разпределителни валове
- kabelista
- Мнения: 172
- Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 13:48
- Автомобил: Skoda Octavia RS
- Двигател: AUQ
- Местоположение: София
Re: разпределителни валове
Ами мога да кажа от собствен опит. На моита кола WV Венто ААМ 75 HP e спортния вал от стария голф на колегата DragoGT. Явно вала е доста агресивен, колата има празен ход като сенокосачка и определено има съживяване на "мъртвеца" Може би би било хубаво да има раздвижно колело и по фина настроика,ама за нашия сиромашки тунинг тоева са екстри
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: разпределителни валове
Symptom написа:8) Ами ина G60 става, инак е за всички 8v каляски Води се "нормален" тоест оптимизиран на стоковия който по спомен е към 215 градуса.. то до 260 си е бая оптимизация .Питането ми беше на ABS хибрида как се отразява реално... не рекламни баламосваници.
Не виждам смисъл специално разработен вал за г-60 да се монтира на атмосферка, при положение, че същата фирма предлага добър аналог специално за атмосферни двигатели - 270 градуса...
"Рекламните баламосваници" понякога носят в себе си достътчно инфо - стига да можеш да го разтълкуваш....
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: разпределителни валове
Какво инфо ни носи следното изречение This camshaft will provide gains of approximately 10 horsepower on a G60 engine. The Autotech 260° Hydro Cam is ground on an OEM chill hardened billet.
10 hp на чарджнат мотор а на атмосферка , те туй питам ,слагано ли е от колега в форума.Г60 не ме интересува.
10 hp на чарджнат мотор а на атмосферка , те туй питам ,слагано ли е от колега в форума.Г60 не ме интересува.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: разпределителни валове
Symptom написа::) Какво инфо ни носи следното изречение This camshaft will provide gains of approximately 10 horsepower on a G60 engine. The Autotech 260° Hydro Cam is ground on an OEM chill hardened billet.
10 hp на чарджнат мотор а на атмосферка , те туй питам ,слагано ли е от колега в форума.Г60 не ме интересува.
Ами не виждам нищо нередно в това да добави 10 коня на г-60 - при положеение, че не се пипа налягането на компресора, а се променя само газоразпределението...
И пак казвам не виждам смисъл да се купува такъв вал при наличието на 270 градусовия вал на Аутотеч...
Няма как да разбереш от приказки във форума дали вала е добър - ще чакаш някой да напише "сложих си такъв вал и сега бега много"...ама не знаеш в какво състояние му е двигателя и няма никаква гаранция, че и при теб "ще бега много"...или обратното...
Ей това инфо гледай - то е по-важно от конските сили...
-вал 260 градуса:
Asymmetric Lift: 0.421" Intake & 0.409" Exhaust
Duration: 260°/256° on 111° lobe center.
-вал 270 градуса:
Lift: 0.449"
Duration: 270°, 112° lobe center.
270 градусовия вал има по-голям лифт и то еднакъв за смукателни и изпускателни клапани, има и малко по-дълги фази...lobe center е 112, но в случая това не е от значение, при положение, че на 260 градусовия е 111 - не виждам никаква причина да си купиш 260 градусовия вал при явното превъзходство на 270 градусовия...И при двата вала не е необходимо да сменяш повдигачи...
- r_tuning
- Мнения: 237
- Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: разпределителни валове
валът на G60 e асиметри4ен до колкото знам;)ни6то няма да стане според менLi4o написа:Symptom написа::) Какво инфо ни носи следното изречение This camshaft will provide gains of approximately 10 horsepower on a G60 engine. The Autotech 260° Hydro Cam is ground on an OEM chill hardened billet.
10 hp на чарджнат мотор а на атмосферка , те туй питам ,слагано ли е от колега в форума.Г60 не ме интересува.
Ами не виждам нищо нередно в това да добави 10 коня на г-60 - при положеение, че не се пипа налягането на компресора, а се променя само газоразпределението...
И пак казвам не виждам смисъл да се купува такъв вал при наличието на 270 градусовия вал на Аутотеч...
Няма как да разбереш от приказки във форума дали вала е добър - ще чакаш някой да напише "сложих си такъв вал и сега бега много"...ама не знаеш в какво състояние му е двигателя и няма никаква гаранция, че и при теб "ще бега много"...или обратното...
Ей това инфо гледай - то е по-важно от конските сили...
-вал 260 градуса:
Asymmetric Lift: 0.421" Intake & 0.409" Exhaust
Duration: 260°/256° on 111° lobe center.
-вал 270 градуса:
Lift: 0.449"
Duration: 270°, 112° lobe center.
270 градусовия вал има по-голям лифт и то еднакъв за смукателни и изпускателни клапани, има и малко по-дълги фази...lobe center е 112, но в случая това не е от значение, при положение, че на 260 градусовия е 111 - не виждам никаква причина да си купиш 260 градусовия вал при явното превъзходство на 270 градусовия...И при двата вала не е необходимо да сменяш повдигачи...
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: разпределителни валове
r_tuning написа:валът на G60 e асиметри4ен до колкото знам;)ни6то няма да стане според мен
Именно - точно това се опитвам да обясня и аз...
- TheBoss
- Мнения: 110
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 13:31
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Плевен
Re: разпределителни валове
Има ли разлика в вала на ABS и този на 2E? И ако се монтира на ABS такъв вал дали ще има смисъл?
- kabelista
- Мнения: 172
- Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 13:48
- Автомобил: Skoda Octavia RS
- Двигател: AUQ
- Местоположение: София
Re: разпределителни валове
Има макар и малка разлика. А дали има смисъл е относително. Ефекта ще е положителен но не очаквай чудеса
- TheBoss
- Мнения: 110
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 13:31
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Плевен
Re: разпределителни валове
Еми скоро време ще разбера че има един вал в гаража се мотае и ще го пробвам. мерси
- Spasov_G
- Мнения: 229
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Re: разпределителни валове
Колега някакво развитие по идеята за смяна РВ от 2Е на АBS, и понеже изчетох цялата тема и неможах да разбера точно какъв вал е възможно да се сложи на ABS за да се посъживи малко двигателя и да запазим нормалната работа на за да става за ежедневно каране , нека някой от колегите да застане твърдо зад дадена теза и с няколко точни думи и цифри да помоне на всички които искат да се сблъскат с тази промяна по колите си ........... Извинявам се, че не съм полезен по темата , но просто искам да намеря точния отговор ........
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: разпределителни валове
Имам вал от 1.8 ДХ ако някой му е в полза да казва. Не му знам параметрите, но някой може да ги издири и постне тук.
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: разпределителни валове
хмм,доста интересна темичка,и аз да питам,моя голф е с 1,6 PN двигателче,мисля да сменям карба с КЕЙХИН но се замислям и за ново валче от прочетеното тука,та питането ми е какъв вал да търся по-точно
- TheBoss
- Мнения: 110
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 13:31
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Плевен
Re: разпределителни валове
Все още не съм го сложил по ред причини но когато го направя ще пиша
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: разпределителни валове
leonardo_vd написа:Имам вал от 1.8 ДХ ако някой му е в полза да казва. Не му знам параметрите, но някой може да ги издири и постне тук.
Intel Opens: 6°
Intel Closes: 49°
Ex. Opens: 45°
Ex. Closes 8°
Intel Total: 235°
Ex. Total: 233°
Само да отбележа за колегите, който искат да засилват машините си и са с двигатели ABS, AAM, ADZ, и други 8V двигатели с хидравлични повдигачи, че този вал(от DX) може да стане на техните глави, но само с преправяне на главата, заради по-големия лифт на вала. Също така след това повдигачите трябва да се сменят с механични. Ефект обаче има доста по-голям, отколкото при смяна на вала с такъв от 2E или PB. Изпробвано е.
Re: разпределителни валове
Някой може ли да ми даде параметрите на вал от RP и 2E
Защото днес цял ден се мъчихме и неможем да запалим колата с 2Е вала, нестава просто, няма видима разлика, но колата няма компресия и не пали, може би от супер малката разлика клапаните да не се затварят напълно.. незнам
Защото днес цял ден се мъчихме и неможем да запалим колата с 2Е вала, нестава просто, няма видима разлика, но колата няма компресия и не пали, може би от супер малката разлика клапаните да не се затварят напълно.. незнам
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта