MK4 GTI - IHI VF30

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

MK4 GTI - IHI VF30

Мнениеот sk. » Нед 23 май 2010 18:18


Е дойде и заветния момент в който и аз започвам да събирам проекта :)
Колата е МК4 20V с к03. Тези дни имам уговорка с един човек да гледам к04. Ще я закарам в някое сервизче да я погледнат. Турбото е направо с колектора. Въпроса ми обаче е към дюзите. Какви дюзи да взема? Има ли значение модела или всички пасват. Гледам продават 440цц дюзи на БОШ уж нови (пак от форум ще ги купувам) на г/д сносни пари. Дали ще станат? Дали не са прекалено големи.. ударете едно рамо :). Надявам се до края на Юни месец всичко да е ток и жица. През това време трябва и едно кулерче да сложа и евентуално един блоу-офф, но ако е възможно него бих го оставил за малко по-натам :)
След няколко дена ще кача и някоя друга снимка и дино графика, може и някое клипче :)
Поздрави!

Последна промяна от sk. на Сря 08 дек 2010 22:20, променено общо 8 пъти.




Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: Дюзи за МК4. - Началото :)

Мнениеот set16v » Нед 23 май 2010 19:17


sk. написа:Е дойде и заветния момент в който и аз започвам да събирам проекта :)
Колата е МК4 20V с к03. Тези дни имам уговорка с един човек да гледам к04. Ще я закарам в някое сервизче да я погледнат. Турбото е направо с колектора. Въпроса ми обаче е към дюзите. Какви дюзи да взема? Има ли значение модела или всички пасват. Гледам продават 440цц дюзи на БОШ уж нови (пак от форум ще ги купувам) на г/д сносни пари. Дали ще станат? Дали не са прекалено големи.. ударете едно рамо :). Надявам се до края на Юни месец всичко да е ток и жица. През това време трябва и едно кулерче да сложа и евентуално един блоу-офф, но ако е възможно него бих го оставил за малко по-натам :)
След няколко дена ще кача и някоя друга снимка и дино графика, може и някое клипче :)
Поздрави!



най лесно ще ти е да купиш и дюзите от донора на К04


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Дюзи за МК4. - Началото :)

Мнениеот sk. » Пон 24 май 2010 21:43


Само че турбото е свалено отдавна и дюзи вече няма. Интересува ме колко "сс" (:d) да търся.

Още малко по темата:
Сдобих се с колата Януари месец, ама сърце не ми дава да я карам сток, като знам какъв потенциал има 1.8Т мотора. Сложих и едни чип и уж вървеше. Оказа се обаче, че на диното на ХЕЕД разлика със и без чипа няма. Колата си беше 120кс на гумите и това е. Сложих нов чип. Сега варира между 130 и 144кс на гумите в зависимост от колко точно е прегрял колектора :d.
За интериора съм решил да му сложа оригиналната навигация със ЦД на VW. Един колега от форума продава такава. Километраж тип "спорт", който отново видях от този форум :).
Като цяло се надявам на 205-210кс на гумите. "Малко градско мод-че" :d
Бюджета е лимитиран, но ентусиазма е на ниво :). Очаквайте снимки на новото турбо до края на тази седмица :)


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Вто 25 май 2010 21:32


Колеги виждам че няма нищо писано в темата, но ми е много спешно и се надявам на отговор. Всеки съвет ще ми е изкльчително ценен!
Говорих днес с човека с турбината. Оказа се че има пукнатина в корпуса и трябва да се заваря.
След кратка обиколка по моргите си намерих ново турбо, ново ново пак сваляно от кола де. Проблема е че е с аксиален луфт или как там се казваше незнам, не съм на "Ти" с нещата. Перката се поклаща. Онзи ми вика че за ремонт ще ми вземат 200лв горе долу и ми направи страхотна цена за турбото и колектора. Дайте съвет каво да правя? Да я взимам ли, нда не я ли взимам?


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот Garchev » Сря 26 май 2010 9:56


Ако бях на твое място, не бих си сложил главата в торбата с турбо, което е за ремонт, още повече и от морга и на добри пари... А пък ремонт за 200 лв малко ми се вижда бошлав работа :roll:
Съвета от мен е да потърсиш повече :beer


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4193
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 26 май 2010 10:50


На окръжна средно към 350-400 лв за ремонт взимат


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот doc_j » Сря 26 май 2010 12:02


Няма ли да е по-лесно и безболезнено да си вземеш направо нова турбина? Тази седмица се очаква да пристигнат. А от моргата да спазариш само колектора.

П.П. К04-ката няма ли да пасне на К03-ковия колектор, аз в нет-а като търсих фланец на всякъде ми кават К03/К04?


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот ChimeyJimmey » Сря 26 май 2010 14:50


Доколкото ми е известно, K04 си е "болт-он" на оригиналния К03 фланец. :D
Не e ясно кое е по-добре - тази с явния луфт или някоя китайска рефърбишед нок-офф, представяна за нова, за същите смешни пари...
Но то от К04 не може и да се очаква кой знае какво... За декларираната (210 - 215 whp) цел трябва да стане. :041:


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот MK4 » Сря 26 май 2010 15:52


Има К04-001 която е болт он, но е по-слаба от истинското К04, горе долу на нивото на К03S e.
Истинското К04 от S3, ТТ или Leon Cupra R не е болт он, и става филм. Като цяло разходите и услията не са адекватни на крайния резултат.
Дори и с К04-001 което е болт он пак трябват инжектори и регулатор на налягането на бензина и като сложиш цената за мапването и задължителните челен кулер и генерация може и да се доближиш до 200 whp но ще си дал доста пари, на фона на които крайния резултат няма да е задоволителен.

Това разбира се е само мойто мнение.

Последна промяна от MK4 на Сря 26 май 2010 15:58, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Сря 26 май 2010 15:55


K04 има доста варианти. Като К04 001 мисля че е болт он. Докато к04 023 не е. Трябва да се преправят маслените магистрали. В момента всякакви варианти са възможни и търсенето продължава :)
Благодаря за съветите!

MK4, колега ти си по упорит и от мене! :D Без лоши чувства, разбира се! Просто не ми се кара драгстер или ракета. В момента колата върви прекрасно! Честно да ти кажа това което съм замислил в момента ще е краят на силовия тунинг по автомобила. Не искам нищо повече просто :) Повече пари от това не ми се дават, защото това не е инвестиция. Дори примерно за още 500лв, да мога да изкарам още 100кс, пак не бих ги дал!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот niikoo_1 » Сря 26 май 2010 19:42


А като я засилиш ще замине съединителя и маховика и трябва да правиш следващото упражнение АБФ/Г60 маховик и подходящ за него феродов и притискателен диск. :lol:
А и дори с К04-01 колата пак ще умира зверски след 5000/5500об/мин да знаеш да не останеш разочарован...


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Сря 26 май 2010 19:52


Знам знам, затова сменям на 5500 :). А за по натам си мисля, че един stage1 комплект съединител, ще е достатъчен. :)

Днес покарах дизелтака на нашите, който се сещате че умира на 4500 и все пак навървява, а и е задвижен на грешните колела и само на една страна се кара :d


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот MK4 » Сря 26 май 2010 20:03


Абе по-скоро наще коли са задвижени от грешните колела, ама това е друга тема ;)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот niikoo_1 » Сря 26 май 2010 20:13


sk. написа:Знам знам, затова сменям на 5500 :). А за по натам си мисля, че един stage1 комплект съединител, ще е достатъчен. :)

Днес покарах дизелтака на нашите, който се сещате че умира на 4500 и все пак навървява, а и е задвижен на грешните колела и само на една страна се кара :d

E stage 1 е точно това махових от АБФ/Г60 + пристискател и феродов диск от АБФ/ВР6 да не се подлъжеш да поръчваш от нета, че си е набутвация от Бг излиза на смешни пари комлекта заедно с маховика (втора употреба) като маховика може и да се олектори по желание. :idea:

Ако ти е читаво турбото ходи да ти направят една генерация "от турбото до края" и карай до като не се скапе турбото, като естествено сложиш и кулер, за 10-20 коня да се дават колектор, ремап, дюзи, турбо не оферта при положение, че колата няма да върви много повече ще има само повече пикови коне на въртящ момент и после пак ще пада по-гръб... и ще върви като кола само с чип


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Сря 26 май 2010 20:20


MK4 написа:Абе по-скоро наще коли са задвижени от грешните колела, ама това е друга тема ;)


Абе колега незнам, напоследък аз ли нещо правя не като хората, моята върви само на недозавиване, БМВ-то дето покарвам отвреме навреме пък върви само настрани... нещо тия коли не са ги направили като хората. Немогат да стъпят на асфалта :d. Или нещо нашия асфалт е гаден :D :D :D

niikoo_1 за пореден път ме спасяваш! Работата отива на сериозно черпене, само че да мине интервенцията, щото нали се сещате.. :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта