Нали? Друго си е да тръгва на 2000 и да стига до 7000MK4 написа:tonyno_gti написа:не знам какво удоволствие е колата да тръгне на 2000 оборота и да умре на 4000
Най-добрия мотор за Golf 4
Аха ,пак зехме да слагаме чиповете на AFN и другите подобрения за да вземаме старта на СТОКОВ ABF и накрая все пак ни минава ,няква тъпа атмосферка,при това скопена заводски ,:wink: голяма гордост е това наистина ,а ако "стоковия"ABF земе,че стане с едни валчета,чип, генерация, портвана глава, олекотен маховик и накрая някой лек земе,че му бодне една турбинка,та да се мерят турбо срещу турбо,много интересно ще се получи срещу "стоковия "AFN ,пък ко земе се случи някой 1.8 Т" стоков" с турбинка гарет чип и малко промени в карантиите още по интересно ще стане ми се струва,както имат само обороти и нямат въртящ момент/нали така беше химна на дизеловите екстремисти / тези тъпи бензинки каква ли ще я докарат срещу извънземното тди,връхта на спортното двигателостроене и още много размисли и страсти има в тоя ред на мисли . Само,че темата не е за това по принцип. Отделно от това винаги почвате да намесвате чипове и кво ли не за да се успокоите ,че не сте се минали и доказвате ,че живеете с тди в един различен и по-добър свят,където тди е най бързия мотор ,нищо по добро не е изобретено и при всичкото му вървене гори 4.5 нафта по 1 лв. на сто при средна скорост достойна за първото място на всяка една писта от календара на Ф1 и на това добро място лекаря редовно ви следи дали си вземате лекарството и се грижат добре за вас и забележете дизелисти екстремисти,всичко това се случва само във форумите и никъде другаде или поне ако е на живо са редки изключения.The^Maniac Пуснато на: Чет Апр 24, 2008 6:57 pm Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
Стоков АБФ и преди да сложа чиповете му зимах старта, но към 140-150 ме минаваше. Сега и на 180 съм пред него, като започва да стопява разлика. Може би към 200 пак ще ме мине, ама то такива скорости няма къде да се държат .... АФН-а върви много. И аз невярвах ама - факт
П.С. и лека полека темата си отива към катанец
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Vask0
- Мнения: 524
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
- Автомобил: VW Arteon
- Двигател: CUAA
- Местоположение: София
MK4 написа:tonyno_gti написа:ако ти се търси адреналин си земи 1.9TDI 131 или 150 коня. Няма такова удоволствие....
абе точно дизел-а не е за адреналин, не подлъгвайте човека, това си е кола за икономия, въпреки че с цените на нафтата вече и за това е трудна работа...
P.S.
не знам какво удоволствие е колата да тръгне на 2000 оборота и да умре на 4000
хаха моята е 131 ела видиш дали не върви?И аз съм един глас за 1.9 ТДИ !
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vw16v написа: ...а ако "стоковия"ABF земе,че стане с едни валчета,чип, генерация, портвана глава, олекотен маховик и ...
И ще стане кола дето може да се кара само на писта, щото няма да има ниски обороти и градското каране ще е мъка. Пък аз си джиткам всеки ден на работа с печката и си свиркам с ниския разход и нафта на 1.50, пък на шосето като се опъне някоя бензинка и показвам кво прай ТДИ-то. Ма колега както казах - няма смисъл да спорим. Ако ще правим някоя кола за драг и писта - разбира се бензин (с валове и т.н.). Ама ако колата освен за удоволствие ще се ползва и всеки ден - твърдо за ТДИ-то.
А към колегата дето смята, че 2000 оборота диапазон са малко ще кажа, че аз на 5-та на 1900 оборота (когато вече имам към 300 нютона след чиповете) съм на 90км, а на 4200 оборота (когато "всичко приключва") вече съм на 200км/ч. Аз смятам, че диапазона ми е достатъчен.
Нищо лично към никой.
Надявам се колегата, който пусна темата да си вземе кола с мотор, който му е присърце.
Поздрави на всички и весело посрещане на празниците!
- GARTNER
- Мнения: 1980
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cофия/Оряхово
- Контакти:
Re: Най-добрия мотор за Golf 4
donervan написа:Здравейте, бъдещи колеги!
Планирал съм покупка на Golf 4, но се колебая между два мотора:
1,6-8 клапана и 1.8.
Еднакво читави ли са и двата мотора и върви ли толково повече 1.8-цата, колкото и гори?
Благодаря предварително на отзовалите се!
Абе не мога да разбера що насила му предлагате дизел на колегата ако искаше дизел щеше да го спомене.Колегата питаше за Голф-4 мотори 1,6-8 клапана и 1.8. ако можете да му помогнете в избора му помогнете а не да си трупат някои само мнения за продава
- GARTNER
- Мнения: 1980
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cофия/Оряхово
- Контакти:
bocko85 написа:temata ne e to4no samo za benzini, a poglednete kolega nai dobriq motor za golf 4
Аз колега съм погледнал ама ако искаш погледни и ти (Планирал съм покупка на Golf 4, но се колебая между два мотора 1,6-8 клапана и 1.8 ) не знам ти от коя планета си това което си написал май не е на български има правила тук
Писането на кирилица и на български език е задължително!!! Ако нямате инсталирана кирилица, ползвайте бутона на KREDOR, намиращ се над полето за Вашия текст.Ако не ти е ясно и това не знам как да ти го обясня
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], dtony и 62 госта