Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина

Мнениеот Vizor » Пет 23 яну 2009 18:14


Сега.. сдобих се с това:

http://www.topspeed.bg/album/d42d12d61c ... 85df72.jpg

Малко е идиотско,но за без пари толкова!

Та..
http://www.topspeed.bg/album/f96cdc7790 ... 9ce5c8.jpg


тук е показан тройника.. от турбината до уейст гейта
от тройника посредата отива към бууст контролера
а от бууст контролера КАТО ИЗЛЕЗЕ.. къде влиза деба ;) щото това е готин вариант
неможе ли да се върже по този начин
на мястото на тройника да сложа бууст контролера ..

сиреч.. от турбината.. да отива в бууст контролера (входа му) и после от изхода на бууст контролера да отива в уейст-а ?
:(
зачудих се деба :oops:




Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина

Мнениеот martineli » Пет 23 яну 2009 18:31


ми то така е логично. и аз немога да разбера за ко е тоя тройник хем да отива в бууст контролера хем пак да си върви налягането към гейта


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина

Мнениеот Vizor » Пет 23 яну 2009 18:36


по този начин ще изпуска излишното налягане през изхода на бууст контролера..
но все пак ще съм доволен на мнение от човек, който си има представа повече от мен :)
разсъжденията ги правих цяла сутрин..
от тях смисъл няма.. та някой ако знае да казва.. иначе утре сам ще си пробвам.. :oops:


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина

Мнениеот emmko » Пет 23 яну 2009 18:52


Нема :shock шанс да е така, схемата е турбо-буст контролер-актуатор(така да се каже управляващ орган)Ккъв излишен въздух! :screwy


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина

Мнениеот martineli » Пет 23 яну 2009 18:55


ми незнам за мен буст контролера е на същия принцип кат бензиновия регулатор и би трябвало да се връзва по същия начин

ама айде да изчакаме някой турбинист да обади как стоят нещата с тоя тройник


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина

Мнениеот Vizor » Пет 23 яну 2009 18:55


ок и аз така си мислех
и все пак.. това горе с тройника.. как е вързано според теб??


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина

Мнениеот martineli » Пет 23 яну 2009 19:16


ми точно тва е че и аз не си го обеснявам защо има постоянна връзка между източника на налягане(в случая турбото)и актуатора при положение че се слага регулатор на налягането.

(между другото едната стрелка която посочва към тройника няма надпис да не би да е пропуснато нещо или такава си е схемата)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина

Мнениеот Vizor » Пет 23 яну 2009 19:30


колегата ми даде тази снимка
Изображение
явно това е варианта.. но на уейст-а имам само един вход ?


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина

Мнениеот tosho_vr6 » Пет 23 яну 2009 19:43


връзването става лесно може и като на картинката с тройника който е показан а може и без него
до колкото знам в тройника има вътре съчма която пуска според налягането което пусне контролера
аз лично карам със него постоядно и минимума който може да направи на мойта кола е 0,5бар при напълно завито кранче на контролера а кото махна тройника и сложа обикновен тройник става минимум 1 бари вече като почна да го развъртам става повече
такаче според мен го сложи тройника който ти го дават в комплекта
но при твойта колам незнам как ще се държи този буст контролер общо взето е менте


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина

Мнениеот martineli » Пет 23 яну 2009 19:44


ем щом е само една пак се връщаме в изходна позиция.
според мен трябва да го вържеш директно без тройници
налягането към входа
и изхода към актуатора



еей не се обаждат турбо батките начи :lol:

аа виж ако има такава съчма вече се променят нещата

Последна промяна от martineli на Пет 23 яну 2009 19:46, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина

Мнениеот Vizor » Пет 23 яну 2009 19:46


Ясно, че е менте.. а изхода на бууст контролера къде да го вържа ? това нещо немога да разбера..
и как да го вържа без тройника ?

http://www.turbosmartonline.com/index.p ... oad&id=200

ето това е отговора
иначе.. някой ще ми обясни ли как се превежта

"engine bay" :)
нещо не ми идва в речника това
казва да върна втория вакум в "engine bay"


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина

Мнениеот martineli » Пет 23 яну 2009 19:54


обърках се :banghead:

engine bay----The area of a vehicle that contains the engine and related components

тва каза чичо гугъл ако го преведеш точно го напиши че аз вече хептен "загубих връзка с тоя номер"


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина

Мнениеот Sachko » Пет 23 яну 2009 22:32


Vizor написа:Сега.. сдобих се с това:

http://www.topspeed.bg/album/d42d12d61c ... 85df72.jpg

Малко е идиотско,но за без пари толкова!

Та..
http://www.topspeed.bg/album/f96cdc7790 ... 9ce5c8.jpg


тук е показан тройника.. от турбината до уейст гейта
от тройника посредата отива към бууст контролера
а от бууст контролера КАТО ИЗЛЕЗЕ.. къде влиза деба ;) щото това е готин вариант
неможе ли да се върже по този начин
на мястото на тройника да сложа бууст контролера ..

сиреч.. от турбината.. да отива в бууст контролера (входа му) и после от изхода на бууст контролера да отива в уейст-а ?
:(
зачудих се деба :oops:


Зна4и от троиника отива към кран4ето (буст контролера) (ще го нари4ам кран4е по надоло)
Влиза в кран4ето и от него отива в атмосферата .... по този на4ин контролираш колко въздух да изпуска кран4ето като по този на4ин можеш да регулираш какво налягане да отива кум геита

Ако кран4ето е развито изти4а много въздух от него съответно налягането което трябва да отвори геита е недостата4но и от тази работата налягането в смукателя за пока4ва :applause:

Ако кран4ето е завито то няма въздух които да изти4а , а направо отива към геита за да го отвори съответно налягането в смукателя е по ниско :beat_butt2

А дано съм го написал разбираемо ....

Може да се върже и по друг на4ин и пак да ба4ка без да има изти4ане на въздух :Mr Green Fun

А тази снимка последната дето сте дали е за геитове с 2 входа ... като например Ауди S2


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина

Мнениеот vit_autosofia » Съб 24 яну 2009 13:55


Vizor: Сашич я кажи тройничето нормално ли е ?
става въпрос мога ли да сложа нормален тройник?
щото тройника липсва
та мисълта ми е .. без тройника как да го вържа
от турбината вакума.. влиза долу в кранчето.. излиза от него и влиза в уейст-а?

П.П. какво се смеете бе.. на гости съм :oops: :oops: :oops:


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Re: Бууст контролер или как се връзва тая идиотщина

Мнениеот Stef4o » Съб 24 яну 2009 14:09


ето как става гъдела със въпросния тройник:

Изображение

това за manual-а, за електрическите нямам представа как става



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта