Голф 3 1.8T 4WD проблематики

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
R20VT
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 16 окт 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Голф 3 1.8T 4WD проблематики

Мнениеот R20VT » Чет 03 дек 2009 10:28


Имам голф 3 с 1.8т който беше с кутия 02А от корадо (сащата се продава за 300лв сас сменени нитове на диференцяла с болтове) преминавам на 02М куатро от ТТ, но се получи лека пречка гуменото каре на раздатката упря в хидравличната рейка и десния маншон на карето упира (минимално) в "лапата" на мотора.
Реших да преместя целиа мотор с 15мм напред за целта сам подготвил нова стоика на мотора и преработена предна някой ако е правил подобен вид "SWAP" да помага с идей. Имам и упасение че, стандартните тампони са се сплескали и мотора е легнал назад с 3-4мм.




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики

Мнениеот leonardo_vd » Чет 03 дек 2009 21:26


Snimki колега. Иначе не можем да ти помогнем. Не би трябвало да имаш проблеми.


Потребителски аватар
R20VT
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 16 окт 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики

Мнениеот R20VT » Чет 03 дек 2009 21:43


Мотора и кутията ги извадих като ги върна там където им е мястото ще щъкна малко снимки. Оказа се че, предния тампон на мотора е згрешен, сложен е с 1см по-нисък за 1.6 и от там целия мотор ляга напред и може от това да се получава този проблем


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики

Мнениеот paco » Пон 07 дек 2009 14:25


Веднага ти казвам, че не сте поставили мотора в правилна позиция с новите скорости. Няма начин карето на раздатката да се упре до рейката :!: Другото е че тунела ако не е за синхро е малко нисък за кардана, но сигурно сте го разбрали.

РАСО


Потребителски аватар
R20VT
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 16 окт 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики

Мнениеот R20VT » Пон 07 дек 2009 18:24


Оказа се че предния тампон е бил с един сантиметър по нисак и от там се усуква мотора напред. За тунела ще разба скоро мисля че, ако сложа механизма за скоростите в купето ще стане. Някой ако има полиуретан на ф75 в наличност да помага че не ми се чака 3 седмици

Последна промяна от R20VT на Сря 09 дек 2009 21:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
R20VT
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 16 окт 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики

Мнениеот R20VT » Вто 08 дек 2009 10:48


paco написа:Веднага ти казвам, че не сте поставили мотора в правилна позиция с новите скорости. Няма начин карето на раздатката да се упре до рейката :!: Другото е че тунела ако не е за синхро е малко нисък за кардана, но сигурно сте го разбрали.

РАСО

Имаш ли идея на какво разтояние минава кардана над хидравличната рейка?
Попаднах преди време на нози пост:
NOTE: On LHD cars depending on your steering box, late/early/non or power steering. In some occasions the gearbox will interfere with the steering box. In that case the whole engine and gearbox need to relocate 5mm to the front of the car. Means that both the engine and gearbox mounting bosses need to be cut and relocated to clear the steering box, the front engine mounting bracket slot needs to be enlarger by 5mm too. This issue will not occur on RHD driven cars.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики

Мнениеот paco » Вто 08 дек 2009 16:03


Даже много добра идея имам..нали съм със същата схема , но на МК2. :Mr Green Fun
Изображение

РАСО


Потребителски аватар
R20VT
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 16 окт 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики

Мнениеот R20VT » Сря 09 дек 2009 9:18


Мерси за снимката :applause: , идеално илюстрира това което ме интересува.
Имаш ли спомен (или снимка)на приблизителното разстояние между гуменото каре и хидравличната рейка?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики

Мнениеот paco » Сря 09 дек 2009 18:14


Не нямам :lol:
Изображение

Вече ти знам и следващия въпрос, но ще изчакам да го зададеш :mrgreen:

РАСО


Потребителски аватар
R20VT
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 16 окт 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики

Мнениеот R20VT » Сря 09 дек 2009 20:11


Те са даже два :mrgreen: :
1. за полуоските FL -35mm FR -175mm
2. Имали причина за промяната на капака на раздатката?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики

Мнениеот KILLER GTI » Сря 09 дек 2009 20:52


бах мноо дулги тез полуоски :roll:


Потребителски аватар
R20VT
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 16 окт 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики

Мнениеот R20VT » Сря 09 дек 2009 21:44


KILLER GTI написа:бах мноо дулги тез полуоски :roll:

Така излезна по сметки. Взех размера от камбаната до чашките на 02А с която бях и на 02М и това излезна.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики

Мнениеот paco » Чет 10 дек 2009 14:29


R20VT написа:Те са даже два :mrgreen: :
1. за полуоските FL -35mm FR -175mm
2. Имали причина за промяната на капака на раздатката?


Размери не помня...ще видя да ти измеря нещо, но пак ти казвам, че мотора не трябва да се мести от оригиналното си място.
Капака..освен, че беще като конструктор "лего" :lol: сега е по фешън и има допълнителен канал за мазане на лагерите които са направо безцени :| 460лв двата :?

РАСО


Потребителски аватар
R20VT
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 16 окт 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики

Мнениеот R20VT » Чет 10 дек 2009 15:05


Аз съм направил само едната полуоска за да разбера дали съм сметнал правилно, принципно трябва да е така но дефакто ......... Дано не ми се налага да сменям тези лагери :mrgreen:
Малко схематично ще покажа какво се случи при първото поставяне на мотора и кутията и след което разбрах че, тампона който е отпред е друг (с 1см. по-нисък) което може да е причина за неволите. Ще пробвам да сложа мотора на оригиналното му място с новите тампони и чак тогава ще местя, затова ми трябваха снимките който са от голяма полза :да:


Потребителски аватар
R20VT
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 16 окт 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики

Мнениеот R20VT » Чет 10 дек 2009 15:09


На схемата да се подразбира:
Преди - Сега
След - ДАНОООО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта