Най-добрия мотор за Golf 4
Няма най-добър мотор,въпроса е какво търсиш.Обикновено всеки търси най добрия баланс между икономия/разход на гориво + подръжка/,динамика и здравина.Конкретно на въпроса 1.8-20 V върви доста повече от 1.6 -8V ,а не гори чак толкова повече от него.В купето на голфа 1.8-20 V е направо хала.Обикновено винаги при такъв въпрос се почват разни съвети за 1.8 Т,вярно,че върви повече от 1.8 при приблизително еднакъв разход на гориво при умерено темпо на каране,но и подръжката му е по-скъпа и вероятноста с времето да нанесе по-голям финансов удар на собственика си е по-голяма,а отделно от това и като първоначална цена е доста по-скъп и по трудно се намира читав.Така,че 1.8-20 V e по-добре от 1.6-8V като динамика и е здрав мотор и аз лично бих предпочел него като пренебрегна по-високия разход и по-скъпото му обслужване,дори и в пъти по-високия данък .1.6-16 V пък в случая има предимство единствено по отношение на разхода , обслужването му е също толкова скъпо както и на 1.8-20 V а не върви колкото него,а данъка му е незначително по-нисък .1.8 между другото се намира доста трудно в голф,по-рядко ги внасят,масово са 1.4 ,1.6 и ТДИ,а и е монтиран само до 99 в голф,а от 2000 го замества 2.0 -8V /бивш 2Е /.
Ми никой не е казал за ТДИ щото ако беше прочел щеше да видиш,че темата е за 1.6 и 1.8 БЕНЗИН.Има достатъчно много писано за ТДИ така или иначе ако се поразровиш с търсачката,а ако имаш въпроси за дизеларката които не са обсъждани най добре е да си пуснеш нова тема за да получиш отговорите.И стига сте ги намесвали тези дизели, на всяка манджа мерудия ,за какъвто и мотор да пита някой и веднага почвате ама тди,та тди ,не е някаква панацея за автомобилен мотор това тди и при тази цена на нафтата си стана вече мотор само за ценители.Направо ви се чудя с какъв кураж ги купувате тея изпърдяни тди-та милионници честно.Докато си търсех кола миналата седмица пробвах и доста тди-та,ами кво да ви кажа нито едно не биваше ,я ще пуши и ще се тресе и ще е олято цялото в масло,я няма да работи турбината,я ще върви на тласъци,я хич няма да върви, или пък току се наема ,току умалява,абе така ли не случих на едно свястно от шестте,които пробвах.Леко се бях понавил,ако намеря свястно купе с дизел да взема да го пробвам що е то да имаш това чудо в къщи,ама сега категорично ми се затвърди мнението ,че стар дизел никога.Явно сте късметлии големи всичките и точно вашите дето сте си ги купили са излязли стока блазе ви със здраве да си ги карате,ама поне не пречете на хората решили да си купят бензинови коли да направят избора си .
П.С.Сори на колегата пуснал темата за спама .
П.С.Сори на колегата пуснал темата за спама .
човече,ти си невеоятен!!!Аз просто исках да чуя някво мнение за TDI ама то твойто...невероятно! ".Явно сте късметлии големи всичките и точно вашите дето сте си ги купили са излязли стока блазе ви със здраве да си ги карате,ама поне не пречете на хората решили да си купят бензинови коли да направят избора си . "
Ето това май не го разбрах...Кой и по какав начин пречи на хората да си изберат кола???
Ето това май не го разбрах...Кой и по какав начин пречи на хората да си изберат кола???
- tonyno_gti
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 2:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
имах предвид,че само се мътят главите на хората с тея дизели Аз лично както и друг път е ставало въпрос не съм против съвременните турбодизели и бих карал такъв,но нов.На старо баят са им километрите и бая работи може да направят проблем и вече и лично се убедих,че покупката на стар такъв си е чиста проба хазарт с едни 10-12 хиляди лева,в много по-голяма степен отколкото с покупката на кола с какъвто и да е друг мотор ,а аз не съм достатъчно богат да си го позволя.Добре е след като посъветваш някой да си купи тди,да се спомене и за много вероятните проблеми и в най общ план цената за отстраняването им, та всеки да си прави сметката ,а не само ама много бега и малко гори супер е,то тва е ясно ако е нов или на що годе на умерени километри ,ама не е. Тука из форума имаше една тема за един "адреналинов" ARL/150 к.с./ наистина доста би ми се вдигнал адреналина и дори може да застрелям продавача и после себе си ако ми кажат подобна цена на ремонта Наистина впечатляващи цени на пустите им помпи-дюзи,а на другия "адреналинов" 131 к.с. не са много по-евтини ми направи впечатление,но пък всеки да си прави сметката на кефа . Дано другото,което съм написал си разбрал ,че може да ти спести бая пари и нерви един ден а иначе всеки да кара каквото го влече и може да си купи и поддържа .feeer написа:Ето това май не го разбрах...Кой и по какав начин пречи на хората да си изберат кола???
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
tonyno_gti написа:ако ти се търси адреналин си земи 1.9TDI 131 или 150 коня. Няма такова удоволствие....
абе точно дизел-а не е за адреналин, не подлъгвайте човека, това си е кола за икономия, въпреки че с цените на нафтата вече и за това е трудна работа...
P.S.
не знам какво удоволствие е колата да тръгне на 2000 оборота и да умре на 4000
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
The^Maniac написа:MK4 написа:не знам какво удоволствие е колата да тръгне на 2000 оборота и да умре на 4000
Моята тръгва от 1800 и умира на 4200, тоест няма празно. Аз пък незнам какво удоволствие е колата да ти върви от 4500 нагоре само (АБФ примерно)...
ABF със сигурност до 4500 върви повече от твоя AFN (за сток говриме), а от 4500 до 7000 вече полудява, а ти даваш следваща предвака и пак падаш на 2000 и се влачиш сравнение с ABF
С ABF на разход на гориво се мери, за друго е безмислено
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта