портване глава на АБФ
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
за сгъстяването се отказах още оня ден само ще изправя главата ако е крива но за портването не сам се отказал, пък и какво не ви харесва газовата все пак е газов инжекцион,за сега мога да кажа че това което съм направил по колата не я спава а само и дава сила, целта е да въри много на бензин а пък на газ да е икономична.НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ РАБОТИ.....
баце..... не искам да звуча грубо ПОВЯРВАЙ МИ!!!!! ама явно не знаеш какво означава атмосферен тунинг!
Газ и "спортен" мотор са две мнооого трудно съвместими неща а за икономия не може и да се мисли
Много време търсих вариянта за икономия и вървене и открих един начин ТУРБО!!!! но там инвестицията е ужасна ако искаш да съчетаеш вървене с икономия и то само на бензин.....
Това с газта не е оферта...
за да накараш един мотор БЕЗ принудително пълнене да върви прилично има много неща с които трябва да се съобразиш :
1 Степен на сгъстяване
2 Валове (лифт и фази)
3 Клапани
4 Инжекция
5 Електроника
...... мога да изброявам още много неща но едва ли ще ме разбереш
ПЪРВО ПРАВИЛО НА ТУНИНГИСТА: "НИКОГА НЕ ТУНИНГОВАЙ ЕЖЕДНЕВКАТА (МНОГО)
ВТОРО ПРАВИЛО : ДОРИ И ДА ТИ Е ПО-ЛЕСНО И ЕВТИНО .....ПОГЛЕДНИ ПРАВИЛО "1"
аз направих тази грешка и после съжелявах много! Казвам ти го от опит ! Направи си една кола ежедневка и която да е на газ,метан,метанол....на какви ли не алтернативни горива... и си купи една кола в която да си прилагаш знанията и опитите за които си мечтал винаги! И я карай на .....каквито горива си избереш
аз нямам повече какво да ти кажа!
Успех
Газ и "спортен" мотор са две мнооого трудно съвместими неща а за икономия не може и да се мисли
Много време търсих вариянта за икономия и вървене и открих един начин ТУРБО!!!! но там инвестицията е ужасна ако искаш да съчетаеш вървене с икономия и то само на бензин.....
Това с газта не е оферта...
за да накараш един мотор БЕЗ принудително пълнене да върви прилично има много неща с които трябва да се съобразиш :
1 Степен на сгъстяване
2 Валове (лифт и фази)
3 Клапани
4 Инжекция
5 Електроника
...... мога да изброявам още много неща но едва ли ще ме разбереш
ПЪРВО ПРАВИЛО НА ТУНИНГИСТА: "НИКОГА НЕ ТУНИНГОВАЙ ЕЖЕДНЕВКАТА (МНОГО)
ВТОРО ПРАВИЛО : ДОРИ И ДА ТИ Е ПО-ЛЕСНО И ЕВТИНО .....ПОГЛЕДНИ ПРАВИЛО "1"
аз направих тази грешка и после съжелявах много! Казвам ти го от опит ! Направи си една кола ежедневка и която да е на газ,метан,метанол....на какви ли не алтернативни горива... и си купи една кола в която да си прилагаш знанията и опитите за които си мечтал винаги! И я карай на .....каквито горива си избереш
аз нямам повече какво да ти кажа!
Успех
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Подкрепям мнението на Боби особено за ежедневките. Аз също минах по този път и искам да ти кажа, че не става. Най-малкото защото една кола,която искаш да влезе в някой завой не може да е щъркел, а смъкнеш ли я вече влизаш в голям филм. За двигателя и промените по него Боби ти го каза, няма да се повтарям. Има още няколко човека,които също си накупиха ежедневки поради тази причина.
На запад не са по-прости от нас - бегачка и ван е това е пълното щастие.
На запад не са по-прости от нас - бегачка и ван е това е пълното щастие.
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
колеги изглежда не можете да ме разберете аз не искам да излитам с колата,знам ги вариянтите с валовете,лифтовите и турбото ,искам просто да експериминтирам май никой няма да ми помогне и ще трябва сам да се мача,изглежда всеки само си пише обичайните работи и си ги повтаря,знам как се прави бегачка- прави се с много пари аз не искам бегачка,искам просто ежедневка която да си върви културно ,знам че ще кажете че няма как да стане но такъв е живота,мисля за по нататъка и изпускателите да направя както трябва благодаря на всички 10х.
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Думата експериментирам особено щом става дума за мотора автоматично изключва ежедневна кола.
И аз исках ежедневката ми да върви прилично ама не става хем да взимаш картофи от село, хем да влизаш в завой със 100 и да е стабилна, да не говорим,че трябва да харчи и 7 градско, просто не става.
Иначе има доста хора,които могат да ти помогнат
И аз исках ежедневката ми да върви прилично ама не става хем да взимаш картофи от село, хем да влизаш в завой със 100 и да е стабилна, да не говорим,че трябва да харчи и 7 градско, просто не става.
Иначе има доста хора,които могат да ти помогнат
- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
http://www.scch-heads.com/cylinderheads.php тук можеш да намериш примерни снимки ... дано да е от полза и премисли всичко преди да действаш ... не е толкоз сложно но трябва търпение и внимание
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
ако може да използвам темата на колегата да попитам ако някой знае къде може да се намери борче което да не се напълва от алуминиевите стружки понеже обикновените абразивни борчета се пълнят и за нищо не стават после.в бриколаж търсих ама няма.
и ако има някой запознат от бургас къде има магазин за такива неща(райбери ,камъни ножове за стругове и шлайфове и други специализирани инструменти от този тип)
и ако има някой запознат от бургас къде има магазин за такива неща(райбери ,камъни ножове за стругове и шлайфове и други специализирани инструменти от този тип)
Последна промяна от martineli на Чет 18 сеп 2008 20:08, променено общо 1 път.
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
евала колега gad3n_ благодаря за сайта ,като гледам бая може да се дялка от главата,проблема ще е да не пробия някоя маслена магистрала но като гледам главата си личи каде минава тя,за водната няма да има проблем ако я дупна имам един приятел който има аргон и ще я направим няма да е първата нито последната глава ако някои друг има някакъв материял за портването да прати 10х.
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
колега paco не ти се сърдя ,но бяхме дупнали една глава на опел не знам какъв е майстора но изглежда си разбира от работата и до ден днешен опела си преварява бая добре.С какви диаметри са изпускателния и смукетелния отвор на главата след портването с колко си ги увеличил.След главата ще направя и изпускателната генерация, и ще сложа раздвижено колело да си поиграя малко с оригиналните валове.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта