Проблем с кабел за високо напрежение - изгорял!!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с кабел за високо напрежение - изгорял!!!!

Мнениеот °niksi° » Сря 20 апр 2005 22:39


Айде почна се с бензино-газовите проблеми.
Питам направо щото ме мързи да обяснявам. Айде ще обясня малко. Брат ми се прибрал без никакви проблемации и понеже трябваше да разместиме колите и тръгнали да палят Голфа и нъцки, неще ни на газ ни на бензин. Та прибирам се аз и слизам и аз да пробвам, неще. Отварям капака и гледам кабела виси /помислих че се е извадил/. Гледам го, а той станал на прах и сажди точно на мястото в което влиза в дистрибуторната капачка. Отрязах го малко и го и го хванах с накрайника му. Запали колата, но само на бензин работи. Те като слагали газовата казали след 400-500 км. да минене от там да я регулират, ама наще минали 800-900 така че проблема с газта май е от това - много ниски обороти държи и по някое време гасне. Въпросите са следните:
Първо: От какво е направен кабела за високото напрежение /бобина-делко/
Второ: От какво може така да изгори /направо на пепел беше станал/

Лично на мене ми се струва че самия кабел не е читав нещо ама ще се види.




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 20 апр 2005 22:45


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 21 апр 2005 19:03


vw_golf_2_Memphis написа:каква марка е?
може да е силиконов...
иначе мойте ориг. Беру не бяха силиконови...ама са номер 1 :!:
ако другите са ти здрави мога да ти метна едно такова кабелче...оригинално Беру...а може и бреми да е :roll:
не си спомням

Няма значение, и двете марки са добри :wink:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 21 апр 2005 21:56


Благодаря много за отговорите. Виждам че мога да разчитам много на всички тук :roll:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13448
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 22 апр 2005 20:59


ако беше от Варна щях да ти дам и кабелче останало от Обърнатия по таван Голф.
Кабелите са със съпротивление м/у 5 и 8-9 килоома на кабел./ графит ,много рядко се срещат и с жична спиралка - съпротивление./По принцип старее изолацията и започват пробиви.При влажно време вечер при работещ двигател се вижда сияние в местата на влошена изолация.
Иначе аз купувам чешки кабели сини на цвят ,не са силиконови от 5-2 лв на брой в зависимост от дължината.Жалко, че им спират вноса.На служебният бус имам сменени кабели отпреди 3 години и нямам проблем.
Бах си сложилпреди пак чешки на Тесла силиконови черни, но бяха голям боклук шчести прекъсвания на резисторите в лулите.

Niksi силиконовите кабели издържат на висока температура /по принцип 240 градиуса/, а при ниски темеператури не стават дърво - пак са си меки и лесно се огъват.
За да се прегори в мястото където влиза в д.капачка си има причина- най - вероятно при изваждане от капачката е издърпван без да се отлепи предпазната гумена капачка.Тя е била залепнала за капачката. Или металният накрайник е бил разширен и със сила вкаран в капачката. При изваждане на кабела / дърпан самият кабел/ се е закъсала изолацията в мястото на запресоването на металният накрайник.Може и самият кабел с изолацията да се е поразтеглил. При образувана цепнатина влагата,времето и т. н работят по въпроса.
Възможно и съпротивителният "проводник" -графита да е прекъснал на това място и искрата си търси най- лесният път към металната втулчица.

Последна промяна от kris11 на Съб 23 апр 2005 15:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 22 апр 2005 22:08


Red_Jetta написа:никси не свързвай проблема с кабела и новата газова. :wink:

Мда връзка нямаше, може да се каже че проблема с газовото беше следствие на проблема с кабела. Просто се беше задавило газовото. На другия ден нямаше проблем ни на газ ни на бензин.

kris11 мерсим ти братле много, за отговора и че си отделил време да го напишеш, защото не вярвам никой да не ги знае тези работи, но явно на никой не му се пише.
Значи при мене става дума за кабела от бобината до дистрибуторната капачка, явно е силиконов. Освен стареене на материала, температурните промени или фалшив /менте/ кабел може ли да има друга причина да изгори така, т.е. някъкво претоварване или нещо от този род.
Предварително благодаря на тези който знаят и помагат, а тези които знаят и ги мързи да напишт нещо - дано никога не ви се случва да закъсате с нещо което ви е непознато.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: G490 и 21 госта