КР-ска глава с АБФ блок?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

КР-ска глава с АБФ блок?

Мнениеот lino__ » Сря 25 мар 2009 13:44


Знам че е правено ама не намирам подробности.
Мисълта ми е да остана с КР-ската глава и К-Джетроника. Само блока да се метне,от АБФ или от 9А.
Какво се преправя? Кои части остават от кр-ското долнище и кое от 2л?
Може ли пак да си остана с клиновиден ремък?
Клима нямам имам хидравлика само.




Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: КР-ска глава с АБФ блок?

Мнениеот mk1 » Сря 25 мар 2009 17:06


блока и на 1.8 kr и на 2.0 9a са еднакви............никви ядове няма!

Последна промяна от mk1 на Сря 25 мар 2009 18:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: КР-ска глава с АБФ блок?

Мнениеот DEKSTAR » Сря 25 мар 2009 17:29


Няма никакъв проблем да го направиш това.Блоковете 1.8 КР и 2.0 9А са еднакви само разликата е в кубатурата,за разлика от АБФ които е по висок/long block/ с 16mm.Няма никакъв проблем да сложиш КР-ска глава и на 9А и на АБФ,за да си запазиш клиновидните ремъци си прехвърляш твойте шайби от 1.8 и няма проблеми всичко си пасва.А и 9А си е с клиновидни ремъци :wink:
9А big bore short stroke and the ABF small bore big stroke.Тук е разликата между двата мотора.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: КР-ска глава с АБФ блок?

Мнениеот Vizor » Сря 25 мар 2009 19:08


блоковете са еднакви ? :) я пак си помисли..? в кубатурата на КОЕ ? как се смята кубатура?
иначе да .. няма проблеми с главата


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: КР-ска глава с АБФ блок?

Мнениеот DEKSTAR » Сря 25 мар 2009 20:29


Сега се поразтърсих и намерих информация,че АБФ е базиран на 9А.Видях също така,че диаметъра на буталата и на двата мотора е 82,5mm,хода също е еднакъв 92,8.На много места казват,че АБФ е по висок с 16mm но не е пояснено дали от 1.8 блок или от 2.0/9А и от там идва въпроса,ако е по висок от 9А блока следва,че ще имат разлика в биелите и вала.Не казвам,че това което пиша е вярно но искам да се изяснят разликите в този мотори.
Кубатурата не се ли смята ход по диаметър на буталото.


misho_GTI
Мнения: 1987
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re: КР-ска глава с АБФ блок?

Мнениеот misho_GTI » Сря 25 мар 2009 21:35


DEKSTAR написа:Сега се поразтърсих и намерих информация,че АБФ е базиран на 9А.Видях също така,че диаметъра на буталата и на двата мотора е 82,5mm,хода също е еднакъв 92,8.На много места казват,че АБФ е по висок с 16mm но не е пояснено дали от 1.8 блок или от 2.0/9А и от там идва въпроса,ако е по висок от 9А блока следва,че ще имат разлика в биелите и вала.Не казвам,че това което пиша е вярно но искам да се изяснят разликите в този мотори.
Кубатурата не се ли смята ход по диаметър на буталото.

Диаметър на бутало(мм) * Диаметър на бутало(мм) * Ход на бутало(мм) * 0.00314 = Обем (см3)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: КР-ска глава с АБФ блок?

Мнениеот Bobby_ » Чет 26 мар 2009 2:17


......

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Re: КР-ска глава с АБФ блок?

Мнениеот vipra » Чет 26 мар 2009 9:01


Bobby_ написа:Става НО!!!!!!!! при евентуален проблем с лагерите на коляновия вал ..... положението е тотал!!!!!!!!!


а по подробно обяснение може ли ? :oops:
при вариант с долнище 9А или ABF
какъв проблем ? :roll:
от по голямата степен на сгъстяване ли ?
2.0 долница с KR кратуна :banghead:

при евентуален проблем с лагерите на коляновия вал ..... положението е тотал!!!!!!!!
то при това положение винаги е тотал

9А е висок колкото KR биелите им са дълги по 144 мм.
ABF биели 159 мм.
от там разлика във височините на блоковете
9А / ABF диаметър на бутало 82.5 мм. ход на бутало 92.8 мм.
KR диаметър на бутало 81 мм ход на бутало 86.4 мм.
ABF по висок от 9А
няма проблеми по swap-ването на 2.0 долница с KR кратуна
към 9A / ABF блок може да се сложи и кутия от 1.8/2.0 Мк2 или Мк3 съответно с техните си маховици, съединители, жила помпи или лостова система
ама филма с жила и помпи е по голям щото се сменя и конзолата на педалите /Мк2 съединител с жило, Мк3 с две помпи и скорости със жила/
както каза Декстар ползваш които искаш шайби и от там ремъци
ако ще се слага в Мк2 ще трябва и задния тампон на мотора от Мк2 от пасажерската страна
в общи линии е това
става и с механичния инжекцион К-Джетроник plug and play

приятно swap-ване :banana :banana :banana

Поздрави :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: КР-ска глава с АБФ блок?

Мнениеот Li4o » Чет 26 мар 2009 9:47


vipra написа:
Bobby_ написа:Става НО!!!!!!!! при евентуален проблем с лагерите на коляновия вал ..... положението е тотал!!!!!!!!!


а по подробно обяснение може ли ? :oops:
...

Предполагам Боби има предвид, че ако поохлабят малко лагерите на коляновия вал и буталата ще започнат да удрят в главата, предвид по-големия им диаметър...


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: КР-ска глава с АБФ блок?

Мнениеот paco » Пет 27 мар 2009 10:58


Проблема е в диаметъра на буталата от АБФ и диаметъра на камерата в главата от КР :idea: Това се компенсира от гарнитурата, но пак е рискова ситуация.
Защо обаче искаш да сложиш 20 годишнамеханична инжекция на мястото на доста по-съвремена такава и да се бориш с проблемите и за мен си оства загадка :screwy

РАСО


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: КР-ска глава с АБФ блок?

Мнениеот petroffbg » Чет 02 апр 2009 0:25


Наясно ли си че главата на КР е 50см,а на АБФ е 35см?Мери се със спринцофка пълна с масло!Не ти трябва да ги разменяш само защото на КР изпускателните клапани са по големи,ще разредиш мотора,съвсем няма да върви!


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: КР-ска глава с АБФ блок?

Мнениеот Сиромаха » Чет 02 апр 2009 7:08


Ако имаш път към Туртукая :lol: ,отбий се да ги проверим кубиците :!: Имам няколко кратуни тръшнати на масата и да не бъркаме момчето.На теория са еднакви :!: На практика Пацо мисля че спомена,че на КР камерата е с 4куб по-малка,което е добре дошло :lol: .
Смукателните портове имат голяма разлика-на АБФ са по-тънки и извити,би трябвало да носи по-голям въртящ момент.
Аз заложих на КР-ска с порядъчно портване,че се страхувам от въртящия момент :021: ,губя опора под колелата :wink: .


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: КР-ска глава с АБФ блок?

Мнениеот paco » Чет 02 апр 2009 11:59


petroffbg написа:Наясно ли си че главата на КР е 50см,а на АБФ е 35см?Мери се със спринцофка пълна с масло!Не ти трябва да ги разменяш само защото на КР изпускателните клапани са по големи,ще разредиш мотора,съвсем няма да върви!


А ти наясно ли си че девствена КР глава е 47кубика и това се мери със спринцовка, грес и стъкло за да няма после "измерването е с точност +/-3кубика :lol: " за течност си ползваш чиста вода..може и от маркуч :Mr Green Fun

РАСО

п.п. АБФ тиква е 51кубика и я предпочитам заради сплавта а не заради клапаните :idea:


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Re: КР-ска глава с АБФ блок?

Мнениеот vipra » Чет 02 апр 2009 15:10


КР-ска глава с АБФ блок?
а кои разпределителни валове е по добре да се ползват
KR-ските или ABF-ските :?:
понеже карам с KR-ска глава, ABF валове и К Джетроник, щото нацепих ABF ската глава :( :banghead:
и не мога да преценя има ли някаква разлика или няма :roll:
ще слагам и ABF-ската електроника има ли значение кои валове ще сложа

Поздрави :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: КР-ска глава с АБФ блок?

Мнениеот paco » Чет 02 апр 2009 15:38


vipra написа:...


Аз до сега АБФ глава не съм видял нацепена :shock ако можеш сложи една -две снимки а ако ти е за боклука с удоволствие бих я взел с учебна цел. Ще я дам да я нарежат на филийки по 3см , че има едни спорни места по нея и никуде нищо не пише :wink:
Ползвай АБФ валове :wink:

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта