Здравейте ,
имам проблем който вече една година не мога да разреша.
Преди една година ми монтираха АГУ Ланди на GOLF II, и още от следвашия ден започнаха проблемите със паленето сутрин. Започна се препращане но най-различни "майстори",за чукче, за свещи и т.н. Резултата и до днес е следния:на газ припалва 7-8 пъти и тогава захапе ,а на бензин пак припалва , но на второто въртене пали и колата сетресе докато влезе в обороти. GOLF-а е с автоматичен смукач. Моля дайте съвет къде е проблема.
Проблеми с паленето на студено
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
на газ сутрин с 2Е2(карба ти подозирам...) няма да запалиш заради заслонката на въздуха на първа камера-не пропуска достатъчно газ.
на бензин не палиш пак заради същата заслонка кочто има една мембрана да я открехва малко при палене. тя или ти е скъсана (много често срещано явление) или имаш вакуумни утечки.
ако си от софия-звънни да го погледнеме-телефона ми е в сервизи.
на бензин не палиш пак заради същата заслонка кочто има една мембрана да я открехва малко при палене. тя или ти е скъсана (много често срещано явление) или имаш вакуумни утечки.
ако си от софия-звънни да го погледнеме-телефона ми е в сервизи.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа: ще ни спестиш тъпите въпроси и коментарии...
на нас а не на тебе... от сорта на "иди там" "що не минеш да го видиме" и така-абе човек ти изобщо ли не четеш какво се пише?
иначе има една черна мембранка с 2 маркуча дето влизат в нея отпред на карба. извади ги и запуши единия а в другия набутай някакво маркуче и дръпни с уста-ако не може да задържи-сменяй!
има и една настройка ама как да ти я опиша мамка му...много е кофти за описание...
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
ето!
значи точно тази черната мембрана дето е отзад (в твоя случай) ти прави белята...
пробвай с едно маркуче с уста да видиш дали ще задържи при засмукване-ако не задържи-нова братко...
и друго можеш да опиташ за да си сигурен.
палиш на бензин ама преди това си вдигнал капака и си свалил капака на "тенджерата" на карба.
като почне да се тресе-побутни с някакво нещо клапата да се поотвори и я задръж така-ако изчезне тресенето-сменяй мембраната!
иначе настройката е колко да открехва тая мембрана клапата. ще се ориентираш като го огледаш.
нормалното е да е плътно затворена при неработещ студен двигател и като развърти мотора да създаде вакуум и мембраната да дръпне клапата на около 3-4 мм. светъл отвор.
може за лятото да направиш една шайба която да подпре клапата малко. ще я захванеш за най близкия главен болт на карба.
но зимата така няма да можеш да палиш нормално!
айде пробвай и да докладваш...
значи точно тази черната мембрана дето е отзад (в твоя случай) ти прави белята...
пробвай с едно маркуче с уста да видиш дали ще задържи при засмукване-ако не задържи-нова братко...
и друго можеш да опиташ за да си сигурен.
палиш на бензин ама преди това си вдигнал капака и си свалил капака на "тенджерата" на карба.
като почне да се тресе-побутни с някакво нещо клапата да се поотвори и я задръж така-ако изчезне тресенето-сменяй мембраната!
иначе настройката е колко да открехва тая мембрана клапата. ще се ориентираш като го огледаш.
нормалното е да е плътно затворена при неработещ студен двигател и като развърти мотора да създаде вакуум и мембраната да дръпне клапата на около 3-4 мм. светъл отвор.
може за лятото да направиш една шайба която да подпре клапата малко. ще я захванеш за най близкия главен болт на карба.
но зимата така няма да можеш да палиш нормално!
айде пробвай и да докладваш...
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
да-заминала е.
това значи че сутрин няма кой да ти открехне клапата за въздуха а оттам влиза и газта-няма да запалиш на газ па ако ще...
сменяй или временно я подпри в леко отворено положение.
само ВНИМАВАЙ! подпорката трябва да е стабилно закрепена а не да изпадне от вибрациите вътре и да ме псуваш после!
това значи че сутрин няма кой да ти открехне клапата за въздуха а оттам влиза и газта-няма да запалиш на газ па ако ще...
сменяй или временно я подпри в леко отворено положение.
само ВНИМАВАЙ! подпорката трябва да е стабилно закрепена а не да изпадне от вибрациите вътре и да ме псуваш после!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта