чип тунинг

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пет 11 юни 2004 18:01


Значи по въпроса за намаляването на разхода.Купих си Remus и в някаква брошурка пишеше,намалява разхода и увеличава мощноста,купих си K&N филтър и там на брошурката пишеше намалява разхода и качва мощноста и за чиповете е такава брошурката.Като четеш брошурките се оказва,че колата ти става по-мощна с 20-30 коня(примерно) и същевременно почти не харчи бензин :lol: :lol: :lol:е такъв филм няма




Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пет 11 юни 2004 18:02


Чувал съм че на TDI има доста добър ефект, затова питах.
Но също четох в едно списание че може да се претовари скоростната кутия защото се увеличават бая Hm.Има ли такава възможност?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 13 юни 2004 0:07


Ей това рекламата е голямо нещо ми се струва


Потребителски аватар
eViL
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас
Контакти:

Мнениеот eViL » Нед 13 юни 2004 15:10


flash написа:Чувал съм че на TDI има доста добър ефект, затова питах.
Но също четох в едно списание че може да се претовари скоростната кутия защото се увеличават бая Hm.Има ли такава възможност?

На дизеловите турбо мотори определено ефекта от чип тунинг + някои други дреболии сериозно покачва мощността и най-вече въртящия момент (поради наличието на турбо и високия въртящ момент на дизелите), като наистина намаля разхода (но с много малко). Защото макс върт. момент се получава при по-ниски обороти след чип тунинга и съответна с по-малко количество подадена газ колата има по-добър респонс. Но почти винаги, когато имаш малко повече мощност под капака колата се настъпва повече и обикновено разхода се покачва :wink:


golf_3_gti
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот golf_3_gti » Пон 14 юни 2004 11:50


Един колега си сложи K&N филтър. Казва, разхода му бил паднал малко(???), но звука на двигателя е като на стара руска прахосмукачка :D


Потребителски аватар
eViL
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас
Контакти:

Мнениеот eViL » Вто 15 юни 2004 1:51


golf_3_gti написа:Един колега си сложи K&N филтър. Казва, разхода му бил паднал малко(???), но звука на двигателя е като на стара руска прахосмукачка :D

Само със спортен филтър да ти падне разхода е по-скоро илюзия отколкото истина :wink:
Добър е ефекта филтър + къстъм чип настроен така, че максимално да използва по-големия и по-силен въздушен поток пропускан от спортния филтър. По този начин сместа е по-обогатена и оттам лекото повишаване на върт. момент и к.с. Можете наистина да усетите разлика и в разхода на гориво, но не повече от 600-700грама (като при турбо мотори всичко е по-.. :wink: ).


golf_3_gti
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот golf_3_gti » Вто 15 юни 2004 11:00


Някаква идея за цената на чипа за двигател ABF?


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

zavisi kakav

Мнениеот opipva4a » Вто 15 юни 2004 12:42


tuk v bg okolo 100-150 EUR
ot germania ili avstria po skapo


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Смисъла на чип-ът

Мнениеот brabus » Вто 15 юни 2004 13:20


Чип тунинга (говоря за атмосферен двигател) има полза в съчетаване с още много и то не евтини части.
1. Спортен филтър (за съжаление не такъв от Илиянци за 20 лв., а наистина спортен).
2. Разпределителен вал (примерно 256 о)
3. Хубави свещи с кабели.
4. Спортна генерация (ауспуси) - не ги степенувам по важност.

Е при съчетаване на всичко това мога да повярвам, че мощността ще се качи с около 10~15%.


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Вто 15 юни 2004 13:39


брабуса е много прав :)
всеки двигал се пуска с определен низползван ресур с цел да не се повреди от лош бензин, нередовна поддръжка и прочее, идеята на чип тунинга е да намали този праг на "застрахованст" и да дигне мощтността на двг-то - за сметка на по-бързо изноване и по-голям разход на горива и повече вредни емисии
но има нещо друго - спирачките са предвидени за по-слаб мотор, според мен всеки серизен туниг трябва да започне от окачването иначе просто може някой да гушне букета :evil:


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Вто 15 юни 2004 13:42


а и още нещо - ако накой е решил да даде 100-200 евро за готов чип "внесен от германия" по-добре да ми се обади да му изпратя променените таблици, и да си купи празен чип за 2 лв :P


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 15 юни 2004 13:54


turtey написа:а и още нещо - ако накой е решил да даде 100-200 евро за готов чип "внесен от германия" по-добре да ми се обади да му изпратя променените таблици, и да си купи празен чип за 2 лв :P

Имаш ли данните за паметта, защото в моята работа има записвачка за чипове.


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Вто 15 юни 2004 13:56


brabus написа: Имаш ли данните за паметта, защото в моята работа има записвачка за чипове.


имам ги но са в нас, ще ги кача на някоа фри
за кой двг ти трябват?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 15 юни 2004 14:05


Бих експерементирал с моя PB Digifant 1.8 8V 82 kW.
Та да видим този прословут чип-тунинг какво представлява, като се смени само чипа. Сигурно ще натискам само спирачка. :P


golf_3_gti
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот golf_3_gti » Вто 15 юни 2004 14:06


Като гледам вече написаното, се чудя за какво да правя чип тунинг!? Дали ще ги усетя тези <= 10 коня към останалите 150?! Май само в джобовете ще ги чувствам, при това с отрицателен знак :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта