Заводски вал за G60 колко градуса е?
Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?
бех питал 1 познбат и той точно от тая официалната книга от на фв гледал и той каза че според него има правописна грешка
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?
Нямам намерение да споря с такива хора - еди-кой си разбирач, казал на друг недочул, че май има грешка. Мислете каквото ви устройва, съжалявам даже, че ви обяснявам...
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2149
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?
TOO MANY SPECIALISTS, BUT MOST OF THEM
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?
Adrian-AAA написа:Да и аз така си помислих, но дали има начин на Г60 да му се сложи вал от ДХ. Да се сложат механични повдигачи, Клапаните еднакви ли са? Принципно имам оборудвана глава от ДХ и си мислехме с един колега за тази операция.
По лесно ще е може би глава от такава с механични повдигачи да се сложи,но не знам на г60 главата дали е по различна от тази на атмосферния мотор,а до колкото си спомням май на някои глави с механични повдигачи единия от клапаните е по голям(но не съм на 100% сигурен ).
Някой друг да има да допълни нещо? Съвместими ли са главите и имат ли разлики освен отворите за инжекторите, които на ДХ-а са в главата. Степента на сгъстяване ще остане ли същата?
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?
leonardo_vd написа:Adrian-AAA написа:Да и аз така си помислих, но дали има начин на Г60 да му се сложи вал от ДХ. Да се сложат механични повдигачи, Клапаните еднакви ли са? Принципно имам оборудвана глава от ДХ и си мислехме с един колега за тази операция.
По лесно ще е може би глава от такава с механични повдигачи да се сложи,но не знам на г60 главата дали е по различна от тази на атмосферния мотор,а до колкото си спомням май на някои глави с механични повдигачи единия от клапаните е по голям(но не съм на 100% сигурен ).
Някой друг да има да допълни нещо? Съвместими ли са главите и имат ли разлики освен отворите за инжекторите, които на ДХ-а са в главата. Степента на сгъстяване ще остане ли същата?
и на 2-те глави са на едно и също място,но с различни щуцери да ги наречем които могат да се сменят.
За степента мисля,че няма да се промени поне не значително,това е много относително
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?
За Иван..
Главата на ДХ е с леко по-големи и изправени портове от Г60/ПБ (За сведение на ЕГ главата има най-широките изпускателни и всмукателни портове от 8 клапановите глави - 3 мм по-широк всмукателен порт и 2мм по-широк изпускателен само че е с по-малки клапани).
Механични повдигачи на ДХ ,хидравлика при Г60.
Чашките за механичните инжектори на ДХ са 24мм на г60 са 22мм (несъвместими са)
Клапаните са различни като дължина заради различните повдигачи , стеблата им иначе като дебелина са 8мм и на двете глави ,диаметъра на клапаните също. (40/33)
Ангренажното колело на ДХ главите е с около 130 грама по-тежко отколкото на г60.
Валовете са ДХ-235 градуса и г60 - 221.
Мисля, че ще ти свърши работа...
Главата на ДХ е с леко по-големи и изправени портове от Г60/ПБ (За сведение на ЕГ главата има най-широките изпускателни и всмукателни портове от 8 клапановите глави - 3 мм по-широк всмукателен порт и 2мм по-широк изпускателен само че е с по-малки клапани).
Механични повдигачи на ДХ ,хидравлика при Г60.
Чашките за механичните инжектори на ДХ са 24мм на г60 са 22мм (несъвместими са)
Клапаните са различни като дължина заради различните повдигачи , стеблата им иначе като дебелина са 8мм и на двете глави ,диаметъра на клапаните също. (40/33)
Ангренажното колело на ДХ главите е с около 130 грама по-тежко отколкото на г60.
Валовете са ДХ-235 градуса и г60 - 221.
Мисля, че ще ти свърши работа...
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?
Това означава, че трябва само да направя втулки за ел.инжекторите и слагам главата от ДХ-а. Дали ще има ефект ще се разбере. Макар и с цената на една гарнитура
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?
leonardo_vd написа:Това означава, че трябва само да направя втулки за ел.инжекторите и слагам главата от ДХ-а. Дали ще има ефект ще се разбере. Макар и с цената на една гарнитура
сподели после какво е станало
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?
Втулки ще направиш ама как ще ги завиеш...
Съвет: Ползвай чашите от глава на ДХ за механични инжектори ,сложи гумички за механични инжектори и в тях нанижи електрическите дюзи... и да знаеш чашките на ДХ и на ранните ГТИ глави 1,6 и 1,8 24 мм са спрени от производство така че внимателно..
Аз много благодаря на Инджов,че ми прати 4 чашки имам да черпя...
Съвет: Ползвай чашите от глава на ДХ за механични инжектори ,сложи гумички за механични инжектори и в тях нанижи електрическите дюзи... и да знаеш чашките на ДХ и на ранните ГТИ глави 1,6 и 1,8 24 мм са спрени от производство така че внимателно..
Аз много благодаря на Инджов,че ми прати 4 чашки имам да черпя...
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?
На горните двама автори съм Уеко обиден, че предадоха идеята "моно" и ме оставиха сам да я боря...
В кръга на шегата разбира се!
В кръга на шегата разбира се!
Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?
А някой мисли ли при голямо презастъпване какво се случва при бууст и защо при Г-компресорите се използват асиметрични валове?
Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?
vr_mk2 написа:А някой мисли ли при голямо презастъпване какво се случва при бууст и защо при Г-компресорите се използват асиметрични валове?
good question Ако е така значи са имали нещо в предвид
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?
vr_mk2 написа:А някой мисли ли при голямо презастъпване какво се случва при бууст и защо при Г-компресорите се използват асиметрични валове?
Ще разредят динамично мотора...
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?
vr_mk2 написа:А някой мисли ли при голямо презастъпване какво се случва при бууст и защо при Г-компресорите се използват асиметрични валове?
Защо да се използва само асиметрични?
Аз сум карал със симетричен 288 лифт 11,7
http://www.bar-tek-tuning.com/SCHRICK+S ... 60+288.htm
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Заводски вал за G60 колко градуса е?
vr_mk2 написа:А някой мисли ли при голямо презастъпване какво се случва при бууст и защо при Г-компресорите се използват асиметрични валове?
И аз бях останал с впечатлението, че валовете за г-60 са асиметрични, ама май се оказва, че само тунинг валовете за г-60 са асиметрични, а стандартния си е симетричен...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта