Сравнение G60 - ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Сравнение G60 - ABF

Мнениеот niikoo_1 » Съб 06 мар 2010 13:14


Г60-то като бутала не е достатъчно здраво и коне над 200 не му понасят, демек с две думи е КЕКАВА ПЛАТФОРМА, щото за да стане от него нещо трябва да смениш почти всичко и е безмислено да се прави тоя мотор при положение, че е с кекави бутала и лампова електроника, а има АБФ/1.8Т/2Е/ВР6 и т.н., които вече се намират за жълти стотинки.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот Vizor » Съб 06 мар 2010 13:58


niikoo_1 написа:mhihi виж са тя, че колата ще запали и ще се движи е ясно, но няма да докара вървеж повече от на АБФ да речем, което обезмисля цялото занятие, а пък Г60-то като бутала не е достатъчно здраво и коне над 200 не му понасят, демек с две думи е КЕКАВА ПЛАТФОРМА, щото за да стане от него нещо трябва да смениш почти всичко и е безмислено да се прави тоя мотор при положение, че е с кекави бутала и лампова електроника, а има АБФ/1.8Т/2Е/ВР6 и т.н., които вече се намират за жълти стотинки.


Чакай сега. Аз се обосновавам с факти за мотора, а ти пак ми говориш за гонки и работи.
Започвам от далече. Мога веднага да ти покажа г60 на Божурище със средни и ниски 13-ски. А да забравих да добавя.. с Г-ладера ;) И със стоковите карантии.

Лампова електроника предполагам имаш в предвид, че е старичка. Ами тя управлява налягане не по-зле от повечето фабрични такива. Ела някой път в сервиза и ще ти го покажа нагледно.

2е-то е по-добро така ли? С тоя ход на буталото? Ами не мисля, че е добра платформа да ти кажа честно..

А за вървежа повече от АБФ мисля, че с 13-ската по-горе ти обясних как стоят нещата. Можеш да питаш и Волен колко държи Г60 мотора ;) Мисля, че той също знае добре щото и той с него даваше доооста добри времена докато Ралито беше цяло.

Поздрави


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот niikoo_1 » Нед 07 мар 2010 13:33


leonardo_vd написа:Малииии колко мъка и селяци има по тоя свят

Това за селяците ще го подмина и няма да ти отговарям :deal

leonardo_vd написа: И за прекъсвача си в заблуда, ама айде да не се ограмотяваме


Да се върнем към темата, на стоково Г60 прекъсвача е точно на около 6200об/мин, аз съм карал и съвсем случайно ме е удрял няколко пъти :idea: да не усираме повече тема, че си такова такова вече :lol:


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2119
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот Petrolhead » Пон 08 мар 2010 12:06


аз нещо не разбирам.
защо всички твърдите че г60 е по-зле от АБФ.

карайки и двете в едни и същи купета ми се струва че г60-то върви осезаемо по-добре.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот Tyan » Пон 08 мар 2010 12:09


е ако сравняваш твоя абф с твоето г60 може и така да е :lol: абф в с доработки от близката морга ще разпори г60 с мнооогоооооооооооооооооооооо


G60

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот G60 » Пон 08 мар 2010 13:01


Tyan написа:е ако сравняваш твоя абф с твоето г60 може и така да е :lol: абф в с доработки от близката морга ще разпори г60 с мнооогоооооооооооооооооооооо

А Г60 с доработки от близкия стругар ще разпори АБФ и то с мнооооооогооо


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот niikoo_1 » Пон 08 мар 2010 13:15


Petrolhead написа:аз нещо не разбирам.
защо всички твърдите че г60 е по-зле от АБФ.
карайки и двете в едни и същи купета ми се струва че г60-то върви осезаемо по-добре.

Твоя е с колектор 4-1, генерация, малка шайба, ревизиран комресор и двигател -> как нема да върви повече...

Говорим, за сток мотори при едно и също купе, АБФ върви повече от место и на максимална скорост, Г60 е по-еластично и е по-бързо при летящ старт, но пак на високите километри ще увисне, щото като му сложиш 4та и връща оборотите, а АБФ-фа продължава да ускорява на дългата си трета скорост и го минава точно в този момент mhihi

Имам снимка един тест КР и Г60 с детайлно разделено ускорение по километри ще го пусна, ако го намеря.


leonardo_vd написа:


ЛЕОНАРДО този линк е специално за теб за да видиш на колко оборота е прекъсвача на Г60 :wink: за да некажеш, че съм в грешка
http://www.zeperfs.com/fiche712-vw-golf-ii-g60.htm

http://www.zeperfs.com/duel712-646.htm


G60

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот G60 » Пон 08 мар 2010 13:58


niikoo_1 написа:...

Това ,че моторът и компресорът са ревизирани за тунинг доработки ли го имаш? За малката шайба съм съгласен а колектора на Г60 не е кой знае какво в сравнение на резултата от колектор 4-1 които се получава при АБФ. А това ,че АБФ прави по голяма максимална скорост и върви по добре във вискоките колометри от Г60 е някакъв мит :lol: Аз лично съм карал и двата мотора и мога да ти кажа ,че АБФ въобще не е критерий за вървеж :idea: А специално Г60-то ми правеше такива километри на 3-та и 4-та и то с такава лекота каквата никой АБФ с леки доработки не може да направи 4-та 225 на 6200об. 5-та 260км на 6000об. и става дума за много кратка отсечка,много хора от форума могат да потвърдят това което казвам така ,че стига с тея глупости ,че Г60 е куц мотор при всички случай като вървеж е по добър от АБФ няма значение дали говорим за сток мотори или с доработки за едни и същи пари :idea:

П.П. Прекъсвача на Г60 фабрично наистина е на 6250об/мин


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот niikoo_1 » Вто 09 мар 2010 12:05


Това е в купе на Голф 2, виж специфичната маса на двата автомобила и съотношението кг/конска сила, ако и двете са в едно купе като кила се сещаш, кое ще е по-бавно, или по друг начин да го кажем АБФ в купе на Голф 2 е по-бърз от Г60 мотор в купе от Голф 2 или обратното, миналата година негодника пробва с негоя КР една МК2 с Г60 (доста запазена) и КР и сипа :lol:


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот doc_j » Вто 09 мар 2010 12:17


niikoo_1 написа:Това е в купе на Голф 2, виж специфичната маса на двата автомобила и съотношението кг/конска сила, ако и двете са в едно купе като кила се сещаш, кое ще е по-бавно, или по друг начин да го кажем АБФ в купе на Голф 2 е по-бърз от Г60 мотор в купе от Голф 2 или обратното, миналата година негодника пробва с негоя КР една МК2 с Г60 (доста запазена) и КР и сипа :lol:


Е, G60 e 160 к.с., а ABF е 150. В едно и също купе съотношението кг/к.с. как ли ще е? :roll:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот niikoo_1 » Вто 09 мар 2010 12:21


:lol: Ще е малко в полза на Г60, но пак ще е по-бавно, него го бъркат късия оборотомер и сбърканите предавки (голф и пасат), АБФ-фа върти с почти 1000об/мин повече, а не прекъсва на 6200, демек кадето на Г60 слагаш 3-та АБФ-фа продължава да ускорява на 2-ра и точно там го минава :idea:, ако са с едни и същи предавателни числа дори ...

Сравни Голф 2 ако щеш с един Кадет Х20ХЕJ, който е 156коня и е с подобна специфична мощност, но Кадета е много по-бърз почти с 6-7десети на 400метра, а нагоре печели още повече :wink: въпреки, по-малкото Нм и коне


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот negodnika » Вто 09 мар 2010 12:23


Да напиша и аз впечатления, правихме летящи стартове от 2ра с бившото G60 то на Паскал, което сега е на doctora_gti и моя KR, двете коли върват кантар до 4та, където G60то започва да се отдалечава, а доколкото знам G60 то е читаво с ревизиран комресор :roll:
То тоя сайт не, че е мерило но и там го дават така, даже уж KR-а на 400м го дават по-бърз.
http://www.zeperfs.com/duel536-712.htm

П.С:Нико вярно беше така :D

Последна промяна от negodnika на Вто 09 мар 2010 12:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот niikoo_1 » Вто 09 мар 2010 12:24


negodnika написа:Да напиша и аз впечатления, правихме летящи стартове от 2ра с бившото G60 то на Паскал, което сега е на doctora_gti и моя KR, двете коли върват кантар до 4та, където G60то започва да се отдалечава, а доколкото знам G60 то е читаво с ревизиран комресор :roll:

Аз лично по-читав Голф2 Г60, последните години не бях виждал...


Само да споделя, че бях вътре в КР-а при въпросната сверка :wink: :idea:

Последна промяна от niikoo_1 на Вто 09 мар 2010 12:26, променено общо 1 път.


G60

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот G60 » Вто 09 мар 2010 12:26


niikoo_1 написа::lol: Ще е малко в полза на Г60, но пак ще е по-бавно, него го бъркат късия оборотомер и сбърканите предавки (голф и пасат), АБФ-фа върти с почти 1000об/мин повече, а не прекъсва на 6200, демек кадето на Г60 слагаш 3-та АБФ-фа продължава да ускорява на 2-ра и точно там го минава :idea:, ако са с едни и същи предавателни числа дори ...

Точно тук си в голяма грешка,защото Г60 на 2-ра и 3-та примерно на 6200об. прави същите километри които прави и АБФ на 7200об. така ,че си помисли дали АБФ има предимство точно тук :не:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот niikoo_1 » Вто 09 мар 2010 12:27


Това важи за Корадо :idea:
А теб катоте кефи толкова тоя мотор, защо го смени с ВР6?
При положение, че Г60 с чип/шайба/вал и другите дребни доработки ще откъсне главата на сток ВР6?

Просто ми е интересно, щото знам много хора дето се отказаха от този мотор ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта