Сравнение G60 - ABF
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сравнение G60 - ABF
Г60-то като бутала не е достатъчно здраво и коне над 200 не му понасят, демек с две думи е КЕКАВА ПЛАТФОРМА, щото за да стане от него нещо трябва да смениш почти всичко и е безмислено да се прави тоя мотор при положение, че е с кекави бутала и лампова електроника, а има АБФ/1.8Т/2Е/ВР6 и т.н., които вече се намират за жълти стотинки.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
niikoo_1 написа:mhihi виж са тя, че колата ще запали и ще се движи е ясно, но няма да докара вървеж повече от на АБФ да речем, което обезмисля цялото занятие, а пък Г60-то като бутала не е достатъчно здраво и коне над 200 не му понасят, демек с две думи е КЕКАВА ПЛАТФОРМА, щото за да стане от него нещо трябва да смениш почти всичко и е безмислено да се прави тоя мотор при положение, че е с кекави бутала и лампова електроника, а има АБФ/1.8Т/2Е/ВР6 и т.н., които вече се намират за жълти стотинки.
Чакай сега. Аз се обосновавам с факти за мотора, а ти пак ми говориш за гонки и работи.
Започвам от далече. Мога веднага да ти покажа г60 на Божурище със средни и ниски 13-ски. А да забравих да добавя.. с Г-ладера И със стоковите карантии.
Лампова електроника предполагам имаш в предвид, че е старичка. Ами тя управлява налягане не по-зле от повечето фабрични такива. Ела някой път в сервиза и ще ти го покажа нагледно.
2е-то е по-добро така ли? С тоя ход на буталото? Ами не мисля, че е добра платформа да ти кажа честно..
А за вървежа повече от АБФ мисля, че с 13-ската по-горе ти обясних как стоят нещата. Можеш да питаш и Волен колко държи Г60 мотора Мисля, че той също знае добре щото и той с него даваше доооста добри времена докато Ралито беше цяло.
Поздрави
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
leonardo_vd написа:Малииии колко мъка и селяци има по тоя свят
Това за селяците ще го подмина и няма да ти отговарям
leonardo_vd написа: И за прекъсвача си в заблуда, ама айде да не се ограмотяваме
Да се върнем към темата, на стоково Г60 прекъсвача е точно на около 6200об/мин, аз съм карал и съвсем случайно ме е удрял няколко пъти да не усираме повече тема, че си такова такова вече
- Petrolhead
- Мнения: 2119
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
аз нещо не разбирам.
защо всички твърдите че г60 е по-зле от АБФ.
карайки и двете в едни и същи купета ми се струва че г60-то върви осезаемо по-добре.
защо всички твърдите че г60 е по-зле от АБФ.
карайки и двете в едни и същи купета ми се струва че г60-то върви осезаемо по-добре.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7957
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
е ако сравняваш твоя абф с твоето г60 може и така да е абф в с доработки от близката морга ще разпори г60 с мнооогоооооооооооооооооооооо
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Tyan написа:е ако сравняваш твоя абф с твоето г60 може и така да е абф в с доработки от близката морга ще разпори г60 с мнооогоооооооооооооооооооооо
А Г60 с доработки от близкия стругар ще разпори АБФ и то с мнооооооогооо
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Petrolhead написа:аз нещо не разбирам.
защо всички твърдите че г60 е по-зле от АБФ.
карайки и двете в едни и същи купета ми се струва че г60-то върви осезаемо по-добре.
Твоя е с колектор 4-1, генерация, малка шайба, ревизиран комресор и двигател -> как нема да върви повече...
Говорим, за сток мотори при едно и също купе, АБФ върви повече от место и на максимална скорост, Г60 е по-еластично и е по-бързо при летящ старт, но пак на високите километри ще увисне, щото като му сложиш 4та и връща оборотите, а АБФ-фа продължава да ускорява на дългата си трета скорост и го минава точно в този момент
Имам снимка един тест КР и Г60 с детайлно разделено ускорение по километри ще го пусна, ако го намеря.
leonardo_vd написа:
ЛЕОНАРДО този линк е специално за теб за да видиш на колко оборота е прекъсвача на Г60 за да некажеш, че съм в грешка
http://www.zeperfs.com/fiche712-vw-golf-ii-g60.htm
http://www.zeperfs.com/duel712-646.htm
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
niikoo_1 написа:...
Това ,че моторът и компресорът са ревизирани за тунинг доработки ли го имаш? За малката шайба съм съгласен а колектора на Г60 не е кой знае какво в сравнение на резултата от колектор 4-1 които се получава при АБФ. А това ,че АБФ прави по голяма максимална скорост и върви по добре във вискоките колометри от Г60 е някакъв мит Аз лично съм карал и двата мотора и мога да ти кажа ,че АБФ въобще не е критерий за вървеж А специално Г60-то ми правеше такива километри на 3-та и 4-та и то с такава лекота каквата никой АБФ с леки доработки не може да направи 4-та 225 на 6200об. 5-та 260км на 6000об. и става дума за много кратка отсечка,много хора от форума могат да потвърдят това което казвам така ,че стига с тея глупости ,че Г60 е куц мотор при всички случай като вървеж е по добър от АБФ няма значение дали говорим за сток мотори или с доработки за едни и същи пари
П.П. Прекъсвача на Г60 фабрично наистина е на 6250об/мин
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Това е в купе на Голф 2, виж специфичната маса на двата автомобила и съотношението кг/конска сила, ако и двете са в едно купе като кила се сещаш, кое ще е по-бавно, или по друг начин да го кажем АБФ в купе на Голф 2 е по-бърз от Г60 мотор в купе от Голф 2 или обратното, миналата година негодника пробва с негоя КР една МК2 с Г60 (доста запазена) и КР и сипа
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
niikoo_1 написа:Това е в купе на Голф 2, виж специфичната маса на двата автомобила и съотношението кг/конска сила, ако и двете са в едно купе като кила се сещаш, кое ще е по-бавно, или по друг начин да го кажем АБФ в купе на Голф 2 е по-бърз от Г60 мотор в купе от Голф 2 или обратното, миналата година негодника пробва с негоя КР една МК2 с Г60 (доста запазена) и КР и сипа
Е, G60 e 160 к.с., а ABF е 150. В едно и също купе съотношението кг/к.с. как ли ще е?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Ще е малко в полза на Г60, но пак ще е по-бавно, него го бъркат късия оборотомер и сбърканите предавки (голф и пасат), АБФ-фа върти с почти 1000об/мин повече, а не прекъсва на 6200, демек кадето на Г60 слагаш 3-та АБФ-фа продължава да ускорява на 2-ра и точно там го минава , ако са с едни и същи предавателни числа дори ...
Сравни Голф 2 ако щеш с един Кадет Х20ХЕJ, който е 156коня и е с подобна специфична мощност, но Кадета е много по-бърз почти с 6-7десети на 400метра, а нагоре печели още повече въпреки, по-малкото Нм и коне
Сравни Голф 2 ако щеш с един Кадет Х20ХЕJ, който е 156коня и е с подобна специфична мощност, но Кадета е много по-бърз почти с 6-7десети на 400метра, а нагоре печели още повече въпреки, по-малкото Нм и коне
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Да напиша и аз впечатления, правихме летящи стартове от 2ра с бившото G60 то на Паскал, което сега е на doctora_gti и моя KR, двете коли върват кантар до 4та, където G60то започва да се отдалечава, а доколкото знам G60 то е читаво с ревизиран комресор
То тоя сайт не, че е мерило но и там го дават така, даже уж KR-а на 400м го дават по-бърз.
http://www.zeperfs.com/duel536-712.htm
П.С:Нико вярно беше така
То тоя сайт не, че е мерило но и там го дават така, даже уж KR-а на 400м го дават по-бърз.
http://www.zeperfs.com/duel536-712.htm
П.С:Нико вярно беше така
Последна промяна от negodnika на Вто 09 мар 2010 12:30, променено общо 1 път.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
negodnika написа:Да напиша и аз впечатления, правихме летящи стартове от 2ра с бившото G60 то на Паскал, което сега е на doctora_gti и моя KR, двете коли върват кантар до 4та, където G60то започва да се отдалечава, а доколкото знам G60 то е читаво с ревизиран комресор
Аз лично по-читав Голф2 Г60, последните години не бях виждал...
Само да споделя, че бях вътре в КР-а при въпросната сверка
Последна промяна от niikoo_1 на Вто 09 мар 2010 12:26, променено общо 1 път.
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
niikoo_1 написа::lol: Ще е малко в полза на Г60, но пак ще е по-бавно, него го бъркат късия оборотомер и сбърканите предавки (голф и пасат), АБФ-фа върти с почти 1000об/мин повече, а не прекъсва на 6200, демек кадето на Г60 слагаш 3-та АБФ-фа продължава да ускорява на 2-ра и точно там го минава , ако са с едни и същи предавателни числа дори ...
Точно тук си в голяма грешка,защото Г60 на 2-ра и 3-та примерно на 6200об. прави същите километри които прави и АБФ на 7200об. така ,че си помисли дали АБФ има предимство точно тук
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Това важи за Корадо
А теб катоте кефи толкова тоя мотор, защо го смени с ВР6?
При положение, че Г60 с чип/шайба/вал и другите дребни доработки ще откъсне главата на сток ВР6?
Просто ми е интересно, щото знам много хора дето се отказаха от този мотор ?
А теб катоте кефи толкова тоя мотор, защо го смени с ВР6?
При положение, че Г60 с чип/шайба/вал и другите дребни доработки ще откъсне главата на сток ВР6?
Просто ми е интересно, щото знам много хора дето се отказаха от този мотор ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта