Джета МК5 1.9тди (Авариен режим при висок оборот)
Джета МК5 1.9тди (Авариен режим при висок оборот)
Здравейте колеги, не знам дали има подобна тема с подобен въпрос но понеже аз не можах да открия и реших да създам нова. Проблемът е следния, като запаля колата и тръгвам на път върви идеално но след 3к оборота близо до 90км/ч нещо му става и веднага колата спира рязта и повече не върви на горнище 70км/ч а на спускане вече зависи от засилката но пак не минава 110км/ч и интересното е че нямам никаква грешка в таблото и колата се оправя единствено като махам и слагам клемата на акумулатора. Ако спирам и запаля без да махам клемата пак спира газта по същи симптоми и не върви все едно че няма турбо и не иска да върви.. бях закупил добавка Liqui&Moly за дюзи,егр и клапани заедно с други части от аутодок дали може да бъде от това? но 2пълни резервоара съм изхарчил откакто сложих добавката. Проблема стана след 3,4 часа откакто сложих добавката това ме съмнява много дали е от него но нямам никаква представа дали е от турбо пътища което не съм барал нищо или от друго нещо..
-
- VW експерт
- Мнения: 12832
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Джета МК5 1.9тди (Авариен режим при висок оборот)
Добавката а вдигнала всичката мизерия от резервоара.
Re: Джета МК5 1.9тди (Авариен режим при висок оборот)
А как може да се реши проблема? предполагам че няма да изчезне без да се направи нещо а и ми прави впечатление че под колата има масло 50/100гр.което до сега никога нямаше и капка. И до турбото видях че има доста масло май ще е по добре да посетя сервиз
-
- VW експерт
- Мнения: 12832
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Джета МК5 1.9тди (Авариен режим при висок оборот)
Диагностика първо, и тогава се набутвай за части и майстори.
- MamaMy
- Мнения: 898
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Джета МК5 1.9тди (Авариен режим при висок оборот)
Виж маркуча на изхода на турбото да не е цепнат. За целта трябва да намачкаш маркуча защото дребна цепка точно на коляното въобще не си личи, но като надуе и започва да губи налягане.
Re: Джета МК5 1.9тди (Авариен режим при висок оборот)
Днес вече взех и лаптопа с мен и като влезне пак в авариен свързах VCDS-то грешките са следни:
000564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
Mileage: 218828 km
000769 - Cylinder 1
P0301 - 000 - Misfire Detected - Intermittent
Mileage: 218904 km
Това са грешките май пак играта е от турбината или вакуум пътищата, ще ходя при един познат майстор за да погледне че нямам никаква идея какво да пипам и какво да направя.. тръбичките го погледнах не изглеждат на лошо състояние или нещо съмнително но до турбината има масло и изглежда като пръснато с налягане но нямам и канал да погледна от долу как е положението.
000564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
Mileage: 218828 km
000769 - Cylinder 1
P0301 - 000 - Misfire Detected - Intermittent
Mileage: 218904 km
Това са грешките май пак играта е от турбината или вакуум пътищата, ще ходя при един познат майстор за да погледне че нямам никаква идея какво да пипам и какво да направя.. тръбичките го погледнах не изглеждат на лошо състояние или нещо съмнително но до турбината има масло и изглежда като пръснато с налягане но нямам и канал да погледна от долу как е положението.
Re: Джета МК5 1.9тди (Авариен режим при висок оборот)
Проблемът е решен!
Турбото е заминал рециклираха го, а теч на маслото е от гарнитурата на вакуум помпата което е отстранен и то.
Турбото е заминал рециклираха го, а теч на маслото е от гарнитурата на вакуум помпата което е отстранен и то.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта