Страхотна изработка мн добро
П.с Защо задната чистачка не я преправиш да седи доле ниско
Моят Голф Рали
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Моят Голф Рали
peshoxx написа:shopaza написа:http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11238231187195300&f1=details за това някой знаели Гледам нов внос е и някой може да си търси и може да му помогне линка Радвам се че все повече и повече ралита се навъртат в българия
Да беше гледал преди да пишеш ли?Що не пробваш да се обадиш на телефона? Ще ти се на тази цена а?
Несъм си търсел несъм се обадил Но Както и да е нека да не спамим на пича проекта
Re: Моят Голф Рали
С огромни благодарности към всички от DRAGPOWER за перфектната работа .
Последна промяна от yms на Вто 01 дек 2009 21:39, променено общо 1 път.
- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: Моят Голф Рали
Надявам се ще пуснеш и по-големи снимки.
Днес чух какво са сътворили Dragpower с бижуто ти.
Поздравления и само хубави мигове с колата ти желая!
Днес чух какво са сътворили Dragpower с бижуто ти.
Поздравления и само хубави мигове с колата ти желая!
Re: Моят Голф Рали
Те са големи , просто не знам как да ги кача в оригиналният размер . Има и клип и графика .
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Моят Голф Рали
ще ни разкажеш ли малко повече за последните промени по мотора
Re: Моят Голф Рали
Всъщност няма промени , моторът е друг 1.8 20 V , от старият двигател турбината , електрониката е сменена KMS и колата стана стряскаща за каране .
Последна промяна от yms на Чет 13 яну 2011 13:20, променено общо 2 пъти.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Моят Голф Рали
Много добре, и двг-то сте сменили, на колко бара го помпиш сега, и дай по големи снимки и клипа
мания
мания
- Tishku
- Мнения: 3141
- Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
Re: Моят Голф Рали
yms написа: Има и клип и графика .
Дай ги де
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моят Голф Рали
Уникален автомобил , сподели цифрите цифрите че те са интересни и най вече че всичко е с "кофти" синхрото
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Моят Голф Рали
Нещата тук отиват към раздела на Discovery Mean Machines
Re: Моят Голф Рали
Двигателят в момента :
Заслугата не е моя . Изцяло е на DRAGPOWER .
kokobraiz написа:Нещата тук отиват към раздела на Discovery Mean Machines
Заслугата не е моя . Изцяло е на DRAGPOWER .
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моят Голф Рали
Здрасти следя ти темата с интерес, може ли дадеш ако е удобно малко повече детайли по мотора.
С какво турбо е (колектора като гледам снимките ми се вижда, че е на Т3 фланец), инжектори 440 или 630, колектора на pag parts ли е или е от ATP, с каква бензинова помпа караш.
Нищо не си споменал за биели, предполагам са оригиналните.
Предполагам има чувствителна разлика спрямо спрямо Г60 мотора и 1.8Т.
Електрониката предполгам е КМС? дебитомера е премахнат гледам (нормално) мотора е от първото поколение 1.8Т, но сте му сложили бубини от по-новите 1.8Т мотори, на доста места чета, че това е по-добрия вариант. Мотора най-вероятно е 1.8Т с код АГУ с големите портове, подбрани са добри части.
Питам те тези неща понеже съм решил да взимам А4 куатро и съм и намисили нещо подобно, другия вариант ми е S3 но ще се наложи да го карам заводско, ако се спра на него.
Поздрави.
С какво турбо е (колектора като гледам снимките ми се вижда, че е на Т3 фланец), инжектори 440 или 630, колектора на pag parts ли е или е от ATP, с каква бензинова помпа караш.
Нищо не си споменал за биели, предполагам са оригиналните.
Предполагам има чувствителна разлика спрямо спрямо Г60 мотора и 1.8Т.
Електрониката предполгам е КМС? дебитомера е премахнат гледам (нормално) мотора е от първото поколение 1.8Т, но сте му сложили бубини от по-новите 1.8Т мотори, на доста места чета, че това е по-добрия вариант. Мотора най-вероятно е 1.8Т с код АГУ с големите портове, подбрани са добри части.
Питам те тези неща понеже съм решил да взимам А4 куатро и съм и намисили нещо подобно, другия вариант ми е S3 но ще се наложи да го карам заводско, ако се спра на него.
Поздрави.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Моят Голф Рали
Баце- къде го измисли тоя pag parts клектор?! Тоя е по-марков- Dragpower! С други думи оригиналния колектор, но срезан и заварен наопаки. Доколкото знам двигателя е взет от Октавия 1 РС и не знам дали точно AGU е кода. Би трябвало карантиите да са кованяци -май Висеко...
Малиий-дриснах по темата. Дано не се сърди оунъра!
Малиий-дриснах по темата. Дано не се сърди оунъра!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта