турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
- street_racer
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756
С какъв колектор сложи ГТБто.
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756
Kолектора е правен още за ККК-то , нераждавейка.
- street_racer
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756
Мойта турбина е с наранена студена перка и така и така ще я правя се замислям за хибрид 1752вб с перформанс перка или да си търся гтб1756 и естествено какви колектори да сложа. Чудя се колектор от тди 110 коня няма ли да стане.
Твоя колектор колко излезе и къде го прави ? Ако нее тайна де :)
Колата е голф 4 арл
Твоя колектор колко излезе и къде го прави ? Ако нее тайна де :)
Колата е голф 4 арл
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756
Аз никога повече не бих карал със хибрид, независимо дали бензин или дизел ГТБ турбините са далеч по-удачните за засилване и ако я монтираш съвсем няма да сбъркаш. Колектора ми го прави колегата Galabov и можеш да му драснеш едно лично и той ще ти каже колко точно ще ти струва ( просто не помня, не че нещо) Иначе и аз събрах няколко колектора и така и не намерих начин за монтаж на турбината
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Малко да изтупам прахта от темата с въпрос към колегите. Някой монтирал ли е гтб 2260 вклр на 1,9 или 2,0 тди. И още един ако не е нахално Нещо напоследък се оглеждам във гтб 2260 та се чудя дали дюзите ми ( АА ) няма да малеят за такава турбина! Естественно едни тунинг пръскалки ще ми дойдат добре ама .... нали е криза
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Питай в дизел клуба. Лагерните са рядкост пък и монтажа е изчанчен. Освен това разправят, че не държали на по-високо налягане - били нямали аксиален лагер (все си мисля, че тия съчми вършат и неговата работа, ама може и да греша) и с по-тънка ос. А КККто точно поради тънката ос не държи добре на по-голямо налягане...
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Ами аз и там питам а тук си редя монолози може и да е интересно на някой.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 12 яну 2014 18:32
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: Добрич/Силистра/Варна/Русе
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Здравейте, така като чета тук си мисля, че моята кола е нещо бъгната'.... всичко е стоково: турбо 1749VA дюзи както си е излязла от завода, без кулери и т.н...
Чудя се защо имам такова налягане, точно преди входа в цилиндрите(манометъра ми е монтиран на всмукателния колектор и мери само МАНОМЕТРИЧНО налягане(като е откачен показва (О) ето тозиhttps://www.smc.eu/portal_ssl/WebContent/digital_catalog_2/jsp/view_product_configurator.jsp?dc_product_id=38265 мери до 2бар), а именно над 1.5бар при 1800 мин-1 и над 2бар пик при 1900-2100мин-1? Някой може ли да ми разясни?!
Колата си върви повече от доволно: не забива предницата, не влиза в авариен режим, няма никакви грешки свързани с налягането и т.н.
Много ми е чудно защо се случва така, при положение, че тука казвате, че няма как да стана с такава турбина такова налягане... Вярно като подмина 3000мин-1 повече от 4000 не вдигам няма смисъл и толкова... манометърчето показва 1,3/1,5
Колата е ASZ
Чудя се защо имам такова налягане, точно преди входа в цилиндрите(манометъра ми е монтиран на всмукателния колектор и мери само МАНОМЕТРИЧНО налягане(като е откачен показва (О) ето тозиhttps://www.smc.eu/portal_ssl/WebContent/digital_catalog_2/jsp/view_product_configurator.jsp?dc_product_id=38265 мери до 2бар), а именно над 1.5бар при 1800 мин-1 и над 2бар пик при 1900-2100мин-1? Някой може ли да ми разясни?!
Колата си върви повече от доволно: не забива предницата, не влиза в авариен режим, няма никакви грешки свързани с налягането и т.н.
Много ми е чудно защо се случва така, при положение, че тука казвате, че няма как да стана с такава турбина такова налягане... Вярно като подмина 3000мин-1 повече от 4000 не вдигам няма смисъл и толкова... манометърчето показва 1,3/1,5
Колата е ASZ
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Е кой казва, че не е възможно
От това което си написал следва, че колата ти е с променен софтуер и затова не влиза в авариен режим. Вероятно имаш и нещо нередно по актуатора или геометрията на турбината. ВА турбо на над 2 бара налягане никак не е добре ( ако го прави постоянно )
От това което си написал следва, че колата ти е с променен софтуер и затова не влиза в авариен режим. Вероятно имаш и нещо нередно по актуатора или геометрията на турбината. ВА турбо на над 2 бара налягане никак не е добре ( ако го прави постоянно )
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 12 яну 2014 18:32
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: Добрич/Силистра/Варна/Русе
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
... от година я имам, не ми е създавала проблеми с турбото, не го прави постоянно това е пика...дори маслото не е каквото трябва(10W40 505.00 e!), но не посмях да го сменя, че не се знае :)... иначе със 100км/ч на 6та 0,5бар, като натиснане до край, но почти и на 110 след няколко сек. вече имам 1,4/5бар.... пиковете от 2 и дори над 2бар ги прави само на 2 и 3та скорост ;)...
Доволен съм от колата много!!! притеснява ме само, че като набирам на 4/5/6 скорост почва за момент да се разклаща предницата(мисля, че са вътрешните карета, че има луфт в тях) ама ще видим на пролет.
Доволен съм от колата много!!! притеснява ме само, че като набирам на 4/5/6 скорост почва за момент да се разклаща предницата(мисля, че са вътрешните карета, че има луфт в тях) ама ще видим на пролет.
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
възможно е големите пикове да ги прави когато турбината е започнала да се задръства. (повече градско каране). Казвам го от личен опит, като карам колата градско и с нормално каране примерно 1, 2 седмици и като реша да я стъпча съм виждал пикове от 2.3, 2.4. Аз карам с хибрид 1752 ако има значение... След 1, 2 изфорсирвания се оправя това показание при мен ;)
- ВалериТабаков
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 01 окт 2016 9:49
- Автомобил:
- Двигател:
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Колеги , в момента карам 2.0tdi BRD сток мотор с ремап от Маднес и вече година и половина го карам на 217коня. Турбото е Борг ВАрнен БВ43 и колата си е лагава от около 2000 об/мин започва шоуто... въпроса ми е друг има ли наблюдение над такъв мотор и турбина дали това е нормално , чел съм ,че е нормлано да е по-лагава заради размера си... но пък колко да е голяма. Турбината е сваляна за проверка , почистване и настройка , така че не мисля ,че има проблеми в нея. Генерацията е сток. Като цяло колата върви доста и пуши при голям напън само и то не много. Другия ми въпрос е , до колкото съм прочел GTB1756VK е доста добра турбина , и понеже знам ,че тия 2.0 надигат главите с 2260 се замислих за ъпгрейд на 1756 , дали с нея мога да извадя примерно 240-250 коня , дюзите го позволяват. Благодаря ! Следя темата.
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Бв 43 е много добра турбина ( по-добра от вб на гарет ) и нещата с нея се получават много добре. Най-вече на 110-ки. Това с лага точно на тази турбина.... нещо не е така, и може би трябва да се препипа още малко.
За сериозен тунинг на БРД, си трябва поне 1756, та даже и по-голяма :)
За сериозен тунинг на БРД, си трябва поне 1756, та даже и по-голяма :)
- IvayloKM
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 19 мар 2017 15:13
- Автомобил: GOLF MK4 GOLF MK5
- Двигател: The Best
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Ако някой иска GTB 1756 GTB 2260 Gtb1749 Gtb 1646 да пише
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 16 мар 2019 21:38
- Автомобил:
- Двигател:
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Здравейте колеги! Мисля да си копувам гтб2260вк карам сеат леон 2.0 136 к.с но не знам дали трябва дя сменям и колектори с новото турбо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 17 госта