гасне като е подържана 1 скорост в дълго продължение. Посшедният път ми изгасна като карах с 80км в продължение на 10-15км и първо губи мощност и след това гасне и се дави колата.
Аз си мисля че може да прегрява горивната помпа понеже всеки път когато ми гасне е малко преди резервата.
А с сутрешното гаснене мисля че разбрах от какво е понеже на шофьорската врата ми е прецакан сензора за отворена врата и като я отвориш попринцип трябва помпата да се пусне. Просто давам 2пъти на контакт и нямам проблем.
Изпратено от моят SM-N920C с помощта на Tapatalk
Аз си мисля че може да прегрява горивната помпа понеже всеки път когато ми гасне е малко преди резервата.
А с сутрешното гаснене мисля че разбрах от какво е понеже на шофьорската врата ми е прецакан сензора за отворена врата и като я отвориш попринцип трябва помпата да се пусне. Просто давам 2пъти на контакт и нямам проблем.
Изпратено от моят SM-N920C с помощта на Tapatalk
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Колега тази кола не дава ли някъде грешка? Не може ли да се пробват с нови кабели на свещите, нови свещи, то общо взето няма кой знае какви неща. Мисля си за бобина
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: RE: Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Колега не ми излизат никакви грешки на диагностиката освен ламбда сонда б1 с1 сменил съм 2 от бобините защото ми излизаше на диагностиката но в момента нищо не излиза и прекъсва само на ниските обороти от 1500 до 1800-2000 и само при загрял мотор.donMaranzano написа:Колега тази кола не дава ли някъде грешка? Не може ли да се пробват с нови кабели на свещите, нови свещи, то общо взето няма кой знае какви неща. Мисля си за бобина
Изпратено от моят SM-N920C с помощта на Tapatalk
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Пробвай с нови кабели и свещи
- kriso_g
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
- Автомобил: MK4 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: Рудозем
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Този мотор няма кабели за свещите бе хора,мислете или прочетете преди да пишете и давате съвети.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Какво ти показва ламбда сондата? Може ли да публикуваш грешката?
Може да имаш вече и втора грешка. Виж на ваг-ком и другите данни, адаптации, ъгъл на запалване, сравни данните с допустимите стойности в описанието по кутийките.
Може да имаш вече и втора грешка. Виж на ваг-ком и другите данни, адаптации, ъгъл на запалване, сравни данните с допустимите стойности в описанието по кутийките.
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: RE: Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Ето това е грешката можеш ли да ми дадеш малко повече индормация на кой канал трябва да вляза зада вида тези стойности и от какво да ги сравня.freelancer написа:Какво ти показва ламбда сондата? Може ли да публикуваш грешката?
Може да имаш вече и втора грешка. Виж на ваг-ком и другите данни, адаптации, ъгъл на запалване, сравни данните с допустимите стойности в описанието по кутийките.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Блокове 031,032,033 са за ламбда сондата.
031 има три 1, първата е за подгрева, първо е 1, после става от време на време на нула (111), втората беше сигнала и третата не помня вече. Блок 032 са дългосрочните адаптации, а 033 са краткосрочните, те се нулират след всяко палене, трябва да са под -/+ 10%.
Възможно е да ти обеднява сместа и за това да и трябва на ламбдата по дълго време да загрее, компа вижда, че подгрева работи, но му трябва по дълго време да тръгне сондата, нещо такова ми се връти из главата.
При мен, като дърпаше въздух, направо излизаше от адаптация на празен ход. Трите 1-ци ставаха на нули, както и процените в блок 033.
031 има три 1, първата е за подгрева, първо е 1, после става от време на време на нула (111), втората беше сигнала и третата не помня вече. Блок 032 са дългосрочните адаптации, а 033 са краткосрочните, те се нулират след всяко палене, трябва да са под -/+ 10%.
Възможно е да ти обеднява сместа и за това да и трябва на ламбдата по дълго време да загрее, компа вижда, че подгрева работи, но му трябва по дълго време да тръгне сондата, нещо такова ми се връти из главата.
При мен, като дърпаше въздух, направо излизаше от адаптация на празен ход. Трите 1-ци ставаха на нули, както и процените в блок 033.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
На колегата дето му гасне при първо палене да провери маркучето от всмукателя от долу към картерната вентилация!!!!
За колегата с ламбдата щом дава глешка евентуално е за смяна . Н е е изключено и да е дросел но си измери първо налягането на бензина!!!
П.с проверете дупките на свещите дали не са пълни с масло
За колегата с ламбдата щом дава глешка евентуално е за смяна . Н е е изключено и да е дросел но си измери първо налягането на бензина!!!
П.с проверете дупките на свещите дали не са пълни с масло
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Това, че една ламбда сонда дава грешка, не означава, че е за смяна. При проблем със сместа ламбдата пак дава грешка, същото е и с другите датчици, като МАП сензор или дебитомер. Първо се гледат параметрите, мери се съпротивлението с мултицет примерно и чак тогава се пристъпва към смяна на части.
Много хора, включително и аз си смених ламбдата, която се оказа здрава. Имам ламбда сонда, подарък, ако някой иска да ми пише.
Много хора, включително и аз си смених ламбдата, която се оказа здрава. Имам ламбда сонда, подарък, ако някой иска да ми пише.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
freelancer написа:Това, че една ламбда сонда дава грешка, не означава, че е за смяна. При проблем със сместа ламбдата пак дава грешка, същото е и с другите датчици, като МАП сензор или дебитомер. Първо се гледат параметрите, мери се съпротивлението с мултицет примерно и чак тогава се пристъпва към смяна на части.
Много хора, включително и аз си смених ламбдата, която се оказа здрава. Имам ламбда сонда, подарък, ако някой иска да ми пише.
Що тогава не си върнеш старата сонда а новата си я пази за резерва?? Или ми я прати на мен че баща ми е с 1.4 на сеата
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Колега, тая кола я купих преди около 6 години и половина, вече и идва време за смяна, толкова пари съм набутал в нея, че не ми се говори, златна ми излезе, но научих много за двигателите.
Опитът е безценен.
В момента полото е, като ново, всичко по него е сменено.
Както и да е, дай си данните и ще ти я пратя, като имам възможност, пиши на лични!
За твоя сметка разбира се.
Опитът е безценен.
В момента полото е, като ново, всичко по него е сменено.
Както и да е, дай си данните и ще ти я пратя, като имам възможност, пиши на лични!
За твоя сметка разбира се.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта