Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот pe6kata » Нед 03 яну 2016 13:31


leonardo_vd написа:Няма друго. Пусках се с а8 4,2 бензин и много бой пак, с някакво а4 тди 2.5 300+ и то яде бой... Друг не иска да се пуска а и направени коли във видин няма.

При твоето съотношение кг/кс и доста по-мощни коли нямат шанс, ако са от такъв тип.




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Нед 03 яну 2016 14:01


vagman написа:Браво ! Колата ти върви радващо. Леко даже ти завиждам. Моите бегли впечатления от ЕМУ електрониката са, че въобще не е лоша. За съотношението цена (от местния дилър) и това, което предлага мисля, на пазара няма да намериш по-добро. Спирам до тук с хвалебствията обаче. Лично аз намирам някои неща направени по странен и по-неразбираем/неинтуитивен начин. Хелп файловете/описанията са недостатъчни и непълни. Аз не съм доволен и от съпорта във форума им, защото се оказа първо, че имаха някакъв проблем с Уиндоуса (отне 2-3 седмици), а после, че никой освен авторите не е наясно как да се свържат бобините на 8 цил двигател, а тях трябваше да ги чакам по 1-2 седмици да отговорят (а това еку се продава, като управляващо и 8 цил двг). Аз тогава вдигнах ръце и се отказах да помагам на приятеля с пускането на двигателя му. Да не споменавам, че пускането на двата "ваноса" да въртят двата всмукателни вала според карта бе възможно, чак след като лично поляците настроиха ЕМУ-то чрез онлайн връзка през интернет. Всичко това отнема доста време и някой и друг нерв.


Ами аз съм с мегаскюрит 2 екстра и съм си я настройвал сам самичък с много четене. Слава богу още не съм счупил нищо и държа смеси към 11 в бууст 0,7. Имам още малко заигравки с енричмънтите на студен мотор, ама не ми се занимава да си играя. При много леко подаване на гас колата тъне, но при рязко няма ядове. В атмосферните режими съм на смеси 14,5. Остана буст контрола да го вържа през мегата че с това хоум мейд кранче не е работа. За постигнатото до тук от любител механик съм доволен. Може още, но с тези части толкова.... Таз година живот и здраве да идеме над 1 бар :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Съб 06 фев 2016 14:36


Малко въпроси към по-разбиращите в частност ПАЦО и Пешката...
Сегашната ми кутия е от 1.8т с код ENJ идват ми малко къси предавките и на 3-та имам боксуване и често я изпускам, защото 2-ра свършва бързо... Удачно ли е да сложа дизелови скорости.. Разполагам с такива сега само ще изнамеря кода на кутията... Само дифа не може да се смени доколкото знам. Какъв ще е най-удачния вариант като се има в предвид че колата ще се позасили малко до към 1 бар ще се кара..


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот leonardo_vd » Нед 27 мар 2016 10:19


Събирам инфо относно работата на халдекса без заводското ЕЦУ.. Както знаете колата е с мега, а халдекса ще е първа генерация. Няма да насаждам мост от МК2, а оригиналния от а3-ката. Кутията ще си е от 1.8т, но ще се прави фланец за ВР-а... Чудите се защо като има направо кутии за вр? Ами защото първо са скъпи и редки и второто е че винаги когато реша мога да мина на 1.8 или 2 литра... Остава драмата със съединителя за 6 степенната... Няма проблем да сложа и 244м. но как ще върти стартера.? Някави идеи.?


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот pe6kata » Нед 27 мар 2016 19:17


Не са толкова скъпи и редки. Стават от всички вр5/6 4х4 при голф4. Слагаш си 240мм съединител със съответния маховик и стартер, а това дето го мислиш, дори няма да го коментрирам.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот leonardo_vd » Нед 27 мар 2016 20:12


Кое няма да коментираш че не разбрах. Къв е проблема да е с фланец?


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот pe6kata » Пон 28 мар 2016 8:32


именно това - идеята ти за фланец.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот leonardo_vd » Пон 28 мар 2016 21:50


Ами конструктивно не е проблем. Има само плюсове. Цената за изработка за мен ще е смешна. Ако има някакви скрити проблеми може да споделиш.


Потребителски аватар
yms
Мнения: 278
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот yms » Съб 02 апр 2016 16:54


Относно контролерът - някъде съм срещал , че - paco- от форумът изработваше електронни . Ако не - има " механични " , аз съм с такъв .
Кутиите от VR6 , нито са толкова скъпи , нито толкова редки . Много по - добър вариант са .Няма смисъл да се " открива топлата вода " .


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4198
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 04 апр 2016 9:42


Paco прави контролери за Haldex.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот paco » Чет 07 апр 2016 10:40


Имам готови, Иван ще каже кога да му го занеса за да подкара системата. Само вече не боядисвам кутийките с червено, че е загуба на време и краткотраен ефект :mhihi
Прикачени файлове
IMG_1277.JPG


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот leonardo_vd » Нед 24 апр 2016 19:51


Моста е на място..... Разполагам с ограничено време. Кутията ще си е от вр.... Сега дилемата е коя част на кардана да отрежа...? Предната или задната? Също така и рейката трябва да сваля надолу а нямам магаре.... Общо взето яко във филма с това 4х4.... Няма ли някой в БГ който го е правил да даде някакви жокери?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот paco » Чет 28 апр 2016 9:25


Рейка изместена на горе:
Изображение

Рейка изместена на долу:
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот leonardo_vd » Нед 01 май 2016 19:56


Идеята със свалянето на рейката ми харесва повече. Така ще се изравни успоредноста на носачите и накрайниците и палавата предница ще се оправи.. Защото сега с шенкелите от г60 има малко ядове.
Понеже отпред минаваме на 5/100 силно съм притеснен с карета и полуоски каква концепция да избера... Главината е от голф мк3 гти... а кутията от голф мк4 вр6....6 степенна с раздатка..... ??


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот leonardo_vd » Нед 01 май 2016 20:07


Ето млако снимки. Всичко е бета версия и ако е наред ще се усилва.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта