Защита в надналягане

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Защита в надналягане

Мнениеот bratq_varvari1 » Чет 29 дек 2011 18:13


Здравейте колеги,интересува ме някой ако е монтирал на колата си защита която при
евентуално свършване на бензина да спира искрата примерно(Става въпрос да ми пази мотора в буст)
Ще съм много благодарен,ако споделите как сте го направили.

Отговори тип :напълни си баката до горе не ми вършат работа
Поздрави. :да:




Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Защита в надналягане

Мнениеот rabotnika » Чет 29 дек 2011 22:00


Незнам дали мегата поддържа тая опцияно можеш и много по лесно да го направиш с датчик за налягане като падне под определено налягане да ти спира плюса на бубините но не е сигурна тая работа най сигурно е когато компа си следи смесите и при по бедна смес минава на аварийна карта скъпите електроники знам че го имат със сигурност ама мега шитнята не вярвам чак такава екстра да има


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Защита в надналягане

Мнениеот bratq_varvari1 » Чет 29 дек 2011 22:18


rabotnika написа:Незнам дали мегата поддържа тая опцияно можеш и много по лесно да го направиш с датчик за налягане като падне под определено налягане да ти спира плюса на бубините но не е сигурна тая работа най сигурно е когато компа си следи смесите и при по бедна смес минава на аварийна карта скъпите електроники знам че го имат със сигурност ама мега шитнята не вярвам чак такава екстра да има



И аз за нещо такова се замислям :Mr Green Fun
Гледам на Г60то оригинално си има датчик на рейката


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Защита в надналягане

Мнениеот pe6kata » Пет 30 дек 2011 9:50


г60, пб, пф имат такъв датчик и все съм се чудел за какво е :screwy
не съм се задълбавал, макар че карам в момента и г60 и пф :?
на пиновете на компа не излиза, да не би да отива към някое реле и да прекъсва нещо. При какво налягане сработва, ако въобще е защита от ниско налягане на горивото в рейката?

маслен датчик/ключ за високо налягане е към 1.3-1.4 бара, но е ниско, в буст е добре да е от 3бара нагоре


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Защита в надналягане

Мнениеот Li4o » Пет 30 дек 2011 22:31


pe6kata написа:г60, пб, пф имат такъв датчик и все съм се чудел за какво е :screwy
не съм се задълбавал, макар че карам в момента и г60 и пф :?
на пиновете на компа не излиза, да не би да отива към някое реле и да прекъсва нещо. При какво налягане сработва, ако въобще е защита от ниско налягане на горивото в рейката?

маслен датчик/ключ за високо налягане е към 1.3-1.4 бара, но е ниско, в буст е добре да е от 3бара нагоре

Преди, когато се интересувах от тези електроники и аз съм се чудил за какво е този двупинов датчик на рейката при г-60 и бях решил, че има отношение към правенето на смесите спрямо налягането на бензина в рейката, което, както знаем, има отношение пък към дебита на инжекторите... :)


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Защита в надналягане

Мнениеот pe6kata » Пет 30 дек 2011 22:59


Някакъв ключ за налягане е, днес го огледах подробно На пф е 1.2 бара. Сигурно и на г60 е същия, но това не съобразих да проверя, макар че и на корадото вдигах капака. Дали прекъсва реле обаче или отива в еку :screwy


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Защита в надналягане

Мнениеот bratq_varvari1 » Съб 31 дек 2011 8:51


pe6kata написа:Някакъв ключ за налягане е, днес го огледах подробно На пф е 1.2 бара. Сигурно и на г60 е същия, но това не съобразих да проверя, макар че и на корадото вдигах капака. Дали прекъсва реле обаче или отива в еку :screwy





На г60-то когато беше с оригиналното запалване бензина свършваше от раз. Днеска ще
надуя датчика с компресора и ще видя какво се случва с него.Предполагам че ще затвори веригата на определето налягане ,ако е към реле.Ако сигнала отива към компа не знам какво ще покаже датчика.Датчик който затваря верига на около 3бара ще е перфектен или такъв който да замасява на същото налягане.Примерно обратен на този за лампата на маслото. :roll:


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Защита в надналягане

Мнениеот prokopoff » Съб 31 дек 2011 11:34


Въпросния датчик при Г60 следи налягането в рейката при първоначално подкачване на бензин, ако налягането е по малко от 1.2 бара удължава времето през което работи помнпата преди мотора да запали. Няма отношение с ЕКУто. докато карах Коррадото имах манометър за налягането на бензина в рейката, на моменти спасяваше положението.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Защита в надналягане

Мнениеот pe6kata » Съб 31 дек 2011 12:35


т.е. управлява релето на бензиновата помпа?
Иначе предполагам че ключа си го разкарал и на негово място си навил примерно датчик за масло от ауди със съответния уред, че много вроятно и резбата му да пасне


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Защита в надналягане

Мнениеот prokopoff » Съб 31 дек 2011 14:43


Как се сещаш сам. Иначе да, има 2 реле в паралев с основното за помпата. И да резбата на датчика е м10х1 и съвпада с тази на сендера за налягане на маслото
По тема, не съм много сигурен, но мисля че и мегата има опция да следи налягането на бензина. Ще трябва да се поразровя дали е възможно
Другия вариант е, както вече беше писано 3 баров ключ и вече да се прекъсва каквото е необходимо


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Защита в надналягане

Мнениеот bratq_varvari1 » Съб 31 дек 2011 15:07


prokopoff написа:Как се сещаш сам. Иначе да, има 2 реле в паралев с основното за помпата. И да резбата на датчика е м10х1 и съвпада с тази на сендера за налягане на маслото
По тема, не съм много сигурен, но мисля че и мегата има опция да следи налягането на бензина. Ще трябва да се поразровя дали е възможно
Другия вариант е, както вече беше писано 3 баров ключ и вече да се прекъсва каквото е необходимо




Сега и ако каже някой от каде да се сдобия с такъв датчик цена няма да имате.
Днес било 31-ви и веднага ме завърнаха сутринта като ме видяха с гащеризона.
Щях да се изложа facepalm


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Защита в надналягане

Мнениеот rabotnika » Съб 31 дек 2011 16:46


Бтю тебе ти трябва датчик с нормално отворена верига и като достигне примерно 3 бара налягане да затваря веригата но всъщност 3бара са си високо налягане трябва ти нещо от от рода на 1.8 2.2 :roll:
Айде весело посрещане довечера и много успехи през новата година


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Защита в надналягане

Мнениеот pe6kata » Съб 31 дек 2011 17:15


в буст падне ли налягането в рейката на 2бара, наличието на датчик ще се обезсмисли. Преди да сработи датчика, ще се разбере много недвусмилено :lol:

По принцип зависи колко е налягането в системата, но датчика трябва да е със стойност малко по-малка от поддържаното налягане на празен ход.

Дали нормално отворен или затворен е все тая, зависи как ще се върже релето, което той ще управлява... важното е да се намери подходящ датчик. Такъв обаче не се сещам :?


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Защита в надналягане

Мнениеот rabotnika » Съб 31 дек 2011 18:47


Честно казано за мен изобщо тая система с този датчик е безсмислена както казах и по нагоре най сигурно си е следенето на смесите и друго което ще препоръчам е да се направи съд и системата да се преправи с две помпи тогава като си имаш половин резервоар бензин и допълнителен съд за бензина няма да ти е нужен нито датчик нито нищо
Абе всъщност за ко ти е тва чудо изобщо?


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Защита в надналягане

Мнениеот bratq_varvari1 » Нед 01 яну 2012 3:41


rabotnika написа:Честно казано за мен изобщо тая система с този датчик е безсмислена както казах и по нагоре най сигурно си е следенето на смесите и друго което ще препоръчам е да се направи съд и системата да се преправи с две помпи тогава като си имаш половин резервоар бензин и допълнителен съд за бензина няма да ти е нужен нито датчик нито нищо
Абе всъщност за ко ти е тва чудо изобщо?


Ванка ако има възможност защо да не се направи?Отдавна съм с две помпи и съд но няколко пъти ми свърши бенза в буст докато разбера колко гори.В първото мнение съм споменал,че не искам да обсъждаме защита от половин резервоар.

Ааа щях да забравя нали знаеш ,че аз съм ти Батю?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта