Здравейте колеги и Весели Празници!
Казусът е следният:
Имам едно голфче 1.6 бензин 1990 г. Няма газ.
Пазя си го и го гледам и тия дни реших да му оплета инсталацията с хартиеното изолиращо термоустойчиво тиксо.
Разплитайки кабелите забелязах, че имам 2 прекъснати кабела от инсталацията, които се намират зад кутията на въздушния филтър и съответно имам, които излизат от карбуратора(мисля, че е Пиербург) единият прекъснат а другият в нищото с кабелна обувка.
Странното е, че колата никога не е имала проблем с паленето с горивната система и си работи перфектно а въпросните кабели са си били прекъснати винаги.
Според мен този карбуратор е подменян преди време, но тук вече ми е необходимо вашето експертно мнение.
На двете снимки съм групирал кабелите както си мисля, че вървят.
Между другото от карбуратора долу ниско в средата излиза един кабел, който се връзва в подобна червена букса като прикъснатия - тоест си е вързан към инсталацията.
Та въпросът е следният: след като колата работи перфектно, може би изобщо да не се занимавам, ами направо изолирам и приключваме или може би ще имам някакви потенциални проблеми ако не ги вържа?
Поздрави
Николай
Инсталация на Карбуратор Golf 2 1.6
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 16 авг 2020 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- ktamen
- Мнения: 6164
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Инсталация на Карбуратор Golf 2 1.6
Новата изолация може да стане причина за прегряване на кабелите.
Щом всичко ти работи, най-добре да не бараш нищо.
Щом всичко ти работи, най-добре да не бараш нищо.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 16 авг 2020 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Инсталация на Карбуратор Golf 2 1.6
ktamen написа:Новата изолация може да стане причина за прегряване на кабелите.
Щом всичко ти работи, най-добре да не бараш нищо.
Имаш предвид изолиращата лепенка където замених старата с нея? Че ще почне да грее на инсталацията?
Та тя старата така се беше разпаднала горката, а на места и я нямаше тотално. Не ми се вярва да е по-зле от преди.
Иначе за инсталацията на карбуратора съм съгласен - след като работи така и е било изолирано. Няма да го барам.
Просто исках да потвърдя тек и някой преминал през нещата.
Но според мен туй нещо е било сменявано някъде преди зората на 2005 година…
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Инсталация на Карбуратор Golf 2 1.6
Имам Джета със същия мотор. По спомен - тая букса е за ламбда-сондата.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 16 авг 2020 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Инсталация на Карбуратор Golf 2 1.6
Коя от двете букси имаш предвид?
Моята ламбда си е вързана.
Моята ламбда си е вързана.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Инсталация на Карбуратор Golf 2 1.6
Моя грешката. Визирам тая червената букса. За подгрева на всмукателния колектор е (т.нар. таралеж).
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 16 авг 2020 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Инсталация на Карбуратор Golf 2 1.6
Аз имам още една червена букса, която е вързана точно там, но тази е прекъсната(явно с цел).
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 60 госта