Айде, и на мен да ми е честита главата и колектора!
Главата, колектора, дросела, тротъл суич-а, капака на клапаните и маркучите за регулатора на празния ход за 140лв Благодаря на колегата G. Tzarev за добрата оферта!
Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V
Последна промяна от K_Power на Нед 24 фев 2008 2:14, променено общо 1 път.
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тая седмица ще взема и сегменти и ми остават основни и биелни лагери и съм решил да сложа стоманена гарнитура за кратуната!
Ще използва част от инсталацията от ПН мотора, буксата за ЕКУ-то е същата, ще трябва да пусна само, че нови кабели за нок сензора, тротъл суича и регулатора за празен ход! Имам една Ламбда на Бош и мисля, че ще стане, но нека и други кажат тяхното мнение!
Ще използва част от инсталацията от ПН мотора, буксата за ЕКУ-то е същата, ще трябва да пусна само, че нови кабели за нок сензора, тротъл суича и регулатора за празен ход! Имам една Ламбда на Бош и мисля, че ще стане, но нека и други кажат тяхното мнение!
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Колега,а с кои бутала ще останеш,предполагам че при целия тоя филм ще ги смениш с такива от 1.8 А инак поздравление за начинанието и продължавай да ни държиш в течение на проекта (със снимки)!K_Power написа:Тая седмица ще взема и сегменти и ми остават основни и биелни лагери и съм решил да сложа стоманена гарнитура за кратуната!
Ще използва част от инсталацията от ПН мотора,
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ivkata написа:Колега,а с кои бутала ще останеш,предполагам че при целия тоя филм ще ги смениш с такива от 1.8 А инак поздравление за начинанието и продължавай да ни държиш в течение на проекта (със снимки)!K_Power написа:Тая седмица ще взема и сегменти и ми остават основни и биелни лагери и съм решил да сложа стоманена гарнитура за кратуната!
Ще използва част от инсталацията от ПН мотора,
Tоя мотор 1,6 няма да го пипам, имам друг 1.8, 8 клапанов от карбураторно Ауди 80, но понеже за инжекция, не можех да ползвам карбураторната глава, купих такава от PB, и ще ползвам цялото долнище от карбураторния мотор!
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
По мои наблюдения на 8 клапанови глави всмукателните портове са винаги кръгли,елипсовидни са изспукателните.NovobranecGT написа:Честито за придобивката Я кажи, тая глава с кръгли всмукателни отвори ли е или на мен така ми се вижда на стнимката Защото си мислех, че на всички са елипсовидни Къде е произведена главата
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7957
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
oHua написа:По мои наблюдения на 8 клапанови глави всмукателните портове са винаги кръгли,елипсовидни са изспукателните.NovobranecGT написа:Честито за придобивката Я кажи, тая глава с кръгли всмукателни отвори ли е или на мен така ми се вижда на стнимката Защото си мислех, че на всички са елипсовидни Къде е произведена главата
зависи ..механичната инжекция 8в не е така, а са кръгло продълговати всмукателите портове:) ..също така колегата да сгъсти мотора поносимо
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта