Сега.. сдобих се с това:
http://www.topspeed.bg/album/d42d12d61c ... 85df72.jpg
Малко е идиотско,но за без пари толкова!
Та..
http://www.topspeed.bg/album/f96cdc7790 ... 9ce5c8.jpg
тук е показан тройника.. от турбината до уейст гейта
от тройника посредата отива към бууст контролера
а от бууст контролера КАТО ИЗЛЕЗЕ.. къде влиза деба щото това е готин вариант
неможе ли да се върже по този начин
на мястото на тройника да сложа бууст контролера ..
сиреч.. от турбината.. да отива в бууст контролера (входа му) и после от изхода на бууст контролера да отива в уейст-а ?
зачудих се деба
Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина
ми то така е логично. и аз немога да разбера за ко е тоя тройник хем да отива в бууст контролера хем пак да си върви налягането към гейта
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина
по този начин ще изпуска излишното налягане през изхода на бууст контролера..
но все пак ще съм доволен на мнение от човек, който си има представа повече от мен
разсъжденията ги правих цяла сутрин..
от тях смисъл няма.. та някой ако знае да казва.. иначе утре сам ще си пробвам..
но все пак ще съм доволен на мнение от човек, който си има представа повече от мен
разсъжденията ги правих цяла сутрин..
от тях смисъл няма.. та някой ако знае да казва.. иначе утре сам ще си пробвам..
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина
Нема шанс да е така, схемата е турбо-буст контролер-актуатор(така да се каже управляващ орган)Ккъв излишен въздух!
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина
ми незнам за мен буст контролера е на същия принцип кат бензиновия регулатор и би трябвало да се връзва по същия начин
ама айде да изчакаме някой турбинист да обади как стоят нещата с тоя тройник
ама айде да изчакаме някой турбинист да обади как стоят нещата с тоя тройник
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина
ок и аз така си мислех
и все пак.. това горе с тройника.. как е вързано според теб??
и все пак.. това горе с тройника.. как е вързано според теб??
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина
ми точно тва е че и аз не си го обеснявам защо има постоянна връзка между източника на налягане(в случая турбото)и актуатора при положение че се слага регулатор на налягането.
(между другото едната стрелка която посочва към тройника няма надпис да не би да е пропуснато нещо или такава си е схемата)
(между другото едната стрелка която посочва към тройника няма надпис да не би да е пропуснато нещо или такава си е схемата)
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина
колегата ми даде тази снимка
явно това е варианта.. но на уейст-а имам само един вход ?
явно това е варианта.. но на уейст-а имам само един вход ?
- tosho_vr6
- Мнения: 203
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина
връзването става лесно може и като на картинката с тройника който е показан а може и без него
до колкото знам в тройника има вътре съчма която пуска според налягането което пусне контролера
аз лично карам със него постоядно и минимума който може да направи на мойта кола е 0,5бар при напълно завито кранче на контролера а кото махна тройника и сложа обикновен тройник става минимум 1 бари вече като почна да го развъртам става повече
такаче според мен го сложи тройника който ти го дават в комплекта
но при твойта колам незнам как ще се държи този буст контролер общо взето е менте
до колкото знам в тройника има вътре съчма която пуска според налягането което пусне контролера
аз лично карам със него постоядно и минимума който може да направи на мойта кола е 0,5бар при напълно завито кранче на контролера а кото махна тройника и сложа обикновен тройник става минимум 1 бари вече като почна да го развъртам става повече
такаче според мен го сложи тройника който ти го дават в комплекта
но при твойта колам незнам как ще се държи този буст контролер общо взето е менте
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина
ем щом е само една пак се връщаме в изходна позиция.
според мен трябва да го вържеш директно без тройници
налягането към входа
и изхода към актуатора
еей не се обаждат турбо батките начи
аа виж ако има такава съчма вече се променят нещата
според мен трябва да го вържеш директно без тройници
налягането към входа
и изхода към актуатора
еей не се обаждат турбо батките начи
аа виж ако има такава съчма вече се променят нещата
Последна промяна от martineli на Пет 23 яну 2009 19:46, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина
Ясно, че е менте.. а изхода на бууст контролера къде да го вържа ? това нещо немога да разбера..
и как да го вържа без тройника ?
http://www.turbosmartonline.com/index.p ... oad&id=200
ето това е отговора
иначе.. някой ще ми обясни ли как се превежта
"engine bay"
нещо не ми идва в речника това
казва да върна втория вакум в "engine bay"
и как да го вържа без тройника ?
http://www.turbosmartonline.com/index.p ... oad&id=200
ето това е отговора
иначе.. някой ще ми обясни ли как се превежта
"engine bay"
нещо не ми идва в речника това
казва да върна втория вакум в "engine bay"
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина
обърках се
engine bay----The area of a vehicle that contains the engine and related components
тва каза чичо гугъл ако го преведеш точно го напиши че аз вече хептен "загубих връзка с тоя номер"
engine bay----The area of a vehicle that contains the engine and related components
тва каза чичо гугъл ако го преведеш точно го напиши че аз вече хептен "загубих връзка с тоя номер"
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина
Vizor написа:Сега.. сдобих се с това:
http://www.topspeed.bg/album/d42d12d61c ... 85df72.jpg
Малко е идиотско,но за без пари толкова!
Та..
http://www.topspeed.bg/album/f96cdc7790 ... 9ce5c8.jpg
тук е показан тройника.. от турбината до уейст гейта
от тройника посредата отива към бууст контролера
а от бууст контролера КАТО ИЗЛЕЗЕ.. къде влиза деба щото това е готин вариант
неможе ли да се върже по този начин
на мястото на тройника да сложа бууст контролера ..
сиреч.. от турбината.. да отива в бууст контролера (входа му) и после от изхода на бууст контролера да отива в уейст-а ?
зачудих се деба
Зна4и от троиника отива към кран4ето (буст контролера) (ще го нари4ам кран4е по надоло)
Влиза в кран4ето и от него отива в атмосферата .... по този на4ин контролираш колко въздух да изпуска кран4ето като по този на4ин можеш да регулираш какво налягане да отива кум геита
Ако кран4ето е развито изти4а много въздух от него съответно налягането което трябва да отвори геита е недостата4но и от тази работата налягането в смукателя за пока4ва
Ако кран4ето е завито то няма въздух които да изти4а , а направо отива към геита за да го отвори съответно налягането в смукателя е по ниско
А дано съм го написал разбираемо ....
Може да се върже и по друг на4ин и пак да ба4ка без да има изти4ане на въздух
А тази снимка последната дето сте дали е за геитове с 2 входа ... като например Ауди S2
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина
Vizor: Сашич я кажи тройничето нормално ли е ?
става въпрос мога ли да сложа нормален тройник?
щото тройника липсва
та мисълта ми е .. без тройника как да го вържа
от турбината вакума.. влиза долу в кранчето.. излиза от него и влиза в уейст-а?
П.П. какво се смеете бе.. на гости съм
става въпрос мога ли да сложа нормален тройник?
щото тройника липсва
та мисълта ми е .. без тройника как да го вържа
от турбината вакума.. влиза долу в кранчето.. излиза от него и влиза в уейст-а?
П.П. какво се смеете бе.. на гости съм
- Stef4o
- Мнения: 1532
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
- Автомобил: Golf V
- Двигател: BKD
- Местоположение: София
Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина
ето как става гъдела със въпросния тройник:
това за manual-а, за електрическите нямам представа как става
това за manual-а, за електрическите нямам представа как става
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта