Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?

Мнениеот morfei1 » Съб 16 яну 2010 1:53


Къде са по-бързи, на 400 метра ли :roll: ?




Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?

Мнениеот Ludiq » Съб 16 яну 2010 2:20


1.8Т е малко по-бързо от ARL.....
....но пък ARL гори два пъти по-малко. mhihi
Винаги бих предпочел да съм със една кола назад на 400м от колкото със 5 литра отгоре. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?

Мнениеот theraven » Съб 16 яну 2010 2:22


Ludiq написа:Винаги бих предпочел да съм със една кола назад на 400м от колкото със 5 литра отгоре. :Mr Green Fun

:bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown

И пак не разбрахме на какво е по-бързо - на 400 метра ли, на максимална скорост ли, на ускорение 0-100, 0-200???

А темата беше... :screwy


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?

Мнениеот Escap3 » Съб 16 яну 2010 3:48


Ludiq написа:Винаги бих предпочел да съм със една кола назад на 400м от колкото със 5 литра отгоре. :Mr Green Fun

Евалата! и аз като водач на бензинов мотор съм за дизела! вече имам чуството че всички хора който изкат бензинов мотор са доста заблудени, и го казвам като доволен водач на такъв :drunk На днешно време трябва да съчетаваме икономята с вървежа евентуално и ТДИ-то е идеалният начин според мен :bowdown


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?

Мнениеот MK4 » Съб 16 яну 2010 5:02


morfei1 написа:Къде са по-бързи, на 400 метра ли :roll: ?


1.8T специално е по-бърз и до 100 и до 230, тествал съм ;) (за чипнато 1.8Т и чипнат ARL става дума)


Потребителски аватар
JoroKN
Мнения: 1498
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
Автомобил: Vw Golf MK6
Двигател: CBAB - 2010
Местоположение: Кюстендил

Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?

Мнениеот JoroKN » Съб 16 яну 2010 6:35


Escap3 написа:
Ludiq написа:Винаги бих предпочел да съм със една кола назад на 400м от колкото със 5 литра отгоре. :Mr Green Fun

Евалата! и аз като водач на бензинов мотор съм за дизела! вече имам чуството че всички хора който изкат бензинов мотор са доста заблудени, и го казвам като доволен водач на такъв :drunk На днешно време трябва да съчетаваме икономята с вървежа евентуално и ТДИ-то е идеалният начин според мен :bowdown

Извинавам се за спама но не всеки гледа икономия - аз гледам вървеж :P
По темата колега взимай 1.8Т и няма да съжаляваш :да:


Потребителски аватар
StefanDragnev
Мнения: 238
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас/София

Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?

Мнениеот StefanDragnev » Съб 16 яну 2010 8:45


Абе колета фа си прецени ... по колко км минава на година.
Ако кара по-малко да си взема една бензика и да се кефи на вървеж.
Ако обаче кара доста всеки би предпочел печката ...


Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?

Мнениеот ilian. » Съб 16 яну 2010 9:10


Извинявам се че не пиша по темата изкам само да споделя;Голфчето ми е 1.8Т 20V с чипче и е с AUM мотор пускахме се на няколко пъти с един приятел с AGU мотор и то е чипнато и всичките стартове бяха в моя полза.Голфа ми е с блокаш на диференциала а неговиа не може и от там да е разликата.На дълго ми харчи 7-8 при скорост до 130км а в столицата 11-12 зависи от трафика може и 10 ама с много галене на педала.


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?

Мнениеот Escap3 » Съб 16 яну 2010 12:59


ilian. написа:Извинявам се че не пиша по темата изкам само да споделя;Голфчето ми е 1.8Т 20V с чипче и е с AUM мотор пускахме се на няколко пъти с един приятел с AGU мотор и то е чипнато и всичките стартове бяха в моя полза.Голфа ми е с блокаш на диференциала а неговиа не може и от там да е разликата.На дълго ми харчи 7-8 при скорост до 130км а в столицата 11-12 зависи от трафика може и 10 ама с много галене на педала.

А ако изкаш вървеж и си като някой колеги да газиш постоянно педала по светофарите... каде отиваш ти, тогава дали разхода ще е под 17? затова предпочитам печката може да си я ръчкаш по светофарите и я качи 1.5л. я не.....


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?

Мнениеот morfei1 » Съб 16 яну 2010 13:54


MK4, с колко е по-бърз? При ускорението изостава ли какво се случва :roll: ?


Потребителски аватар
StefanDragnev
Мнения: 238
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас/София

Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?

Мнениеот StefanDragnev » Съб 16 яну 2010 14:00


Колегата ви пита 1.6 1.8 или 1.8Т да си вземе .... вие спорите на кой колата върви повече.
Има си ЛС за това ...


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?

Мнениеот MK4 » Съб 16 яну 2010 14:09


morfei1 написа:MK4, с колко е по-бърз? При ускорението изостава ли какво се случва :roll: ?


старта ми го взе, мойта повече пробуксува и ми излезе с половин кола, до 100 го изравних, до 200 половин кола отпред и така горе долу до 230..., това с AGU, с чипнат AUM ще е е по-голяма разликата.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?

Мнениеот morfei1 » Съб 16 яну 2010 15:04


@MK4, да, благодаря. Това ме интересуваш :). Тази половин кола във време как се изразява, половин секунда.... една секунда :roll: ?

Моята върви до 200км. наравно с ABF. След 200км. ABF-а изостава. Същият този ABF с 1.8Т (150к.с) (нямам идея точно кой мотор) изоства с около една кола, може би по-малко на 400м.

@StefanDragnev, аз мисля че не спорим, а дискотираме :)


Потребителски аватар
vw_manqk
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?

Мнениеот vw_manqk » Съб 16 яну 2010 16:02


Оставете колегата да прецени какво желае и за какво ще я ползва тази кола,предишната ми кола беше пасат б5 1.8т покарах го 4 месеца и с ебати кефа се разделих с този бензинопил са карам дизел и съм адски доволен и от вървеж и от разход.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?

Мнениеот MK4 » Съб 16 яну 2010 16:59


morfei1 написа:@MK4, да, благодаря. Това ме интересуваш :). Тази половин кола във време как се изразява, половин секунда.... една секунда :roll: ?

Моята върви до 200км. наравно с ABF. След 200км. ABF-а изостава. Същият този ABF с 1.8Т (150к.с) (нямам идея точно кой мотор) изоства с около една кола, може би по-малко на 400м.

@StefanDragnev, аз мисля че не спорим, а дискотираме :)


Да и аз мисля че правиме съвсем културна дискусия. Мисля че е нормално да вървиш така с ABF, твойта кола би трябвало да е около 160 коня, малко по-тежка от ABF, мисля че това което казваш е съвсем в рамките на нормалното. Като цяло е супер, твоя разход на гориво с вървежа на ABF, но всеки си има приоритети.

За мен такъв вървеж отдавна не е задоволителен, даже и чипнато 1.8Т ми омръзна що годе бързо, ама сега е криза и трябва да поизчакам малко за да мога да направя това което ми се върти в главата с настоящото ми 1.8Т ;)

Последна промяна от MK4 на Съб 16 яну 2010 18:57, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon, econt и 89 госта