G60 срещу Sedici

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 18:32


niikoo_1 написа:Приятел как няма да трябва блокаж на автомобил с предно предаване и около 250коня, при такава мощност и предно предаване е задължителен иначе става свинска история. :idea:

Да на писта Алфата е по-бавна от Р32 и то сериозно :wink:

абе не съм гледал пряко алфа гта срещу голф р32 просто съм гледал по предаванията топ гиър,фифт гиър представяне на алфата и беше доста добре във всяко едно отношение,хората говореха само добри думи за нея ;)




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 21 апр 2007 18:36


Абе колеги кво му се връзвате на тоя на простотйите.Човека е решил тука да избие малко комплекси като пусне тема тука да го налаят кучетата и после да разправя:Мале тия Голфаджий като им споменах за Седичи-то и те как рият...........Grisha май си тайно недоволен нещо от колата си та проверяваш чуждото мнение ли? :lol: Мисля че темата е за :lock: Всички приказки от сорта на ако тая кола беше в такова състояние,ако на оня не му беше паднала компресията пък третия бил без спортен вал са излишни.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 21 апр 2007 18:37


Grisha написа:
POLO_SPORT написа:Я кажете за тези два вала на 8клапановия мотор...единия паразитен ли го играе?!

ПП. Хонда едно време имаха някакви такива мотори- само, че те обратно- един разпределителен вал и два паразите и 16клапана...сещате ли се...

Бате прочети поинтерсувай се и ше разбереш ;)

Ти май изобщо не разбра кво те пита.Човека се интересува втория вал към ремак ли е хванат или паразитно.


Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 18:40


Rabbit_TDI написа:Абе колеги кво му се връзвате на тоя на простотйите.Човека е решил тука да избие малко комплекси като пусне тема тука да го налаят кучетата и после да разправя:Мале тия Голфаджий като им споменах за Седичи-то и те как рият...........Grisha май си тайно недоволен нещо от колата си та проверяваш чуждото мнение ли? :lol: Мисля че темата е за :lock: Всички приказки от сорта на ако тая кола беше в такова състояние,ако на оня не му беше паднала компресията пък третия бил без спортен вал са излишни.

Бате не проверявам никакво чуждо мнение,просто понякога се пишат глупости без да има информация ;) А това колко съм доволен от колата мисля,че си е моя работа ;)


Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 18:41


Rabbit_TDI написа:
Grisha написа:
POLO_SPORT написа:Я кажете за тези два вала на 8клапановия мотор...единия паразитен ли го играе?!

ПП. Хонда едно време имаха някакви такива мотори- само, че те обратно- един разпределителен вал и два паразите и 16клапана...сещате ли се...

Бате прочети поинтерсувай се и ше разбереш ;)

Ти май изобщо не разбра кво те пита.Човека се интересува втория вал към ремак ли е хванат или паразитно.

Нали ги разбираш,обясни му ;)


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 21 апр 2007 19:17


pugsy написа:
musura написа:Стига сте спорили за тези фиатове бре! Отваряте мобиле.бг или мобиле.де и гледате цени на Фиат и на VW и после можем да говорим за сравнения на качествата им :idea:



никой не гледа цени и качество в момента :wink:
нали не си мислиш,че цената определя качеството в БГ

но,
фиат типо е мнооооооого по качествен от голф2,голф с нормално окачване дрънчи повече от колкото типото ми със спортно,на голф2 само предницата му е по здрава от фиатовата :!:

Колега както писах по нагоре аз съм и от двете страни - но ти дето го каза това направо - просто сръвняваш несравними неща доказали се в времето и ценовия аспект. Пишеш за предницата - я кажи ти на годинта колко пъти сменяш носачи? За предницата поне си призна -евала, за ламарините има ли смисъл да говорим? За задния мост - оня глупавия с лагерите на носачите и 100те тампона които за да смениш трябва да сваляш резервора и преса има ли смисъл да говорим? За ел системата има ли? - явно брато неси запознат с голф2 - дето пластмасата е в пъти по малко от дрънчалките на типото - а разпределителен вал колко пъти си сменял а? Я си представи гледката моя голф 88год - типо 88 - ако има такова ? Колега не съм сектант, но от часовете прекарни под жабите и под германеца са много повече се сещаш в коя полза- аз няма да я казвам. Качеството на изработка - скъсаните уплатнения - провисналите врати - колега, просто там във фиат форума ако избивате комплекси - съобразявай се къде пишеш :idea:

Последна промяна от hristian37 на Съб 21 апр 2007 19:21, променено общо 1 път.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 21 апр 2007 19:19


сори за втория пост - но искам да кажа на колегата - за негово у4удване по въпроса който беше казал за двата вала. че единя е паразитен - не са, но повечето VW са с паразитен вал :idea:


Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 19:30


hristian37 написа:
pugsy написа:
musura написа:Стига сте спорили за тези фиатове бре! Отваряте мобиле.бг или мобиле.де и гледате цени на Фиат и на VW и после можем да говорим за сравнения на качествата им :idea:



никой не гледа цени и качество в момента :wink:
нали не си мислиш,че цената определя качеството в БГ

но,
фиат типо е мнооооооого по качествен от голф2,голф с нормално окачване дрънчи повече от колкото типото ми със спортно,на голф2 само предницата му е по здрава от фиатовата :!:

Колега както писах по нагоре аз съм и от двете страни - но ти дето го каза това направо - просто сръвняваш несравними неща доказали се в времето и ценовия аспект. Пишеш за предницата - я кажи ти на годинта колко пъти сменяш носачи? За предницата поне си призна -евала, за ламарините има ли смисъл да говорим? За задния мост - оня глупавия с лагерите на носачите и 100те тампона които за да смениш трябва да сваляш резервора и преса има ли смисъл да говорим? За ел системата има ли? - явно брато неси запознат с голф2 - дето пластмасата е в пъти по малко от дрънчалките на типото - а разпределителен вал колко пъти си сменял а? Я си представи гледката моя голф 88год - типо 88 - ако има такова ? Колега не съм сектант, но от часовете прекарни под жабите и под германеца са много повече се сещаш в коя полза- аз няма да я казвам. Качеството на изработка - скъсаните уплатнения - провисналите врати - колега, просто там във фиат форума ако избивате комплекси - съобразявай се къде пишеш :idea:

Колега,аз за 2 години откакто имам колата смао веднъж съм сменял носачи,но сложих качествени,втория път като скъсах шарнир смених единия носач,но стария не беше мръднал,вярно,че е кофти предницата докато я вкарам в ред то бяха тампони,биалетки,носачи,карета...ламарините на типора са поцинковани,имам чукнато на задния калник (така я взех) и е обелено и няма капка ръжда по него :) Задния мост се вкарва в ред точно за 50лв,не мисля че са много,а и смяната не е трудна,не се сваля резервоар и т.н. :roll: С ел.системата проблеми не съм имал никога,всичко е било изрядно,за което се радвам (и този мит не е верен),наистина понякога поскърцва,но ако са отваряни пластмасите,ако не са сваляни никога няма да скръцне,решението е да се разглобят всичките и да се сложат наново и навсякъде да има болтове (на мойта половината болтове на пластмасите липсваха),та мойто типо е декември 89,като го взех беше голяма гробница,но трябваше да продам голфа и да купя нещо евтино (и исках да е италианка щото съм им фен от малък) тогава типорите бяха по 2500-3000 аз го взех за 1900,стегнах го и това лято остана без масло,изтракаха биелните лагери,веднага ги сменихме през картера,но явно има нараняване на колянов вал,та го сглобихме и го карах 5 месеца с тракащи лагери (даже и го ръчках) страшно здрав мотор (с което немога да похваля голфа),преди 2 седмици го вкарах за основен ремонт,но не съжалявам,защото си го правя за мен :) Общо взето исках да кажа,че в моя случай типото излезе доста по корава машина от голфа и никога не ме е оставяло на пътя,с което също немога да похваля голфа :(


Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 19:39


Ето това беше голфа:
Изображение
Изображение
Изображение


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 21 апр 2007 19:44


виж сега отклоняваме са от темата ама ако модовете сметнат да трият - в правото си ще са :idea: за 50лв моста не можеш да оправиш и не можеш да ме убедиш в това. Ламарината ти е поцинкована в сънищата. носачи ако искаш и от титан сложи - макс 2 год. И не ги говора наизуст тези неща аз съм ги видял. Повече няма да пиша - щото май си вадим заключения грешно колко бр фиат Типо са произведени и продадени и колко Golfa2??????? Колега не се сърди но сега в алфа - ако щетеш взеха германец за отговорник за качеството. Повечето нови фиати се правят къде...........в Турция. Ти пишеш взел си си Типото когато и да е било за 1900лв като са вървели 2500 , а Г2 колко е бил? - поне 4000лв или бъркам. Пишеш че харесваш италианките - абсолютно си прав - но не пиши в други форуми - има си фиат форум пиши си там пък било и най-хибавата кола - там ще те разберат и няма да спорят с тебе, немислиш ли?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 21 апр 2007 19:53


Grisha смените който изброй хич не са малко и то все на важни неща ,отделно като кажеш и че твоя е излезнал читав човек и без да е много запознат може да си направи заключенията.Аз почти не виждам за място дето не ти е пипнато по колата.Отделно покрай споменатите от тебе капитални ремонти съм сигурен че не си споменал някоя друга крушка,маркуче,винтче и т.н.А това че няма ръжда спокойно може да се дължи на това че някой е пребоядисвал преди тебе :idea:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 21 апр 2007 19:59


колега аз имах преди голфа Фиат Ритмо Абарт - така и не разбрах колко коня е в талона пишеше 90- вървеше , но двигателя се отваряше на два месеца веднъж - накрая работех изцяло за него даже по едно време мислех да спра и цигарите за да имам пари за него - като си взех голфа - аз не бях свикнал да не давам пари за кола освен за гориво :idea: :idea: При тенекеджията бях редовен и 4овека тъкмо оправи една ръжда - хоп друга - има ли смисъл да говорим още :?:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 21 апр 2007 22:43


Grisha написа:
Li4o написа:
pugsy написа:.....фиат типо е мнооооооого по качествен от голф2....

Хе хе - моите уважения, ама ходи ги разправяй тези приказки във Фиат форума...

Бате преди типото карах голф 2 широк джам,89 година,широки брони,ел,джамове,централно,1.6 карбуратор пиертбург.....

Според мен си карал Голф2 само в сънищата си... :)


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Съб 21 апр 2007 23:03


hristian37 написа:
pugsy написа:
musura написа:Стига сте спорили за тези фиатове бре! Отваряте мобиле.бг или мобиле.де и гледате цени на Фиат и на VW и после можем да говорим за сравнения на качествата им :idea:



никой не гледа цени и качество в момента :wink:
нали не си мислиш,че цената определя качеството в БГ

но,
фиат типо е мнооооооого по качествен от голф2,голф с нормално окачване дрънчи повече от колкото типото ми със спортно,на голф2 само предницата му е по здрава от фиатовата :!:

Колега както писах по нагоре аз съм и от двете страни - но ти дето го каза това направо - просто сръвняваш несравними неща доказали се в времето и ценовия аспект. Пишеш за предницата - я кажи ти на годинта колко пъти сменяш носачи? За предницата поне си призна -евала, за ламарините има ли смисъл да говорим? За задния мост - оня глупавия с лагерите на носачите и 100те тампона които за да смениш трябва да сваляш резервора и преса има ли смисъл да говорим? За ел системата има ли? - явно брато неси запознат с голф2 - дето пластмасата е в пъти по малко от дрънчалките на типото - а разпределителен вал колко пъти си сменял а? Я си представи гледката моя голф 88год - типо 88 - ако има такова ? Колега не съм сектант, но от часовете прекарни под жабите и под германеца са много повече се сещаш в коя полза- аз няма да я казвам. Качеството на изработка - скъсаните уплатнения - провисналите врати - колега, просто там във фиат форума ако избивате комплекси - съобразявай се къде пишеш :idea:


стегни се бре-кви комплекси избивам бре,хах бъркаш се нещо
карал съм голф1 за 3 месеца 2 отваряния на двг-то :wink:

от всичко изброено от теб съм нямал никакви ядове,колата е 92г
ел мел носачи валове и незнам си какво-грам проблем,в момента проблема ми е,че колата е с компютър от 2.0 8в и,че едни тампон тропа
това,че някой е попаднал на грохнал фиат не значи,че всички са такива :wink: ,все едно да кажа,че VW са коптори защото съм карал голф1 и се е трошил,включих се в темата защото беше споменато,че седичи пада от кр,гледал съм 2-3 пъти такава гонка и кр-а беше отзад,голфа беше без прозорци и седалки вътре :!:

да те светна 60лв са 2бр ремонтни комплекти за носачи на фиат/ланчия/някой алфи,смяната е повече от елементарна-няма преси

аз съм готов да се пусна с кр или г60,да видим ей така информативно кое е по бързо,но след като си сменя компютъра :)

форума го следа от много време,питал съм отговаря ли са ми,не съм се зачждал и не смятам,както и да избивам комплекси,а и няма за какво,фиата си ме кефи,както и някой VW, и изказвания от рода "ходи си пиши във фиат форума" или "....да си избиваш комплексите...." са СМЕШНИ



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта