Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Преди няколко месеца и пред мен стоеше този избор, 1.6, 1.8 или 1.8Т и в крайна сметка избрах най-малкият. Нисък данък, нисък разход и евтина поддръжка защото кой каквото ще да разправя другите мотори харчат повече и са по-скъпи за поддръжка, особено 1.8Т. Колата е бездънна яма и колкото по-голяма е толкова по-зле за мен. Не че не ми се кара 1.8Т дори и по-голям мотор, няма какво да си кривя душата, но в задръстванията няма никакво значение колко коня е двигатела и за колко ускорява - но пък има значение колко харчи и колко струват частите.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
theone написа:MK4 написа:1.8Т е доста твърд затова вози гадно, но е адски стабилен, за мене това е водещо, иначе ако ти беше сток TDI-то можеше да се пуснеме да видиш колко не върви 1.8Т
За теб е, но за много от нас, а очевидно и за колегата
Като цяло при Голф няма как да търсиш комфорт при возене, колата не е замислена за това, ако за колегата водещ е комфорта при пътуване препоръчвам да се насочи към Ситроен.
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Ако е за икономичност взимай най-малкия двигател, но се чудя защо не помислиш за дизел...поне по думите ти разбирам, че ще караш нормално...едно 90 коня ТДИ би било добре...аз карам дизел 110 коня и разход от 5,4 извънградско с климатик и не влачене по пътя (3 часа и 30 минс Бургас-Сф) няма бензинов звяр, който да постигне това...и ако вземеш читав дизел ще си супер...естествено парите са твои и предпочитанията...но какво като е нафтова печка??? както каза един колега това е масов автомобил така, че дали дизел дали бензин все тая
1.8Т е много по-добре! Но и другите не са зле!
Ако искаш икономичен двигател не вземай 1.8Т. Аз имам такъв. 1998 г. е. Градско гори 12 лятно време и 15 зимата, с включен климатроник и профилактично периодично настъпване, без яко юркане. Иначе дърпа доста сериозно, а и има някои екстри, които другите нямат, например: Рекаро салон, кожен волан, имитацийка на махагон по таблото и вратите, пауър брейкс (мощни спирачки с големи спирачни апарати), по здраво окачване (наистина е много здраво тествал съм го). Така, че ако имаш възможност моторът 1.8Т е един от най-добрите, има 20 вентила, слагат го на всякакви видове коли на концерна VW: Пасати, Шарани, разни по-големи Аудита и си дърпат, а Голфа който е доста по-лек, направо кърти пътя с този двигател. Тук нещата опират до пари. Имам го от скоро, но съм чувал, че този двигател е доста даже ДОСТА по здрав от 1.6 101 коня без вентили, а и от другите по слаби като мощност мотори. Така че в идеалния случай, ако попаднеш на добра машина 1.8Т ще спестиш пари от по-чести ремонти на по-слабия мотор, но ще ги дадеш за бензин. Ако пък вземеш 1.6 ще ти гори 10 градско, а не 12, но по-чести ремонти очаквай. Според мен пари трудно ще спестиш от по-малкия двигател, което не дадеш за бензин отива за ремонт след време. И аз така се колебах преди време и реших, че предназначението на парите е предимно харчене, а колата понякога трябва и да е бърза, затова взех 1.8Т. Веднъж го дадох на един приятел с Голф 75 коня и се влюби, реши да го сменя с 1.8Т. Аз вече му свикнах с дърпането, но то е така с хубавото бързо се свикава и почваш да се оглеждаш за още по-добро. Успех в избора!
- vaskoniracing
- Мнения: 133
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- golf_tdi_150
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 30 апр 2008 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1.8Т е доста твърд затова вози гадно, но е адски стабилен, за мене това е водещо, иначе ако ти беше сток TDI-то можеше да се пуснеме да видиш колко не върви 1.8Т [/quote]
а колко ти харчи? не е практично за мене за този разход този двигател не варви 16 на 100 градско ако го ручкаш. мани мани нема що.
а колко ти харчи? не е практично за мене за този разход този двигател не варви 16 на 100 градско ако го ручкаш. мани мани нема що.
Последна промяна от golf_tdi_150 на Пон 19 май 2008 23:38, променено общо 1 път.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
golf_tdi_150 написа:MK4 написа:1.8Т е доста твърд затова вози гадно, но е адски стабилен, за мене това е водещо, иначе ако ти беше сток TDI-то можеше да се пуснеме да видиш колко не върви 1.8Т
а колко ти харчи? не е практично за мене за този разход този двигател не варви 16 на 100 градско ако го ручкаш. мани мани нема що.
ако имаше значение разхода щях да си купя дизел, аз съм го взел за да върви
- golf_tdi_150
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 30 апр 2008 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- whity
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пет 28 мар 2008 21:27
- Автомобил: VW GOLF MK IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Добрич
Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?
Здравейте, за да не правя 100 теми ще питам тук и се извинявам предварително, но ако може да ми дадете реален отговор. Колко харчи по заводски документи
Golf IV 1.8 20V(125к.с.)и колко ви харчи на вас.Че при мен работата отива на 12-13л за 100 км, а до скоро беше 10л. Благодаря, 4ао.
Golf IV 1.8 20V(125к.с.)и колко ви харчи на вас.Че при мен работата отива на 12-13л за 100 км, а до скоро беше 10л. Благодаря, 4ао.
- StefanDragnev
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас/София
Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?
Защо го броите 1.6 за икономичен в сравнение с 1.8 /125/ ... като разликата е 0.5л/100 има няма.
1.8 125hp + газ .... според мен
1.8 125hp + газ .... според мен
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта