Вътрешния диаметър на задните лагери е по малък от на предните вземаш на струг от главината за да може да се набие лагера на тази главина . Предната главина има едно ръбче в повече и то се взема защото с него лагера неможе да влезе докрай .
Колко нерви и връщане напред назад ми струват тези 3 реда горе просто не е истина
Ако нещо не е станало ясно ще потърся снимки да се види нагледно
Рязане на полуоски на голф
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Рязане на полуоски на голф
Така сте вие гъзаритеи със синхрото
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рязане на полуоски на голф
Понеже темата стана според мен доста полезна, искам да ви питам още нещо за да я допълня. Не ми е ясно полуоските за 5 и 6 скоростни г4 са с еднаква дължина. Леонардо ВД е успял само със чашките да компенсира и си е сложил единичковите, а във всички проекти които съм гледал във вортекса за конверсии от г4,те си режат/заваряват четворковите полуоски. Та мисълта ми е на тях ли не им се занимава или шестстепенната кутия е със по-различни полуоски
ПС понеже въпроса е специфичен, надявам се че разбрахте какво всъщност питам
ПС понеже въпроса е специфичен, надявам се че разбрахте какво всъщност питам
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
Да, 6 степенните полуоски са с различна дължина, пробвах почти всички варианти и пак не става, и накрая със заварки стана далаверата
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Рязане на полуоски на голф
Имам едно питане.....главина от МК2 влиза ли на шенкел от MK3? Пример главина от КР,PL да се набута в шенкел на ABF в моя случай
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Рязане на полуоски на голф
FreeSoul написа:Имам едно питане.....главина от МК2 влиза ли на шенкел от MK3? Пример главина от КР,PL да се набута в шенкел на ABF в моя случай
Аз па 'иам точно обратното питане главина от г3 5х100 болтова влиза ли в шенкел на 2ка?!
- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
щом от 1то ще стане значи и в другото ще стане !
принципно става еднакви май са им размерите в смисла за тея с разглобяемите шенкели съм сигурен САМО че Лагерите затегнаха като се набиваха главините и трееше нови...
принципно става еднакви май са им размерите в смисла за тея с разглобяемите шенкели съм сигурен САМО че Лагерите затегнаха като се набиваха главините и трееше нови...
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
Добре..познайте кой кара с четири скъсявани полуоски?
Условието е че от две се прави една или както е при мен...трябваше ми с точна комбинация от шлици в двата края а стандартно такова животно нема
Ето как се прави зглобката като за целта се използва опитен фрезист за да няма никави луфтове. Втулката отгоре се набива на топло и се прави с 0,08-0,1мм по-малък вътрешен диаметър от полуоската. След набиване втулката се заварява в двата карая на един шев а не на точки и се боядисва с възможно най-евтината боя
РАСО
Условието е че от две се прави една или както е при мен...трябваше ми с точна комбинация от шлици в двата края а стандартно такова животно нема
Ето как се прави зглобката като за целта се използва опитен фрезист за да няма никави луфтове. Втулката отгоре се набива на топло и се прави с 0,08-0,1мм по-малък вътрешен диаметър от полуоската. След набиване втулката се заварява в двата карая на един шев а не на точки и се боядисва с възможно най-евтината боя
РАСО
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
друга схема за заварка на полуоска тези са на вр6 турбо куатро кади мк1 http://tinypic.com/player.php?v=21liez8&s=4 http://tinypic.com/player.php?v=119nk40&s=4
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
Колега...дай линк към този проект. Аз лично с такива полуоски не бих карал, но ми е чудно дали имат резултати с тях.
РАСО
РАСО
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
И на мен ми се струват мноо анемични, мойте са по друг начин, утре ако намеря снимки ше ги постна
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
Начина на ПАЦО е най-добрия. А този дето Андрей е показал става ама в домашни условия и според мен не е за предпочитане. Нема такава сглобка в шлосерството. Винаги ще тресе.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
Проблема не е в това дали ще тресе. Принципно ако се прави с заварка вместо сглобка е удачно да се заварява с електрожен и отгоре в/у заварката след калиблиране на струг да се набие пак втукла на топло и пак шев. Това би заздравило зоната защото след заваряване тя е в пъти по-закалена, но и пъти по-крехка За да избегна такива зони съм правил зглобки, но пак ще повторя, че трябва да се направят прецизно за да няма дори минимален луфт при срещането на двете парчета. Ако има луфт то поражда сили на осукване във втулката отгоре а нейната цел е само да държи зглобката стегната.
РАСО
РАСО
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рязане на полуоски на голф
Пацо определено изясни доста по темата, което обаче навежда на следващия въпрос - как да се измери най-точно каква да бъде новата дължина /един вид колко да се изреже/
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
Този варянт който Андрей показа го изпитахме наскоро и няма никакви проблеми с биене или друго , но е направено както Пацо спомена :
Заварка с електрожен с по луди електроди струг топло набиване на втулка заварка струг . Стана чук
п.п. само дето нашата полуоска не беше наострена толкова много като молив Друго важно е че е набита ос една в друга и след това почва гореописаната процедура .
Заварка с електрожен с по луди електроди струг топло набиване на втулка заварка струг . Стана чук
п.п. само дето нашата полуоска не беше наострена толкова много като молив Друго важно е че е набита ос една в друга и след това почва гореописаната процедура .
Последна промяна от alpine на Пет 23 окт 2009 0:33, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта