Имам голф 3 с 1.8т който беше с кутия 02А от корадо (сащата се продава за 300лв сас сменени нитове на диференцяла с болтове) преминавам на 02М куатро от ТТ, но се получи лека пречка гуменото каре на раздатката упря в хидравличната рейка и десния маншон на карето упира (минимално) в "лапата" на мотора.
Реших да преместя целиа мотор с 15мм напред за целта сам подготвил нова стоика на мотора и преработена предна някой ако е правил подобен вид "SWAP" да помага с идей. Имам и упасение че, стандартните тампони са се сплескали и мотора е легнал назад с 3-4мм.
Голф 3 1.8T 4WD проблематики
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики
Snimki колега. Иначе не можем да ти помогнем. Не би трябвало да имаш проблеми.
Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики
Мотора и кутията ги извадих като ги върна там където им е мястото ще щъкна малко снимки. Оказа се че, предния тампон на мотора е згрешен, сложен е с 1см по-нисък за 1.6 и от там целия мотор ляга напред и може от това да се получава този проблем
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики
Веднага ти казвам, че не сте поставили мотора в правилна позиция с новите скорости. Няма начин карето на раздатката да се упре до рейката Другото е че тунела ако не е за синхро е малко нисък за кардана, но сигурно сте го разбрали.
РАСО
РАСО
Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики
Оказа се че предния тампон е бил с един сантиметър по нисак и от там се усуква мотора напред. За тунела ще разба скоро мисля че, ако сложа механизма за скоростите в купето ще стане. Някой ако има полиуретан на ф75 в наличност да помага че не ми се чака 3 седмици
Последна промяна от R20VT на Сря 09 дек 2009 21:45, променено общо 1 път.
Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики
paco написа:Веднага ти казвам, че не сте поставили мотора в правилна позиция с новите скорости. Няма начин карето на раздатката да се упре до рейката Другото е че тунела ако не е за синхро е малко нисък за кардана, но сигурно сте го разбрали.
РАСО
Имаш ли идея на какво разтояние минава кардана над хидравличната рейка?
Попаднах преди време на нози пост:
NOTE: On LHD cars depending on your steering box, late/early/non or power steering. In some occasions the gearbox will interfere with the steering box. In that case the whole engine and gearbox need to relocate 5mm to the front of the car. Means that both the engine and gearbox mounting bosses need to be cut and relocated to clear the steering box, the front engine mounting bracket slot needs to be enlarger by 5mm too. This issue will not occur on RHD driven cars.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики
Даже много добра идея имам..нали съм със същата схема , но на МК2.
РАСО
РАСО
Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики
Мерси за снимката , идеално илюстрира това което ме интересува.
Имаш ли спомен (или снимка)на приблизителното разстояние между гуменото каре и хидравличната рейка?
Имаш ли спомен (или снимка)на приблизителното разстояние между гуменото каре и хидравличната рейка?
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики
Не нямам
Вече ти знам и следващия въпрос, но ще изчакам да го зададеш
РАСО
Вече ти знам и следващия въпрос, но ще изчакам да го зададеш
РАСО
Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики
Те са даже два :
1. за полуоските FL -35mm FR -175mm
2. Имали причина за промяната на капака на раздатката?
1. за полуоските FL -35mm FR -175mm
2. Имали причина за промяната на капака на раздатката?
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики
бах мноо дулги тез полуоски
Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики
KILLER GTI написа:бах мноо дулги тез полуоски
Така излезна по сметки. Взех размера от камбаната до чашките на 02А с която бях и на 02М и това излезна.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики
R20VT написа:Те са даже два :
1. за полуоските FL -35mm FR -175mm
2. Имали причина за промяната на капака на раздатката?
Размери не помня...ще видя да ти измеря нещо, но пак ти казвам, че мотора не трябва да се мести от оригиналното си място.
Капака..освен, че беще като конструктор "лего" сега е по фешън и има допълнителен канал за мазане на лагерите които са направо безцени 460лв двата
РАСО
Re: Голф 3 1.8T 4WD проблематики
Аз съм направил само едната полуоска за да разбера дали съм сметнал правилно, принципно трябва да е така но дефакто ......... Дано не ми се налага да сменям тези лагери
Малко схематично ще покажа какво се случи при първото поставяне на мотора и кутията и след което разбрах че, тампона който е отпред е друг (с 1см. по-нисък) което може да е причина за неволите. Ще пробвам да сложа мотора на оригиналното му място с новите тампони и чак тогава ще местя, затова ми трябваха снимките който са от голяма полза
Малко схематично ще покажа какво се случи при първото поставяне на мотора и кутията и след което разбрах че, тампона който е отпред е друг (с 1см. по-нисък) което може да е причина за неволите. Ще пробвам да сложа мотора на оригиналното му място с новите тампони и чак тогава ще местя, затова ми трябваха снимките който са от голяма полза
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта