Рязане на полуоски на голф

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот alpine » Чет 08 окт 2009 12:53


Вътрешния диаметър на задните лагери е по малък от на предните :arrow: вземаш на струг от главината за да може да се набие лагера на тази главина . Предната главина има едно ръбче в повече и то се взема защото с него лагера неможе да влезе докрай . :да:
Колко нерви и връщане напред назад ми струват тези 3 реда горе просто не е истина :Mr Green Fun mhihi
Ако нещо не е станало ясно ще потърся снимки да се види нагледно :arrow: :?:




Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот FreeSoul » Чет 08 окт 2009 13:20


Така сте вие гъзаритеи със синхрото mhihi


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот Plamen_RI » Пет 09 окт 2009 15:05


Понеже темата стана според мен доста полезна, искам да ви питам още нещо за да я допълня. Не ми е ясно полуоските за 5 и 6 скоростни г4 са с еднаква дължина. Леонардо ВД е успял само със чашките да компенсира и си е сложил единичковите, а във всички проекти които съм гледал във вортекса за конверсии от г4,те си режат/заваряват четворковите полуоски. Та мисълта ми е на тях ли не им се занимава или шестстепенната кутия е със по-различни полуоски :roll:

ПС понеже въпроса е специфичен, надявам се че разбрахте какво всъщност питам mhihi


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот madcap » Пет 09 окт 2009 16:54


Да, 6 степенните полуоски са с различна дължина, пробвах почти всички варианти и пак не става, и накрая със заварки стана далаверата


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот FreeSoul » Вто 20 окт 2009 19:09


Имам едно питане.....главина от МК2 влиза ли на шенкел от MK3? Пример главина от КР,PL да се набута в шенкел на ABF в моя случай :?


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот Volkov » Вто 20 окт 2009 21:00


FreeSoul написа:Имам едно питане.....главина от МК2 влиза ли на шенкел от MK3? Пример главина от КР,PL да се набута в шенкел на ABF в моя случай :?


Аз па 'иам точно обратното питане главина от г3 5х100 болтова влиза ли в шенкел на 2ка?!


Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот snickers_ » Вто 20 окт 2009 21:52


щом от 1то ще стане значи и в другото ще стане !
принципно става еднакви май са им размерите в смисла за тея с разглобяемите шенкели съм сигурен САМО че Лагерите затегнаха като се набиваха главините и трееше нови...


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот paco » Сря 21 окт 2009 10:12


Добре..познайте кой кара с четири скъсявани полуоски? :mrgreen:

Изображение

Условието е че от две се прави една или както е при мен...трябваше ми с точна комбинация от шлици в двата края а стандартно такова животно нема :?

Ето как се прави зглобката като за целта се използва опитен фрезист за да няма никави луфтове. Втулката отгоре се набива на топло и се прави с 0,08-0,1мм по-малък вътрешен диаметър от полуоската. След набиване втулката се заварява в двата карая на един шев а не на точки и се боядисва с възможно най-евтината боя :mrgreen:

Изображение

РАСО


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот ANDREYO » Сря 21 окт 2009 18:09


друга схема за заварка на полуоска тези са на вр6 турбо куатро кади мк1 Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение http://tinypic.com/player.php?v=21liez8&s=4 http://tinypic.com/player.php?v=119nk40&s=4


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот paco » Сря 21 окт 2009 20:42


Колега...дай линк към този проект. Аз лично с такива полуоски не бих карал, но ми е чудно дали имат резултати с тях.

РАСО


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот madcap » Сря 21 окт 2009 23:22


И на мен ми се струват мноо анемични, мойте са по друг начин, утре ако намеря снимки ше ги постна


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот leonardo_vd » Чет 22 окт 2009 6:37


Начина на ПАЦО е най-добрия. А този дето Андрей е показал става ама в домашни условия и според мен не е за предпочитане. Нема такава сглобка в шлосерството. Винаги ще тресе.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот paco » Чет 22 окт 2009 10:56


Проблема не е в това дали ще тресе. Принципно ако се прави с заварка вместо сглобка е удачно да се заварява с електрожен и отгоре в/у заварката след калиблиране на струг да се набие пак втукла на топло и пак шев. Това би заздравило зоната защото след заваряване тя е в пъти по-закалена, но и пъти по-крехка :!: За да избегна такива зони съм правил зглобки, но пак ще повторя, че трябва да се направят прецизно за да няма дори минимален луфт при срещането на двете парчета. Ако има луфт то поражда сили на осукване във втулката отгоре а нейната цел е само да държи зглобката стегната.

РАСО


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот Plamen_RI » Чет 22 окт 2009 19:12


Пацо определено изясни доста по темата, което обаче навежда на следващия въпрос - как да се измери най-точно каква да бъде новата дължина /един вид колко да се изреже/ :roll:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот alpine » Чет 22 окт 2009 19:33


Този варянт който Андрей показа го изпитахме наскоро и няма никакви проблеми с биене или друго , но е направено както Пацо спомена :
Заварка с електрожен с по луди електроди :arrow: струг :arrow: топло набиване на втулка :arrow: заварка :arrow: струг . Стана чук :Mr Green Fun

п.п. само дето нашата полуоска не беше наострена толкова много като молив :lol: Друго важно е че е набита ос една в друга и след това почва гореописаната процедура .

Последна промяна от alpine на Пет 23 окт 2009 0:33, променено общо 1 път.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта