Днес както си карам извънградско усещам че Голфето нещо кара на "автопилот".
Десен мигач спирам на една отбивка и направо се изненадах - натискам съединителя а двигателя държи някаде около 3000 оборота Шаш от всякаде - викам това е от газта (преди 10-тина дни монтирах газова уредба) обръщам на бензин,същата работа
Как се прибрах не е истина - на автопилот,не натискам педала на газта а колата си върви с 80км : : :
Пристигам в къщи и направо в гаража.Поразгледах карбуратора и забелязах че:
не ще да се прибира назад,един съсед има същия като моя Голф.При него като запали и то се прибира навътре,не много но видимо поне 7~9mm.Смених няколко маркучи на вакума с нови и оборотите намаляха,пак са високи (около 1100~1200) но значително по-добре от преди.
Дайте съвет! Благодаря предвърително!
Пак проблеми с Pierburg 2Е2
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
Пак проблеми с Pierburg 2Е2
Последна промяна от tyo на Съб 28 май 2005 23:31, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 12:54, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 12:53, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Съб 19 мар 2005 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Имах същия проблем Автопилот на 4000- 4500 оборота само че не питай карал съм само на спирачки. Проблемът при мен беше от това че в това чудо влизат два кабела и единият беше прекъснал и един вид устройството не работеше като си смених клемите и сега е пушка. Пък и след намеса на ВАСКОТО е направо супер.
П.П. дано е това че аз търсих такава част и неможах да намеря.
П.П. дано е това че аз търсих такава част и неможах да намеря.
Последна промяна от KENTAWAR на Нед 29 май 2005 0:08, променено общо 1 път.
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
vw_golf_2_Memphis написа:.....ако сменяш карб-а свиркай имам един Кейхин 2
ааа....не тва 2Е2 вече почнах да го "опознавам"
Memphisе виж какво намерих - нали разбираш руски?
"Вопрос : Машина GOLF-2 1.6л карбюратор 2Е2. При езде иногда резко подскакивают обороты ( более 3000). Потом по мере движения обороты падают. Так может происходит много раз. Иногда же двигатель не желает сбрасывать прогревочные обороты - температура уже нормальная , а на тахометре 3000. Что смотреть в карбюраторе?
Ответ : Обороты повышает пневмопривод дроссельной заслонки. При этом должно казаться, что "кто-то" нажимает на педаль газа. Про устройство пневмопривода уже было поведано ранее. Для того чтобы локализовать неисправность, убедитесь в наличие разрежения в трубочке, идущей снизу карба через тройник на трехпозиционный блок. Если вакуум есть, снимите трубочку, идущую с тройника на термоклапан, с последнего и заткните ее. Если шток не ушел, виноват сам трехпозиционный блок. Необходим ремонт или замена. Если ушел, проблема с термоклапаном. Проверьте напряжение на нем - при включении зажигания должно быть 12.В. Если напряжение есть, клапан на замену. Хотя в принципе обойтись можно и без него. Заткните трубочку, идущую к трехпозиционному блоку и низу карба и все должно быть хорошо"
Това последното най ми хареса
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
tyo написа:
над А има една кръгла глупост с ел. букса и 2 вакуума. от нея зависи дали трипозиционния блок ще исзкочи или ще се държи нормално.
извади вакуумчетата и ги ЗАПУШИ не ги давай накъсо! ако се прибере нормално трипозиционния търси такова нещо. познава се че е прецакано като за единия му край закачиш маркуче и опиташ да засмучеш с уста. когато е топло не трябва да можеш! като го пъхнеш на студено за известно време-трябва да можеш.
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
vaskoto1 написа:......над А има една кръгла глупост с ел. букса и 2 вакуума. от нея зависи дали трипозиционния блок ще исзкочи или ще се държи нормално. Извади вакуумчетата и ги ЗАПУШИ не ги давай накъсо! ако се прибере нормално трипозиционния търси такова нещо. познава се че е прецакано като за единия му край закачиш маркуче и опиташ да засмучеш с уста. когато е топло не трябва да можеш! като го пъхнеш на студено за известно време-трябва да можеш.
Първо благодаря за помоща!
Васко това посочено с червената стрелка ли имаш предвид?
Не съм правил нищо днес,преди малко се прибрах - бях на път.
Тази сутрин Голфа си запали и си държи нормални обороти,а бе с две думи -все едно това вчера не се е случило Днес имам ~40км на газ,спирах палих няколко пъти отделно вали влагата голяма но няма проблем двигателя си работи перфектно 900~1000 об.
Правих днес други експерименти - махам ел. букса на тази кръглата глупост ефект няма - работи си нормално ДВГ-то. Пробах и с ключе 13 да навия (развия) малко това "А" но пак няма промяна.По мои наблюдения това буталце на трипозиционния блок е излязло 12~15mm и си стои така Поне аз не забелязвам да се движи
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
точно това е нещото. вадене на ел. буксата няма да промени нищо.
вътре има ено нагревателче и една термопластина. идеята на това нещо е когато температурата навън е под 5 градуса термопластината се отвръща и дава 2та вакуума накъсо с което разбалансира трипозиционния и показва пишляка навън за 4 секунди. тогава (на студено) като завъртиш и мотора отначало се изфорсира за тия 4 сек. на 3-4к оборота и после пада до оборотите на смукача-целта е да се даде на механиката време да поеме смукача, да осигури вакуума в зелената сфера и всичко. понеже тая пластина с времето се изкилиферчва почва да пропуска чат пат вакуум между 2та извода и ето ти го ефекта на яките обороти. другата причина е че там попада масълце и пак ефекта е същия.
става спорадично-няма логика. другия път като се случи-просто измъкни 2та вакуума и ги запуши и 2та и виж дали ще се оправят оборотите.
ако не се оправят-честито трипозиционния е сдал.
вътре има ено нагревателче и една термопластина. идеята на това нещо е когато температурата навън е под 5 градуса термопластината се отвръща и дава 2та вакуума накъсо с което разбалансира трипозиционния и показва пишляка навън за 4 секунди. тогава (на студено) като завъртиш и мотора отначало се изфорсира за тия 4 сек. на 3-4к оборота и после пада до оборотите на смукача-целта е да се даде на механиката време да поеме смукача, да осигури вакуума в зелената сфера и всичко. понеже тая пластина с времето се изкилиферчва почва да пропуска чат пат вакуум между 2та извода и ето ти го ефекта на яките обороти. другата причина е че там попада масълце и пак ефекта е същия.
става спорадично-няма логика. другия път като се случи-просто измъкни 2та вакуума и ги запуши и 2та и виж дали ще се оправят оборотите.
ако не се оправят-честито трипозиционния е сдал.
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Само да споделя - имах същия (или подобен) проблем преди няколко месеца - паля сутрин и постепенно си качва оборотите към 3 (примерно) и по някое време след около 15-тина минути си ги сваля само на нормалните към 800-900. Както и да е, оказа се, че единият от кабелите за електрическата хуйня около 3-позиционния блок е лошо отрязан. След като го навързах, вече този проблем не се появи...
И аз имам същия проблем,
но моята джаджа е друга - отзад влизат 6 кабела !!! и марку4ите са 2- един от филтъра за въздух-тои влиза отгоре над пло4ката с кабели , втория от карбуратора ( от самото му дъно маи ?!) и жлиза отдолу .....
карбуратора е електронен(поне така ми казаха )
Та как да разбера кво се е скапало ?
но моята джаджа е друга - отзад влизат 6 кабела !!! и марку4ите са 2- един от филтъра за въздух-тои влиза отгоре над пло4ката с кабели , втория от карбуратора ( от самото му дъно маи ?!) и жлиза отдолу .....
карбуратора е електронен(поне така ми казаха )
Та как да разбера кво се е скапало ?
gomi написа:И аз имам същия проблем,
но моята джаджа е друга - отзад влизат 6 кабела !!! и марку4ите са 2- един от филтъра за въздух-тои влиза отгоре над пло4ката с кабели , втория от карбуратора ( от самото му дъно маи ?!) и жлиза отдолу .....
карбуратора е електронен(поне така ми казаха )
Та как да разбера кво се е скапало ?
Ти си с Pierburg 2EE : : : , по-добре недей пипа нищо сам. Може да е от позиционера на дроселовата клапа, може да е от потенциометъра с кой то се следи положението й ... Може би на тел. 9311075 могат да ти помогнат.
- dimpex_01
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 23 авг 2004 8:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Относно Pierburg 2EE
Кажете някакви впечатления за тоя сервиз "Меркурии" на Странджа и Козлодуй за ремонт на горепосочения тип карбуратор.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта