Сравнение G60 - ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот Vladko » Чет 11 мар 2010 18:22


garvan06 написа:1-СКЪСЯВАНЕ И ШЛАИФ НА СМУК.КОЛЕКТОР
2-ФИЛТЪРЧЕ
3- 4-2-1 ИЛИ 4-1 КОЛЕКТОР
4- ЧИП
ТОВА ДО КЪМ 1000ЛВ

Ако говорим за нови неща,не вярвам да ти стигнат тези пари,само 4-2-1 генерацията ще е толкова :idea: И пак след тези модове колко бърз/коня ще е АБФ?160?-170?-180?
Защото след 1000лв. Г60 ще е 210-220к.с. със нови части :idea:
П.С. Разбира се могат да се ползват и части втора употреба,но това е аналогично и за двата двигателя.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот Vizor » Чет 11 мар 2010 18:31


Скъсяването на колектора как го сметна, че трябва да е така?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот niikoo_1 » Чет 11 мар 2010 18:37


За правенето на 1.8Т 200-220истински конски сили трябват повечеко от 1000лв. ще ти кажа защо, като човек имал до сега две 1.8Т-та.

Значи, ако 1.8Т-то е от по-модерните с електронна газ не става да сложиш чип за 200лв. значи отиваме на 500-600лв. за чип, след това съединителя заминава (въпрос на време) и вадим още едни 600-700лв. за маховик от АБФ + съединител притискател и феродов диск от АБФ -> това се води тунинг за А3/Голф4 1.8Т, щото заводския им съединител е адски леш, а този на АБФ държи много повече mhihi
Значи правим тунинг на 1.8Т с части от АБФ mhihi
След това за да не ти грее лятото трябва предно разположен кулер с монтаж къркучи и скоби си отиват 500-700лв. с поред зависи (марковите са 800-1000$)
Но трябва и генерация, но на тия модените 1.8Т-та не може просто така да махнеш катализатора, защото има хубава втора ламбда сонда :wink: та за даунпайп ти опитват едни 300лв. също и кво става да го направиш 200коня и да може да се кара като хората ти трябват 2000хил.лв mhihi с хиляда лева само ще пръднеш и нищо няма да стане и тези 2000лв. и това ако не слагаш читава генерация и т.н.

Да не говорим, че с чип малката К03 турбинка която е 200хил км и почнеш да я мъчиш с 1.3бара пик и 1.0бара холд е въпрос на време кога ще си замине :lol:


АБФ нямаш файда финансово да го правиш 200коня с атмосферно или принудително пълнене, а има смисъл да се прави с Турбо 250-300к.с. парите ще ти излезнат подобни, мотора си е много хубав и доста здрав механично и като цяло почти безпроблемен.


Потребителски аватар
garvan06
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 24 май 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот garvan06 » Чет 11 мар 2010 18:54


Братле тези малките шайби дето вдигат барчетата на Г-ладера и от 0.6 то правят на 1 и нагоре бара му скасявят живота пропорционално на извършените в повече въртеливи движения. Коета то сввоя страна значи че две смени на маслото неможеш да искараш и след това да не обслужваш компресора "ако не гръмне до тогава".
Нормално се обслужва на всякя смяна на ангренажа ако незнаеш.
Обслужващият комплект не е много радващ нито като цена;нито като нещо което можеш да си купиш от всеки магазин в БГ а ще е с поръчка през нета.
А за да го постигнеш всичкото това ти трябва ПЪРВО читав компресор "тоест абсолютно здрав" чието намиране е почти невазможно при ползван такъв в продължение на 20г.
Цената на нов е 5500лв.
И последно -германците са я сметнали тая шяйба така че хем да върви ;хем да държи :012:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот myrshavija » Чет 11 мар 2010 18:55


На тази тема май и липсва началото, но да споделя малко(може би ненужно) впечатления:
Имах Пасат Г60 синхро, който не вървеше много - по думи на хора карали други подобни пасати.
Возих се, и карах няколко АБФ-а в Г3, един от които с реномето на запазен и поддържан, че и леко понаправен.
Нито един от АБФ-ите в МНОГО по-леко купе не доставяше удоволствието от Г60-ката.
Толкова от мен.


Потребителски аватар
trohilio
Мнения: 86
Регистриран на: Вто 11 ное 2008 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот trohilio » Чет 11 мар 2010 19:04


защо секи втори пост пише-леки модове и абф бие сток Пг штото като кажеш Г60 се едно абф да бие компресора :lol: .няма леки модове две сток коли застават една до друга и тогава се разбира коя пове4е варви :!: сега 6те кажете ама зависи коя в кво състояние е (ми нека да бъдат 2 по 2 се по една 4итава ште има).Кои каза 4е буталата на Пг-то били кекави :roll: този които едвали е обраштал буталата да 4ете кво пи6е отдоло 4е да му напраи леко впе4атление 4е се вграждат 2 вида бутала-Мале и Норал (до сега преебано Мале не сам виждал а ступен и пукнат между сигментите Норал бол).Нека прокопоф да каже на колко бара кара пг бутала колбеншмит.Така колкото и да ви се иска абф-а да трагне като пг-то няма да стане просто ония у завода така е решил :!:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот Stenly » Чет 11 мар 2010 19:22


Аз незнам защо първо сравнявате мотор с принудително пълнене и атмосферен такъв макар почти еднакви по коне,второ защо всеки почна да пише за модове нали се сравняват непипани мотори? АБФ има предимство в едни диапазони на работа ,Г60 в други както и минуси такива,незнам какво има толкова за сравняване..


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот alpine » Чет 11 мар 2010 19:27


Зимата беше дълга това е :lol: :063:


Потребителски аватар
bagera
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот bagera » Чет 11 мар 2010 20:07


:screwy :screwy
има много мъка на този свят


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот Kozunak » Чет 11 мар 2010 21:20


Vladko написа:Ами аз първо питах при какви условия ги сравняваме.Никой не отговори,затова изложих прости факти.Относно това че 1.8Т е скъп втора употреба е относително,защото едно нещо струва толкова колкото пари се искат за него-тоест може да го намериш и за 800лв можеш и за 1800лв(като това са образни цифри).А защо е по добра база за тунинг веднага споделям моето мнение без да задълбавам в подробности:от сток 1.8Т 150к.с. за около 1000лв се получават 200к.с.-220к.с.-колко конски сили се получават за 1000лв от АБФ двигател?Да не забравяме и колко трябва да се променя по двигателите за постигане на тази мощност,това също е + за 1.8Т. :wink:

П.С. Нямам нищо против АБФ двигателя,но просто според мен в така поставения спор той няма място.А и темата все пак е Г60 срещу АБФ-където гореизброеното от мен важи отново :wink:


Чакай, чакай сега...начи първоначално говорехме за 300 коня и ти питаше къде се вписва АБФ, затова ти зададох въпроса. :D Това за относителната цена на моторите не ми се иска да го коментирам щото е пределно ясно кой е по-скъпия от двата. :D Това за 1000 лв също няма нужда от коментар, защото е пределно ясно, че и с 10 000 лв АТМОСФЕРНИЯ АБФ няма как да го докараш до 220 кс и дори да го докараш няма да става за нормално каране. Общо взето с много лека ръка отхвърляш доказали се с години и километри мотори, без да се обосновеш.


G60

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот G60 » Чет 11 мар 2010 21:41


garvan06 написа:

1-СКЪСЯВАНЕ И ШЛАИФ НА СМУК.КОЛЕКТОР

След тази процедура гарантирано тоя АБФ не само че няма да тръгне повече а направо ще умре :lol:
А що се отнася до вал,чип,колектор,филтър тея неща като ги сложиш и на Г60 дали пак няма да е по бърз от АБФ?


Потребителски аватар
garvan06
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 24 май 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот garvan06 » Чет 11 мар 2010 22:14


G60 написа:
garvan06 написа:

1-СКЪСЯВАНЕ И ШЛАИФ НА СМУК.КОЛЕКТОР

След тази процедура гарантирано тоя АБФ не само че няма да тръгне повече а направо ще умре :lol:
А що се отнася до вал,чип,колектор,филтър тея неща като ги сложиш и на Г60 дали пак няма да е по бърз от АБФ?


Той че няма да да умре няма ама процедурите които ще последват го обричат да не бъде ежедневна кола никога вече.

Компромисния вариант за мен е ХИВРИД от- блок от G60 ;глава от KR и компресор от Мерцедес С200 и тогава вече говорим за кола която емного силна с не чак толкова мого пари.

СЪГЛАСЕТЕ СЕ ЧЕ БЕЗ ВИНТИЛИ КОЛКОТО И ДА ГО НОДУЕШ ЕДИН МОТОР Н Е С Т А В А!!!


G60

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот G60 » Чет 11 мар 2010 22:57


Точно пък блок от Г60 с вентилирана глава не е много добра комбинация,Г60 няма картерна вентилация и се получавало повръщане на масло,въпреки ,че има доста Г60 мотори в БГ с 16в глава,които по някакъв начин са решили проблема. Другото нещо в този според теб перфектен мотор е компресора,точно пък тоя "итън" от Ц180 или Ц200 не е нищо особенно,дори Г-компресора има по голямо КПД от него. И незнам защо си мислиш ,че като сложиш вентилирана глава колата трябва да литне? Освен това вече ти казах ,че ако срежеш и скъсиш смукателния колектор колата СПИРА да върви като хората,това има ефект само при турбо кола,при атмосферна ефекта е обратен. Айде стига си хвалил тия 16-ки вече и въобще не съм съгласен че един мотор непременно трябва да е вентилиран за да върви,а и тук темата е кои мотор е по добър за мен Г60 е по добрия двигател без значение дали моторите са заводски или примерно и в двата мотора налееш 2-3000 лева,Г60 пак си остава по жив от АБФ


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот leonardo_vd » Пет 12 мар 2010 9:18


niikoo_1 написа:
Значи, ако 1.8Т-то е от по-модерните с електронна газ не става да сложиш чип за 200лв. значи отиваме на 500-600лв. за чип, след това съединителя заминава (въпрос на време) и вадим още едни 600-700лв. за маховик от АБФ + съединител притискател и феродов диск от АБФ -> това се води тунинг за А3/Голф4 1.8Т, щото заводския им съединител е адски леш, а този на АБФ държи много повече mhihi
Значи правим тунинг на 1.8Т с части от АБФ mhihi

Точно ако си се интересувал повечко ще разбереш че на 1.8т му слагат маховик от Г60. Аз на 1-ката съм с такъв и нямам проблеми за сега. Че заводския съединител е смешен съм напълно съгласен, но добре че има доста съвместимости и може да се разкара демферния маховик. Да със Драйв Бай Уайр е по ебания мотор но те са на по-новите модели и лесно може да се предотврати покупката на такъв. Мойте и 2-та мотора са с код АГУ и са с една ламбда и жило на гаста. За 1.8т нема смисъл да говорим, мисля темата е за Г60. И понеже съм почнал да пиша нека питам нещо? Ако някой знае данните на бензиновата помпа дали ще може да храни Г60то на 1бар. с стоковите дюзи.


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот gti » Пет 12 мар 2010 10:10


leonardo_vd написа:Точно ако си се интересувал повечко ще разбереш че на 1.8т му слагат маховик от Г60.


Ако и ти се беше интересувал повече щеше да знаеш че АБФ и Г60 маховиците са еднакви.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта