спортно окачване и размер джанти

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
oxam
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 13:39
Автомобил:
Двигател:

спортно окачване и размер джанти

Мнениеот oxam » Сря 29 сеп 2004 14:02


Здравеите,
пускам темата защото сам съм търсил подобна информаця и съм питал доста хора и наистина е загуба на време да се открива топлата вода още веднъж ако някои вече има собствен опит от това какво е правил на своята кола и го сподели.

Сложих 50мм по-ниско окачване на Голф 2 (пружини+къси амортисьори)и сега пробвах следните комбинации
джанти:
185/60/14 ЕТ 35
205/40/16 ЕТ 38
и се събират без да се режат калници и не търкат освен когато колата е много натоварена (4 човекаХ90 кг + багаж)
Пробвах 205/55/15 ЕТ 25 и не се побират

Ако слагате спортно окачване задължително си сложете и разпорки (отпред горе и долу, отзад горе), разликата в стабилността е огромна, без тях купето в завои просто поддаваше и се усещаше че колата се гъне.

Ако сложите пружини до 40 мм може да използвате и нормални газови амортисьори, (малко по-бързо се разбиват но става), над 40 мм задължително скъсени спортни защото иначе за 3 месеца ще хвърлите амортисьорите




Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 29 сеп 2004 14:13


Дай да видиме някакви снимки на колата как стои.


Гост

Мнениеот Гост » Сря 29 сеп 2004 15:31


ОК, в петак ще я снимам като ми върнат фотоапарата и ще кача снимките. Вчера трябваше да сложа зимните (185/60/14) но скоро пак ще се ходи на Nürburgring и там ще съм с 205/40/16



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта