разпределителни валове

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Selqatin
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Selqatin » Пон 19 юни 2006 4:36


Li4o написа:
Selqatin написа:......

ако моното беше по-добро от многоточковия инжекцион, всички бегачки щяха да са моно ;)

почти всички бегачки както викаш с над 100коня/литър(тва е бегачка,а не некое ГТИ 87 набор с газова) са като се правят са или с карборатори или или с индивидуални тротъл-бодита :wink:

Аз не съм написал че МОНОТО е по добро от пълна инжекция(тя и мойта е пълна инжекция),а че просто не се изкарват коне от моно :arrow: пълна защото за тази процедура се сменят толкова неща че стъпва на парите на смяна на двигател :?




Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пон 19 юни 2006 9:03


Selqatin написа:
Li4o написа:
Selqatin написа:......

ако моното беше по-добро от многоточковия инжекцион, всички бегачки щяха да са моно ;)

почти всички бегачки както викаш с над 100коня/литър(тва е бегачка,а не некое ГТИ 87 набор с газова) са като се правят са или с карборатори или или с индивидуални тротъл-бодита :wink:

Аз не съм написал че МОНОТО е по добро от пълна инжекция(тя и мойта е пълна инжекция),а че просто не се изкарват коне от моно :arrow: пълна защото за тази процедура се сменят толкова неща че стъпва на парите на смяна на двигател :?

един комплект K-JETRONIC не е много скъп,целия комплект нещо от порядъка на 200-250лв.....за DIGIFANT незнам


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пон 19 юни 2006 9:22


хайде стига си чесахте клавиатурите!
истината е че разпределителния вал няма нищо общо с горивната система и последните няколко поста изместват темата!
все едно да кажете че ауспуха има пряка връзка с въдушния филтър...
те имат разбира се но темата е специално касаеща разпределителните валове и влиянието им върху мотора-ТЯХНОТО ВЛИЯНИЕ! не влиянието на всичко останало...
а спрете се вече!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 19 юни 2006 10:03


vaskoto1 написа:истината е че разпределителния вал няма нищо общо с горивната система


е те това се опитвам да кажа и аз ....

Туанозавър написа:и тоя ефект зависи от параметрите на вала а не от инжекционната система стига тя същата да има дебит достатъчен за правилното смесообразуване 14.7:1 въздух:гориво


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 19 юни 2006 16:55


Selqatin написа:
Li4o написа:
Selqatin написа:......

ако моното беше по-добро от многоточковия инжекцион, всички бегачки щяха да са моно ;)

почти всички бегачки както викаш с над 100коня/литър(тва е бегачка,а не некое ГТИ 87 набор с газова) са като се правят са или с карборатори .....

Виж само как ми наливаш вода в мелницата, без да се усещаш ;)

П.С. Василе, спирам да спамя ;)


Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mephistofel » Вто 15 юли 2008 12:05


Ок, след като изчетох с интерес споровете имам питане. Или иначе казано - да използвам частния си случай, за да обобщим в няколко реда.

Та - ако имам желание да поставя т.нар. "спортен вал" на моята тараляска ( ако някой се чуди - хибрид м/у таралясник и каляска :lol: ) - до какви градуси мога мина с фабричните повдигачи и трябва ли да сменя още части за ефективна работа с вала и ако да -какво? Става въпрос за ADY двигател - 1984 см3, 8V; не е помирисвал газ, от както е моя се кара само и изключително с 100 октана; като цяло смятам,че е в добро здраве, но ще има профилактика скоро. :) Какво искам като резултат - сравнително нормална работа на двигателя и горе-долу стабилни празни обороти. Вече пренебрегнах ПОЗТ (Първи Основен Закон наТунинга :lol: ) - "Никога не тунинговай ежедневката си!!!", та да си спестим разговори по темата. ;)

И второ - къде ( и при кой) в София може да се свърши тази работа - поръчка (тук да кажем,че ще го взема от Heed Auto - видях,че вкарват Cat Cams), доставка, монтаж и настройка?

Предварително благодаря на евентуално отговорилите! Смятам, че подобна обобщена информация ще е от полза и за други. ;)


Потребителски аватар
krauser
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krauser » Вто 02 сеп 2008 12:45


каде може да се намери разпределитен вал за АKL на разумна цена


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Вто 02 сеп 2008 19:03


мом4ета може ли да попитам колко градуса е вала на G60-to :roll:


gtracing1
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: разпределителни валове

Мнениеот gtracing1 » Пет 20 фев 2009 22:14


Поне сте по запознати да ми кажете на AFT 272'градуса как ще му се отрази тоя вал. М :да: :ерси предварително


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: разпределителни валове

Мнениеот Symptom » Нед 22 фев 2009 11:52


Аз бих попитал някой сложи ли вала на autotech 260


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: разпределителни валове

Мнениеот Li4o » Нед 22 фев 2009 12:01


Symptom написа:Аз бих попитал някой сложи ли вала на autotech 260

По спомени този вал беше за Г-60...за него ли питаш... ;)


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: разпределителни валове

Мнениеот Punisher-GTI » Нед 22 фев 2009 19:51


колеги да използвам темата,сигурно много хора се интересуват от диаграмата на фазите на АБФ а,никаде не мога да я намеря,случайно някои да знае нещо или да я има :bowdown благодаря предварително :)


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: разпределителни валове

Мнениеот Li4o » Нед 22 фев 2009 20:06


Punisher-GTI написа:колеги да използвам темата,сигурно много хора се интересуват от диаграмата на фазите на АБФ а,никаде не мога да я намеря,случайно някои да знае нещо или да я има :bowdown благодаря предварително :)

Дай градусите и фазите и ще ти я начертая... :)
Сега сериозно - кажи за какво ти трябва път точно кръговата диаграма на валовете - ако ще въртиш валовете с раздвижни колелета и то без дино - ефектът е все едно не я знаеш ;)


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: разпределителни валове

Мнениеот Punisher-GTI » Нед 22 фев 2009 20:31


точно това е целта на упражнението :) и затова ми трябва диаграмата но никаде не мога да я намеря :banghead:


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: разпределителни валове

Мнениеот Symptom » Сря 25 фев 2009 20:06


8) Ами ина G60 става, инак е за всички 8v каляски :) Води се "нормален" тоест оптимизиран на стоковия който по спомен е към 215 градуса.. то до 260 си е бая оптимизация :mrgreen: .Питането ми беше на ABS хибрида как се отразява реално... не рекламни баламосваници. :Mr Green Fun



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта