Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Juiced » Пон 24 фев 2014 11:17


Май 288 и то не на всяка 15-ка




Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот feniksgod » Пон 24 фев 2014 22:40


Колеги имам въпрос, карам Golf 4 1.8T с 4 бутални порше боксер апарати отпред. Сложих ги поради факта, че колата ми не спираше въобще добре и реших да реша проблема глобално, като сменя апаратите.
1 година по късно, мога да заява че нищо не направих..............
Педала е още по зле и колата не спира още повече като хората.
Проблема е следният. Педала на спирачката е мек......много мек. И има доста голям свободен ход....лови чак долу. При висока скорост като натиснеш спира доста добре, НО при ниска скорост............ :eek .
Проблема е следният карам си с 50 примерно натискам до долу и колата не кове,
след 1-2 секунди що годе може и да закове.........същото става и при висока скорост. Там обаче все пак така може би спира по-добре........
Въпроса е обаче, че градско това някой божи ден ще ми изиграе лоша шега.
Да кажем, че ревизираните 4 бутални боксери имат проблем............е аджеба, къде е този късмет и на старите апарати и на новите да го имам този проблем. На старите апарати просто проблема беше по-малък, ако мога да го нарека по този начин.
Така продължавам историята. Смених спирачната течност с Motul DOT 5.1 и открих следното след всяко обезвъздушавне спирачките ми стават по зле !!!!!!!!
След обезвъдушаване първите 100-итна километри НЯМАМ СПИРАЧКИ.......натискам до долу и колата намаля, но никакво ковене. Това винаги след обезвъдушаване. 3 пъти обезвъздушавах и всеки път ми се струваше по зле, метода които ползвах е старият метод с помпането.

Според мен спирачната помпа или сервото правят проблем........или пък двете ??????
Друг интересен факт, е че като се кача в друг Golf 4 натискам 2 пъти спирачката и тя става супер твърда. При мене мога сигурно да си загася колата на някое спускане и пак да си спирам :icon_lol . Смисъл става твърда след всяко натискане,но нали лови най-долу и от най-долно ниво почва се втвърдява нагоре..........някъде около 8 пъти трябва натисна сигурно за да стане доста твърд педала, като на други Golf 4.

Въпроса ми е аджеба какво да направя за да си оправя проблема. Казаха ми за ремонтен комплект на спирачната помпа да си взема и да сменя гумичките. Да не би да ми повличало към задните апарати налягането и затова да не спира...........

Варианта да си взема нова спирачна помпа е леко труден, защото съм с десен волан. Ако обаче някой ме навие, че точно това е проблема.......ще поръчам от Англия ако трябва.

Благодаря ви предварително. :)


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Iago » Съб 01 мар 2014 10:09


Аз съм имал подобен проблем с Ауди А6 бензиново с АБС (А6, наследник на 100цата). Колата спираше все едно има мноооооого въздух в системата. При натискане колата леееко намаляше, а педала лееееко стигаше до дюшемето :mhihi .

Ремонт на помпа, 100 обезвъздушавания.. все тая. Накрая смених целия АБС модул (не ел. блока а хидравличната част) и колата се оправи :th_up


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Съб 01 мар 2014 14:59


Предстой ми закупуване на нови дискове и накладки.
Някой има ли наблюдения над марката и качеството на ето тази марка?
http://www.ebcbrakes.bg/


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Juiced » Съб 01 мар 2014 15:56


Аз съм с обикновени дискове ЕБЦ 280/22 с двубутални апарати от С2 и дисковете са чук, преди това карах с брембо и качеството е също толкова добро ако не и по-добро. И все пак аз съм с най -евтините дискове от цялата им гама. Яд ме е ,че нямах лев за накладки за още по-добър ефект.
Аз лично препоръчвам ЕБЦ


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот feniksgod » Съб 08 мар 2014 0:09


Iago написа:Аз съм имал подобен проблем с Ауди А6 бензиново с АБС (А6, наследник на 100цата). Колата спираше все едно има мноооооого въздух в системата. При натискане колата леееко намаляше, а педала лееееко стигаше до дюшемето :mhihi .

Ремонт на помпа, 100 обезвъздушавания.. все тая. Накрая смених целия АБС модул (не ел. блока а хидравличната част) и колата се оправи :th_up

Колега по някакво стечение на обстоятелствата съм с нов модул с функция ASR и положението е същото. Ще правя ремонт на помпата и ще споделя какво е положението............ :cry


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот kiro rachnata » Нед 09 мар 2014 18:27


Така застават задни супорти от 4 моушън 256мм. на голф 4 предно предаване.От едната страна луфта е 2мм.а от друата към 9мм.без подлагане на шайби м/у моста и супорта!
Прикачени файлове
DSC03911.JPG


V.Nanovski
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: abf
Местоположение: София
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот V.Nanovski » Вто 11 мар 2014 8:30


Здравейте,

Имам питане може ли да се сложи 4 бутален апарат лукас (от с500 w140) на шенкела на голф 3, до колкото разбрах разстоянието между дупките за болтовете на апарата е 100мм, а на голфа е 94мм - възможна ли е направата на адаптери? Също така с диск 288мм ще се събере ли в BBS RS 722

Поздрави,


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 11 мар 2014 11:28


този вариант го мислих преди много време, разтоянието и на двете е 100мм, но имам съмнение, че ЕТ-то е различно, а и в с-класата дисковете са 320мм но изнясят апарата с ушите на шенкела, така че и като диаметър ще дойде до никъде. Не съм го пробвал, но със сигурност може да се напрви.


lubomirov1985
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 9:54
Автомобил: Skoda Octavia 2007
Двигател: BFQ 1.6 75kw
Местоположение: Sofia

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот lubomirov1985 » Чет 13 мар 2014 15:51


Здравейте, колеги.

Карам Шкода Октавия 1.6, 102 к.с.
Предните спирачки са с дискове 256мм. с апарати FS III. Какво е нужно и има ли смисъл според вас да минавам на дискове 280мм ?

Задните ги оправих - бях с барабани - смених ги с дискове, но се чудя за предните.

Благодаря предварително.


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот neon » Чет 13 мар 2014 17:12


Като така или иначе ще се занимаваш сложи направо 288мм. Поне ще си с разглобяем шенкел и е удобно за следващ ъпгрейд.


lubomirov1985
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 9:54
Автомобил: Skoda Octavia 2007
Двигател: BFQ 1.6 75kw
Местоположение: Sofia

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот lubomirov1985 » Пет 14 мар 2014 10:11


neon написа:Като така или иначе ще се занимаваш сложи направо 288мм. Поне ще си с разглобяем шенкел и е удобно за следващ ъпгрейд.


Там вече е много сложно, доколкото съм запознат и няма смисъл - трябва да се сменят шенкели, карета, полуоски, главини...


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Juiced » Сря 23 апр 2014 10:39


Здравейте, от около 2 години карам с двубутални апарати от ауди С2 на диск 280 мм плътен на ЕБЦ, накладките ми са Минтекс , спирачнатами течност е на 2 години и е дот4 на ТРВ ,сложих и маркучи със стоманена оплетка и тефлоново покритие.Проблема е следния - при ниска и средна скорост спирачките са страхотни, леко проскърцват накладките понякога, но при скорост 180-200 и нагоре при по-интензивно спиране а не само намаляне , сякаш нямам двубутални апарати. Натискам спирачката ,и намаля но като задържа педала по-дълго се чува едно бучене и почват да се усещат вибрации.
Не мога да определя това на прегряване ли се дължи или на кофти накладки, а може би и двете. Мислил съм си за спирачна течност с по-висока точка на кипене и накладки ЕБЦ грийнстъф, но си е инвестиция а и не съм сигурен дали съм прав в предположенията си.
ПП колата е сеат ибиза 2001 год.


Потребителски аватар
tsonkov2805
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 17:56
Автомобил: Vw Golf GTI
Двигател: PB 1990
Местоположение: Русе

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот tsonkov2805 » Пон 12 май 2014 18:30


И аз имам един въпрос :

Сервото на спирачките от Пасат Б3/Б4 ТДИ по-голямо ли е от това на Голф 2 ГТИ или са еднакви ?


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2044
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Glove » Пет 13 юни 2014 21:49


Здравейте на всички, имам въпрос явно за ъпгрейд на спирачки? Преди време направих малкият ъпгрейт от 239мм. плътни на 239мм вентилирани, искам да ги подобря още. За сега коата е със стандартен 1,8 ABS мотор вкаран в Г2, сервото е малкото от 1,6 EZ, няма кантар отзад, моста е от GTI със дискове отзад на 226мм. Искам да запазя главината 4X100 но да мина да други шенкели за по-големи дискове, проблема е на колко да минавам, карам с 15" джанти. Да знам че се сменя почти всичко, шенкели, апарати дискове и накладки.
Въпрос е дали да е 256мм или 280мм но искам да си остана по възможност на 4x100 което означава същата главина.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта