Заводски вал за G60 колко градуса е?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
berta
Мнения: 194
Регистриран на: Вто 14 дек 2010 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?

Мнениеот berta » Вто 08 мар 2011 0:36


бех питал 1 познбат и той точно от тая официалната книга от на фв гледал и той каза че според него има правописна грешка




Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?

Мнениеот Vento » Вто 08 мар 2011 0:37


:screwy Нямам намерение да споря с такива хора - еди-кой си разбирач, казал на друг недочул, че май има грешка. Мислете каквото ви устройва, съжалявам даже, че ви обяснявам... :banghead:


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2149
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?

Мнениеот Vidol Nikolov » Вто 08 мар 2011 0:50


TOO MANY SPECIALISTS, BUT MOST OF THEM scare


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?

Мнениеот leonardo_vd » Вто 08 мар 2011 8:55


Adrian-AAA написа:Да и аз така си помислих, но дали има начин на Г60 да му се сложи вал от ДХ. Да се сложат механични повдигачи, Клапаните еднакви ли са? Принципно имам оборудвана глава от ДХ и си мислехме с един колега за тази операция.

По лесно ще е може би глава от такава с механични повдигачи да се сложи,но не знам на г60 главата дали е по различна от тази на атмосферния мотор,а до колкото си спомням май на някои глави с механични повдигачи единия от клапаните е по голям(но не съм на 100% сигурен ).

Някой друг да има да допълни нещо? Съвместими ли са главите и имат ли разлики освен отворите за инжекторите, които на ДХ-а са в главата. Степента на сгъстяване ще остане ли същата?


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 08 мар 2011 10:59


leonardo_vd написа:
Adrian-AAA написа:Да и аз така си помислих, но дали има начин на Г60 да му се сложи вал от ДХ. Да се сложат механични повдигачи, Клапаните еднакви ли са? Принципно имам оборудвана глава от ДХ и си мислехме с един колега за тази операция.

По лесно ще е може би глава от такава с механични повдигачи да се сложи,но не знам на г60 главата дали е по различна от тази на атмосферния мотор,а до колкото си спомням май на някои глави с механични повдигачи единия от клапаните е по голям(но не съм на 100% сигурен ).

Някой друг да има да допълни нещо? Съвместими ли са главите и имат ли разлики освен отворите за инжекторите, които на ДХ-а са в главата. Степента на сгъстяване ще остане ли същата?

и на 2-те глави са на едно и също място,но с различни щуцери да ги наречем които могат да се сменят.
За степента мисля,че няма да се промени поне не значително,това е много относително


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?

Мнениеот Stenly » Вто 08 мар 2011 18:53


За Иван..
Главата на ДХ е с леко по-големи и изправени портове от Г60/ПБ (За сведение на ЕГ главата има най-широките изпускателни и всмукателни портове от 8 клапановите глави - 3 мм по-широк всмукателен порт и 2мм по-широк изпускателен само че е с по-малки клапани).
Механични повдигачи на ДХ ,хидравлика при Г60.
Чашките за механичните инжектори на ДХ са 24мм на г60 са 22мм (несъвместими са)
Клапаните са различни като дължина заради различните повдигачи , стеблата им иначе като дебелина са 8мм и на двете глави ,диаметъра на клапаните също. (40/33)
Ангренажното колело на ДХ главите е с около 130 грама по-тежко отколкото на г60.
Валовете са ДХ-235 градуса и г60 - 221.
Мисля, че ще ти свърши работа...


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?

Мнениеот leonardo_vd » Чет 10 мар 2011 8:40


Това означава, че трябва само да направя втулки за ел.инжекторите и слагам главата от ДХ-а. Дали ще има ефект ще се разбере. Макар и с цената на една гарнитура mhihi


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?

Мнениеот indjov_GTI » Чет 10 мар 2011 19:42


leonardo_vd написа:Това означава, че трябва само да направя втулки за ел.инжекторите и слагам главата от ДХ-а. Дали ще има ефект ще се разбере. Макар и с цената на една гарнитура mhihi


сподели после какво е станало :) :beer


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?

Мнениеот Stenly » Чет 10 мар 2011 19:43


Втулки ще направиш ама как ще ги завиеш...
Съвет: Ползвай чашите от глава на ДХ за механични инжектори ,сложи гумички за механични инжектори и в тях нанижи електрическите дюзи... и да знаеш чашките на ДХ и на ранните ГТИ глави 1,6 и 1,8 24 мм са спрени от производство така че внимателно..

Аз много благодаря на Инджов,че ми прати 4 чашки имам да черпя...


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?

Мнениеот Vento » Чет 10 мар 2011 19:50


На горните двама автори съм Уеко обиден, че предадоха идеята "моно" и ме оставиха сам да я боря... :?

В кръга на шегата разбира се!


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?

Мнениеот vr_mk2 » Чет 10 мар 2011 21:52


А някой мисли ли при голямо презастъпване какво се случва при бууст и защо при Г-компресорите се използват асиметрични валове?


Потребителски аватар
mk1gti
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?

Мнениеот mk1gti » Чет 10 мар 2011 21:55


vr_mk2 написа:А някой мисли ли при голямо презастъпване какво се случва при бууст и защо при Г-компресорите се използват асиметрични валове?


good question :hmmmm Ако е така значи са имали нещо в предвид :wink:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?

Мнениеот NovobranecGT » Пет 11 мар 2011 0:11


vr_mk2 написа:А някой мисли ли при голямо презастъпване какво се случва при бууст и защо при Г-компресорите се използват асиметрични валове?

Ще разредят динамично мотора...


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?

Мнениеот bratq_varvari1 » Пет 11 мар 2011 8:09


vr_mk2 написа:А някой мисли ли при голямо презастъпване какво се случва при бууст и защо при Г-компресорите се използват асиметрични валове?


Защо да се използва само асиметрични?
Аз сум карал със симетричен 288 лифт 11,7 :)
http://www.bar-tek-tuning.com/SCHRICK+S ... 60+288.htm


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?

Мнениеот Li4o » Пон 14 мар 2011 23:41


vr_mk2 написа:А някой мисли ли при голямо презастъпване какво се случва при бууст и защо при Г-компресорите се използват асиметрични валове?

И аз бях останал с впечатлението, че валовете за г-60 са асиметрични, ама май се оказва, че само тунинг валовете за г-60 са асиметрични, а стандартния си е симетричен... :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта