Здравейте колеги,след дълга работа по възстановяването на климатика имам един казус.
След като напълнихме системата и вече вътре лети сняг забелязах нещо странно за мен.
При включване на климатика съединителя зацепва но отпред перката не минава на първа степен да духа постоянно,а се включва от време на време на втора скорост директно.Първа степен се активира от антифриза когато мотора е загрял достатъчно но от климатика не.Проверени са релета,бушони на лявото бомбе,инсталация,диодите в блока с релетата и тн.
Проблем ли имам в ел.инсталацията понеже нямам досег до друг Г3 с диавия или така си работи?
п.с. При включване на климатика мотора започва да се тормози,дали ако подам на пин 33 и 35 на ЕКУ-то 12+ волта ще се оправи положението?
Г3 ABU + климатична система DIAVIA.
- volodya iliev
- Мнения: 362
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Re: Г3 ABU + климатична система DIAVIA.
Здравей проблема е че тъпите италянци така правят инсталацията да тръгва директно на втора степен,което вобще не е добре за самата система. Старият ми пасат,който притежавах също беше с Диавия и ходих при Милен и Стефан от Елбатрон за да преправят нещата за да стане малко по дабре. Реално ти сега имаш само реле за пускане на компресора и реле за включване на втората степен на перката. Виждам,че си от София най добре се разходи до момчетата от Елбатрон за да направят нещата както трябва.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Г3 ABU + климатична система DIAVIA.
Може и сам да си направи инсталацията ако му се занимава. Предполагам, че е идентична с тази на МК2 с някои дребни разлики? На мен преди години колегата anrus ми даде силни жокери и се справих. Сега на свой ред мога да помогна на Слави.
- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: Г3 ABU + климатична система DIAVIA.
Имам развитие по темата,случайно погледнах на един комшия Ибизата и се оказа също с диавиа.
При него при зацепване на ел.съединителя директно се вклчючва първата степен както трябва и да бъде.Разликата при мен беше,че на релето което управлява компресора единия му контакт не беше подвързан към това за първата степен и
с един изправителен диод се реши проблема,оказа се дори че италянците дори са подвързали 33 и 35 пин на екуто
Направи ми впечатление,че ибизата беше със вакумен резервоар в калника/1.9д/,а при мен са го забравили и ми се получава рязко падане на оборотите при работа на П.Х. дори и на бензин.
При него при зацепване на ел.съединителя директно се вклчючва първата степен както трябва и да бъде.Разликата при мен беше,че на релето което управлява компресора единия му контакт не беше подвързан към това за първата степен и
с един изправителен диод се реши проблема,оказа се дори че италянците дори са подвързали 33 и 35 пин на екуто
Направи ми впечатление,че ибизата беше със вакумен резервоар в калника/1.9д/,а при мен са го забравили и ми се получава рязко падане на оборотите при работа на П.Х. дори и на бензин.
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: София
Re: Г3 ABU + климатична система DIAVIA.
Колега, при тея Diavia една с една няма еднакви. Виждал съм при три Голфа релетата, дехидратора и ТРВ-то да са на три различни места. За цвета на жиците няма и да коментирам, каквито цветове са имали такива са слагали. Ето ел. диаграмите на Diavia за Голф 3/Пасат/Корадо и по тях да се ориентираш горе-долу как и къде. То не че някой в Италия въобще ги е следвал за монтажа, но вършат до известна степен работа.
- Прикачени файлове
-
- 01.pdf
- (48.42 KиБ) Свален 47 пъти
-
- 02.pdf
- (23.51 KиБ) Свален 42 пъти
-
- 03.pdf
- (22.19 KиБ) Свален 39 пъти
-
- 04.pdf
- (27.33 KиБ) Свален 41 пъти
-
- diaviaklimadiagram-100619163126-phpapp01.pdf
- (4.1 MiB) Свален 36 пъти
- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: Г3 ABU + климатична система DIAVIA.
Благодаря за схемите,доста рових и не успях да открия нещо подобно на това.
Все още се опитвам да оправя проблема със загасването/дори и на бензин/ на ПХ и вече мисля,че няма да има оправия..
Все още се опитвам да оправя проблема със загасването/дори и на бензин/ на ПХ и вече мисля,че няма да има оправия..
- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: Г3 ABU + климатична система DIAVIA.
Малко развитие по моя проблем.Проблема с нестабилните обороти на ПХ и загасването на мотора при движение с ниска скорост са решени.Фабрично на ЕКУ-то пин 33 и 35 са опроводени до бушониерата и това ме подведе,че в Диавиа са ги подвързали някога,но се оказа,че не е така.След подаване на 12В + на съответните пинове при пускане на компресора стъпковия мотор компенсира натоварването и проблема е решен.За сега се радвам на климатика и на хладното в купето
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта