Здравейте, колеги.
Проблемът с моя голф IV 1.6 AKL е следният: стрелката за охладителната течност заковава 90градуса, но за мой кеф реших да я проверя по време на шофиране с компютър: докато се движа колата поддържа 92-94 градуса, но в момента, в който изчаквам на някой светофар, се вдига около 96-98 градуса. След спиране на място и изгасяне, забелязах, че се покачи до към 100-104 градуса (в този случай не се включи перката). По принцип съм забелязал, че като паркирам и в повечето случаи се включва перката, но не знам тогава какви градуси дава, тъй като не съм я проверявал в такъв момент.
Има ли някакви причини за притеснение?
VW Golf IV 1.6 AKL 2000г. - проблем с температурата на охладителната течност
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: VW Golf IV 1.6 AKL 2000г. - проблем с температурата на охладителната течност
Не.
Когато и стрелкаа на таблото мръдне нагоре, тогава е за притвеснение.
За всеки случай провери дали работят и двете степени на перката!
Когато и стрелкаа на таблото мръдне нагоре, тогава е за притвеснение.
За всеки случай провери дали работят и двете степени на перката!
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: VW Golf IV 1.6 AKL 2000г. - проблем с температурата на охладителната течност
Стрелката на таблото е доста инертна, трябва и време за да покаже някаква температура.
Аз не бих ползвал разни шники-шнаки за мерене.
Аз не бих ползвал разни шники-шнаки за мерене.
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Golf IV 1.6 AKL 2000г. - проблем с температурата на охладителната течност
има цифрови термометри със дълго шило /сонда/. Може да се измерва в разширителния съд директно струята от тънкото маркуче .
Днес използвах термометъра по друго предназначение - измерване на температура на почвата на 5-6 см дълбочина.
Днес използвах термометъра по друго предназначение - измерване на температура на почвата на 5-6 см дълбочина.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: VW Golf IV 1.6 AKL 2000г. - проблем с температурата на охладителната течност
И аз имам един термометър с дълго шило, дето се мери температурата на банани при доставката или на месото в хладилна камера!
Ама не ми е дошла идея да взема да меря с него по пасаторчето ми и после да се чудя как да интерпретирам резултата от шники-шнакито (модерен ектравагантен уред или метод)!
Ама не ми е дошла идея да взема да меря с него по пасаторчето ми и после да се чудя как да интерпретирам резултата от шники-шнакито (модерен ектравагантен уред или метод)!
- wargod
- Мнения: 140
- Регистриран на: Съб 12 яну 2013 16:29
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1600 AKL - 2000
- Местоположение: Бургас <-> София
Re: VW Golf IV 1.6 AKL 2000г. - проблем с температурата на охладителната течност
И все пак предполагам, че това, което показва през VCDS-a е най-точно?
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: VW Golf IV 1.6 AKL 2000г. - проблем с температурата на охладителната течност
VCDS - то взима информация от датчика, така че може да не е най-точно, ако той не мери коректно.
- george.antonov
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:18
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD
- Местоположение: Свищов
Re: VW Golf IV 1.6 AKL 2000г. - проблем с температурата на охладителната течност
Здравей,провери си перката дали работи,както ти каза колегата по-горе. Аз имах същия проблем на голф 3 и измъкнах буксата , която влиза в датчика на радиатора,взех един кабел и свързвах на късо. При контакт на 3 и 1 изводи,перката върти на втора степен,но на 3 и 2 перката се помръдваше като опашката на умряла котка(няма първата степен и градско загряваше доста,но докато разбера компенсирах охлаждане като пускам парното,слава Богу че е зима).Ако имаш и двете степени,залагам на датчика за включване.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта