разпределителни валове

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kabelista
Мнения: 172
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 13:48
Автомобил: Skoda Octavia RS
Двигател: AUQ
Местоположение: София

Re: разпределителни валове

Мнениеот kabelista » Сря 25 фев 2009 22:23


Ами мога да кажа от собствен опит. На моита кола WV Венто ААМ 75 HP e спортния вал от стария голф на колегата DragoGT. Явно вала е доста агресивен, колата има празен ход като сенокосачка и определено има съживяване на "мъртвеца" Може би би било хубаво да има раздвижно колело и по фина настроика,ама за нашия сиромашки тунинг тоева са екстри :lol:




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: разпределителни валове

Мнениеот Li4o » Сря 25 фев 2009 23:33


Symptom написа:8) Ами ина G60 става, инак е за всички 8v каляски :) Води се "нормален" тоест оптимизиран на стоковия който по спомен е към 215 градуса.. то до 260 си е бая оптимизация :mrgreen: .Питането ми беше на ABS хибрида как се отразява реално... не рекламни баламосваници. :Mr Green Fun

Не виждам смисъл специално разработен вал за г-60 да се монтира на атмосферка, при положение, че същата фирма предлага добър аналог специално за атмосферни двигатели - 270 градуса...
"Рекламните баламосваници" понякога носят в себе си достътчно инфо - стига да можеш да го разтълкуваш....


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: разпределителни валове

Мнениеот Symptom » Пет 27 фев 2009 23:38


:) Какво инфо ни носи следното изречение This camshaft will provide gains of approximately 10 horsepower on a G60 engine. The Autotech 260° Hydro Cam is ground on an OEM chill hardened billet.

10 hp на чарджнат мотор :) а на атмосферка , те туй питам :) ,слагано ли е от колега в форума.Г60 не ме интересува.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: разпределителни валове

Мнениеот Li4o » Съб 28 фев 2009 9:34


Symptom написа::) Какво инфо ни носи следното изречение This camshaft will provide gains of approximately 10 horsepower on a G60 engine. The Autotech 260° Hydro Cam is ground on an OEM chill hardened billet.

10 hp на чарджнат мотор :) а на атмосферка , те туй питам :) ,слагано ли е от колега в форума.Г60 не ме интересува.

Ами не виждам нищо нередно в това да добави 10 коня на г-60 - при положеение, че не се пипа налягането на компресора, а се променя само газоразпределението...
И пак казвам не виждам смисъл да се купува такъв вал при наличието на 270 градусовия вал на Аутотеч...
Няма как да разбереш от приказки във форума дали вала е добър - ще чакаш някой да напише "сложих си такъв вал и сега бега много"...ама не знаеш в какво състояние му е двигателя и няма никаква гаранция, че и при теб "ще бега много"...или обратното... :)

Ей това инфо гледай - то е по-важно от конските сили...
-вал 260 градуса:
Asymmetric Lift: 0.421" Intake & 0.409" Exhaust
Duration: 260°/256° on 111° lobe center.

-вал 270 градуса:
Lift: 0.449"
Duration: 270°, 112° lobe center.

270 градусовия вал има по-голям лифт и то еднакъв за смукателни и изпускателни клапани, има и малко по-дълги фази...lobe center е 112, но в случая това не е от значение, при положение, че на 260 градусовия е 111 - не виждам никаква причина да си купиш 260 градусовия вал при явното превъзходство на 270 градусовия...И при двата вала не е необходимо да сменяш повдигачи...


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: разпределителни валове

Мнениеот r_tuning » Пон 02 мар 2009 19:02


Li4o написа:
Symptom написа::) Какво инфо ни носи следното изречение This camshaft will provide gains of approximately 10 horsepower on a G60 engine. The Autotech 260° Hydro Cam is ground on an OEM chill hardened billet.

10 hp на чарджнат мотор :) а на атмосферка , те туй питам :) ,слагано ли е от колега в форума.Г60 не ме интересува.

Ами не виждам нищо нередно в това да добави 10 коня на г-60 - при положеение, че не се пипа налягането на компресора, а се променя само газоразпределението...
И пак казвам не виждам смисъл да се купува такъв вал при наличието на 270 градусовия вал на Аутотеч...
Няма как да разбереш от приказки във форума дали вала е добър - ще чакаш някой да напише "сложих си такъв вал и сега бега много"...ама не знаеш в какво състояние му е двигателя и няма никаква гаранция, че и при теб "ще бега много"...или обратното... :)

Ей това инфо гледай - то е по-важно от конските сили...
-вал 260 градуса:
Asymmetric Lift: 0.421" Intake & 0.409" Exhaust
Duration: 260°/256° on 111° lobe center.

-вал 270 градуса:
Lift: 0.449"
Duration: 270°, 112° lobe center.

270 градусовия вал има по-голям лифт и то еднакъв за смукателни и изпускателни клапани, има и малко по-дълги фази...lobe center е 112, но в случая това не е от значение, при положение, че на 260 градусовия е 111 - не виждам никаква причина да си купиш 260 градусовия вал при явното превъзходство на 270 градусовия...И при двата вала не е необходимо да сменяш повдигачи...
валът на G60 e асиметри4ен до колкото знам;)ни6то няма да стане според мен


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: разпределителни валове

Мнениеот Li4o » Пон 02 мар 2009 21:57


r_tuning написа:валът на G60 e асиметри4ен до колкото знам;)ни6то няма да стане според мен

Именно - точно това се опитвам да обясня и аз... :wink:


Потребителски аватар
TheBoss
Мнения: 110
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 13:31
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Плевен

Re: разпределителни валове

Мнениеот TheBoss » Пон 02 мар 2009 22:55


Има ли разлика в вала на ABS и този на 2E? И ако се монтира на ABS такъв вал дали ще има смисъл?


Потребителски аватар
kabelista
Мнения: 172
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 13:48
Автомобил: Skoda Octavia RS
Двигател: AUQ
Местоположение: София

Re: разпределителни валове

Мнениеот kabelista » Пон 02 мар 2009 23:07


Има макар и малка разлика. А дали има смисъл е относително. Ефекта ще е положителен но не очаквай чудеса


Потребителски аватар
TheBoss
Мнения: 110
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 13:31
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Плевен

Re: разпределителни валове

Мнениеот TheBoss » Пон 02 мар 2009 23:16


Еми скоро време ще разбера че има един вал в гаража се мотае и ще го пробвам. мерси :wink:


Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Re: разпределителни валове

Мнениеот Spasov_G » Сря 11 мар 2009 14:15


Колега някакво развитие по идеята за смяна РВ от 2Е на АBS, и понеже изчетох цялата тема и неможах да разбера точно какъв вал е възможно да се сложи на ABS за да се посъживи малко двигателя и да запазим нормалната работа на за да става за ежедневно каране , нека някой от колегите да застане твърдо зад дадена теза и с няколко точни думи и цифри да помоне на всички които искат да се сблъскат с тази промяна по колите си ........... Извинявам се, че не съм полезен по темата , но просто искам да намеря точния отговор ........


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: разпределителни валове

Мнениеот leonardo_vd » Сря 11 мар 2009 15:02


Имам вал от 1.8 ДХ ако някой му е в полза да казва. Не му знам параметрите, но някой може да ги издири и постне тук.


Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: разпределителни валове

Мнениеот PuShE_ » Пон 16 мар 2009 13:30


хмм,доста интересна темичка,и аз да питам,моя голф е с 1,6 PN двигателче,мисля да сменям карба с КЕЙХИН но се замислям и за ново валче от прочетеното тука,та питането ми е какъв вал да търся по-точно


Потребителски аватар
TheBoss
Мнения: 110
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 13:31
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Плевен

Re: разпределителни валове

Мнениеот TheBoss » Чет 19 мар 2009 21:44


Все още не съм го сложил по ред причини но когато го направя ще пиша :wink:


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Re: разпределителни валове

Мнениеот baivan » Пет 20 мар 2009 10:36


leonardo_vd написа:Имам вал от 1.8 ДХ ако някой му е в полза да казва. Не му знам параметрите, но някой може да ги издири и постне тук.


Intel Opens: 6°
Intel Closes: 49°
Ex. Opens: 45°
Ex. Closes 8°
Intel Total: 235°
Ex. Total: 233°

Само да отбележа за колегите, който искат да засилват машините си и са с двигатели ABS, AAM, ADZ, и други 8V двигатели с хидравлични повдигачи, че този вал(от DX) може да стане на техните глави, но само с преправяне на главата, заради по-големия лифт на вала. Също така след това повдигачите трябва да се сменят с механични. Ефект обаче има доста по-голям, отколкото при смяна на вала с такъв от 2E или PB. Изпробвано е.


Потребителски аватар
h0nda
Мнения: 215
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: разпределителни валове

Мнениеот h0nda » Пет 20 мар 2009 15:18


Някой може ли да ми даде параметрите на вал от RP и 2E

Защото днес цял ден се мъчихме и неможем да запалим колата с 2Е вала, нестава просто, няма видима разлика, но колата няма компресия и не пали, може би от супер малката разлика клапаните да не се затварят напълно.. незнам



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта