Какво да правя??? /задни спирачки на Голф 2/

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Какво да правя??? /задни спирачки на Голф 2/

Мнениеот °niksi° » Съб 31 юли 2004 23:44


Дайте идея каво да правя със задните ми спирачки. Накладките са сменени преди около 3 години и като ги видях сега не са се изхабили и 1 мм от което си мисля че задните ми спирачки въобще не държат. Колкото и да им е чудно на някои нямам този разпределител или както там се води за задните спирачки. Ръчната също не ми държи като хората. Има едно нещо като клин дето май нещо за саморегулиране се води и си мисля че от него идва проблема защото при затваряне на колелото и първо дърпане на ръчната или натискне на крачната спира много добре и после нищо. От помпата се съмнявам да е защото там за някакси на кръст вързани предно ляво със задно дясно и предно дясно със задно ляво и ако беше проблема в помпата щеше да се разбере и по предните колела. Възможно ли е да са се разяли гумените мъркучи отзад и да не може да се получава достатъчно високо налягане в цилиндрите.

Колата е Голф 2 1.6 Д 86 год.




косьо
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 28 юли 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот косьо » Пон 02 авг 2004 6:55


Не трябва да си вадиш извод по износването на задните накладки и по това дали ти държи ръчната. По принцип около 70% от спирачния ефект се пада на предните спирачки. Като се вземе впредвид, че контактната повърхност на предните накладки сумарно е и по-малка от тази на задните, нормално е отзад да се износват с пъти по-бавно. Тук говоря за оборудване на задните спирачки със барабани, каквото мисля, че е на твоя модел. Ако обаче отзад са също дискови разликата в износванията е по-малка, но все пак я има. Единственият начин да се разбере ефективността на спирачките е качване на колата на валяци. Ако всичко е нормално с крачната- ръчната трябва да се регулира. Ако отзад спирачния момент е извън нормите- тогава наистина има резон да се търси подпушване на задни маркучи. Не мога да разбера "... при затваряне на колелото и първо дърпане на ръчната или натискне на крачната спира много добре и после нищо.." какво значи това нищо, но наистина има механизъм за регулиране на отварянето на задните челюсти до степен, че вкарването на барабана да става трудничко!


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 04 авг 2004 22:08


а педала мек ли е, хода голям ли е или малък


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 04 авг 2004 23:02


всичко си е нормално /хода на педала става дума и предните спирачки са добре/ Поразпитах тук там и май се оказва че е нормално за Голф да са така задните спирачки, ама аз пак ще ги отворя да правя ръчната че е запекло жилото и ще поразгледам още малко.


nikolaj.jankulov
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 23 мар 2006 11:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот nikolaj.jankulov » Чет 23 мар 2006 13:55


моят г2 е по същия на4ин като твоя никога не сам виждал задните колела да спират, но интересното при мене е 4е когато колата е вдигната на повдига4и във въздуха задните даржат с клю4а за гумите не мога да ги мръдна а на лед дори пак не хващтат,и аз нямам отзад на гредата ексцентрик ама това ми казаха 4е е от помпата не прави достатъчно налягане от валяците разбрахме


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 23 мар 2006 16:52


Щом нямаш регулатор би трябвало помпата да прави налягане като на предните или греша :?


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 23 мар 2006 17:12


На самата помпа има монтирани закъснители за задните колела.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 23 мар 2006 17:12


Значи на всички коли се прави задните спирачки да не влачат,защото сметнете при рязко натискане в завой какво ще стане ако блокират.Колега значи разглоби ги(свали барабаните) и някои да ти натиска леко, без да е запалена колата и виж цилиндърчетата дали мърдат ако не разглоби ги и ги почисти. След това клина при натискане както ти казах по горе и вращане на педала той трябва да слиза по надолу, ако имаш блокирало жило на ръчната оттам клина не работи добре, той е за саморегулиране на луфта на накладките спрямо барабана, ама пак повтарям ръчната трябва да работи.Погледни и на самите барабани дали са направили ръбове, ако са направили - стругар.Това е и пиши какво е станало.Успех


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 23 мар 2006 17:17


Niksi...
Няколко причини:
Износени барабани
Този клин клеясъл.. но ако веднъж спре с него той после не се качва нагоре... шом си го разглабял.. не е от него..

Задните накладки не съди по изтъркването им.. имат лошото свойство да се набиват с метал, и въобще не спират..

А по въпроса за ръчната.. просто си натегни жилата.. и ще видиш колко интересно става... :)


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Чет 23 мар 2006 18:04


Бате и мойте беха такива и за тва сега давам кинти за ремонти. Не става ни с обезвъздушаване ни с нищо. Сега се научих и си зех мост с дискови. :lol:


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 965
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Чет 23 мар 2006 21:36


и аз имах този проблем. смених течност, накладки и барабани. ТЦ. натегнах леко ръчната - да хваща на първи зъб - подобри се значително. наблюденията ми при колегите с дискове сочат, че там е истината.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 23 мар 2006 21:45


мдааа а дати не поглежда никой...
тоя голф смени вече 6 собственика ама ние си му дискутираме сопките още...mhihi mhihi


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 23 мар 2006 21:49


vaskoto1 написа:мдааа а дати не поглежда никой...
тоя голф смени вече 6 собственика ама ние си му дискутираме сопките още...mhihi mhihi


лелеле,никси като види бая има да се смеее mhihi :xaxaxa


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 965
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Чет 23 мар 2006 21:50


срам, срааам. ама като гледам само предишните 2- 3. а и идвам от Люлинска /от т'ва ще да е/.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 23 мар 2006 21:51


и 2-а модове пишат ли пишат mhihi mhihi
добре че последния чете че иначе :ihihih:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта