За правенето на 1.8Т 200-220истински конски сили трябват повечеко от 1000лв. ще ти кажа защо, като човек имал до сега две 1.8Т-та.
Значи, ако 1.8Т-то е от по-модерните с електронна газ не става да сложиш чип за 200лв. значи отиваме на 500-600лв. за чип, след това съединителя заминава (въпрос на време) и вадим още едни 600-700лв. за маховик от АБФ + съединител притискател и феродов диск от АБФ -> това се води тунинг за А3/Голф4 1.8Т, щото заводския им съединител е адски леш, а този на АБФ държи много повече
Значи правим тунинг на 1.8Т с части от АБФ
След това за да не ти грее лятото трябва предно разположен кулер с монтаж къркучи и скоби си отиват 500-700лв. с поред зависи (марковите са 800-1000$)
Но трябва и генерация, но на тия модените 1.8Т-та не може просто така да махнеш катализатора, защото има хубава втора ламбда сонда
та за даунпайп ти опитват едни 300лв. също и кво става да го направиш 200коня и да може да се кара като хората ти трябват 2000хил.лв
с хиляда лева само ще пръднеш и нищо няма да стане и тези 2000лв. и това ако не слагаш читава генерация и т.н.
Да не говорим, че с чип малката К03 турбинка която е 200хил км и почнеш да я мъчиш с 1.3бара пик и 1.0бара холд е въпрос на време кога ще си замине
АБФ нямаш файда финансово да го правиш 200коня с атмосферно или принудително пълнене, а има смисъл да се прави с Турбо 250-300к.с. парите ще ти излезнат подобни, мотора си е много хубав и доста здрав механично и като цяло почти безпроблемен.