2Е++...атмосферка(stage 3)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Sharky GTI » Чет 03 юни 2010 16:55


колеги дайте съвети по въпроса как да я барам ситуацията.Мотора е с сменен дебитомер с по-голяма клапа почти с полвин повече от оригиналната и изходящия отвор диаметара е 76мм.Незнам от какво е но на вид е 1:1 с оригиналния само дето е по-голям,буксата е пак с 4 крачета номера му е 0 280 203 034,ако някои знае от какво е да пише.Дросела е от ВР6,разстъргал сум входа на пленума на по дросела съм го паснал и рънарите също съм ги разстъргал до згъфките дето почва широката част.Главата и нея съм я портнал и изправил на по рънарите всичко пасва перфектно с гарнитурата няма ръбове.Главата е с Шрик вал,хидравлика с оригиналните клапани.Преди карах с тоя вал,леко портната глава и колектор,но с стоковите дросел и дебитомер и ремапнат чип и винаги карах с леко богата смес,чернеше ми свещите даже като го настъпех изпушваше леко черно и понамерисваше на суров бензин зад мен.Колата вървеше много добре,нищо общо с 2Е,равнеше с стоков АБФ даже му взимам старта до 120км,мерили сме я много пъри.Реших да я барна още малко та минах на stage 2,промените по смукателната дето споменах и друга изпускателна 4-2-1 колектор от АБФ юбилеика преправен за 2Е от към главата само,долу на меките връзки си е както оригинално.Генерацията е 55мм с 2 резонатора и крайно гарне.Та подкарах колата,имаше малко проблеми с настройките докато хвана тихите обороти,но те не са проблем.На вървеж ме очудва че и с бедна смес дърпа повече от преди до 3-та мотора вади уникален звук,после след 4000 бучи зверски но прекъсва докато набира.На 5-та като и подам газ от 1500 до 4000 си набира добре но пак на 4000 почва да тъпче.Няма я след 4000 като се понатовари на голяма скорост.Свешите жълтеят като лимони :mrgreen: ,клапаните и буталото също като ги погледна присвалени свещи.Пропуснах да спомена че карам с АБФ-ски инжектори с стоковия регулатор.Та чудя се как да деиствам по натам,да сменям дюзите и реголатора,да я мернем сместа тогава и чак след това да ремапваме или първо чипа после регулатора и дюзите,но попринцип чипа е с по-големи горивни карти.Не съм имал такъв случаи до сега след пускане на повече въздух толкова да ми обеднее сместа,затва се допитвам до вас за съвет.В момента не я карам че с тая бедна смес незнам колко ще издържи че до Калояново и обратно издържа на събора в неделя :Mr Green Fun ).Благодаря ви предварително.
Поздрави :beer

Последна промяна от Sharky GTI на Съб 05 фев 2011 10:43, променено общо 7 пъти.




Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Sharky GTI » Чет 03 юни 2010 22:03


...никой ли нищо няма да предложи :roll: ,мислех че доста хора ще изкажат мнения и то компетентно по темата :?:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Li4o » Пет 04 юни 2010 11:56


Sharky GTI написа:...никой ли нищо няма да предложи :roll: ,мислех че доста хора ще изкажат мнения и то компетентно по темата :?:

Ами щото няма как да се даде точна рецепта - доста промени си направил и оттук нататък вариантите са два: бюджетен - мерене на смеси с широколентова сонда и правене на къстъм софтуер на улицата или качване на дино и читава настройка, което е разбира се по-добрия вариант...
Иначе преди да смениш дюзите пробвай с регулатор на гориво да вдигнеш малко дебита на сегашните и тествай....


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Sharky GTI » Пет 04 юни 2010 12:19


ами да то по точна рецепта от диното няма,знам го :да: .Имам човек с широколентова сонда,програматори всичко,момчето само с това се занимава,тои ми прави преди настроиките и съм доволен,имаси негово бъги :mrgreen: с порше мотор би турбо и ходи по състезания и си разбира доста момчето от нешата.Работата е там че е много зает и се уговорихме с него така да докарам колата горе долу на усет до неква леко богата смес,да черни но да не дави и тогава да ремапваме и да си играем с настроиките,на Габровница на пистата я правихме миналия път клата и сега ще е там.Та значи да опитам с регулатор да вдигна малко налягането преди да сменям инжекторите.Приготвил съм си и помпа втора от АСЕ мотор,механична инжекция,за всеки случаи ако трябва да се вдига много налягането,сега съм с АБФ-ска.Някои хора ми говорят за смяна на електрониката че Дижи-то нямало да ми свърши работа,но все си мисля че колата нее нищо сериозно променено чак толкова само и трябва точното количество и дозиране от гориво,ще си кара и с стоков комп само с ремапване.Li4o благодаряти за съвета и ако има някои още нето да добави по въпроса нека пише.
Поздрави :beer


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот paco » Сря 09 юни 2010 21:04


200$ е широколентовата сонда с контролера...все пак е основно мерило. Купи си една и нещата за теб ще станат много по-лесни и ясни. При положение, че няма какво да следи към момента сместа в мотора то по-големи дюзи или повишено базово налягане чрез регулатор на сегашните би трябвало да свърши работа, но само ако бензиновата помпата има достатъчно ресурс да го поеме. Диното ти трябва само ако си с програмируема централа и можеш директно да си играеш с аванс и гориво.

РАСО


golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот golfmk1 » Пет 11 юни 2010 8:08


дебитомера ти е от алфа.с него карат 164-те.спайдер и GTV които са с турбо мотори.най-малката е 201PS а най голямата е 207PS.всичките са по 2000 кубика.V6.дано съм ти бил полезен :wink:


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Sharky GTI » Пон 21 юни 2010 17:20


колега мерси за инфото за дебитомера :да: ,монтирах реголатор за налягане на горивото и направих неколко врътки с различно налягане и има ефект.Мотора почна да тегли доста по-добре и изпълва до край,карам на 4,3 бара за сега като мисля да вдигам още налягането докато почва да погръмва от ауспусите като го вкарам в прекъсвач :Mr Green Fun ,но се появи проблем.Съединитела почна да дава фиря,след 4000-4500об. като му доиде силата и направо се ударя стрелката в прекъсвач ам километража стои,лоша работа :? .Тия дни ще свалям едната помпа външната и ще слагам тая другата от АСЕ-то че държи на барове да не тормоза мойта АБФ-ската.


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Sharky GTI » Чет 08 юли 2010 17:35


колеги пак невървеж... :( .Нещо се скапа много яко,колата както си върви и гасне сама все едно и врътвак ключа,боде мусуната и до там или пък както си върви подавам газ да ускурява и тръгва от началото малко и изведнъж почва да мучи само и предръпва и прегръмва и дуржи така около 2-3 секунди(ако не огасне) и се оправя и почва да си набира и понякога както си набира пак го повтаря тва прекъсване.А ако пусна газта като почне да прекъсва оборотите падат много ниско и почва да претрисва да гасне и се мъчи така 1-2 секунди и гасне.После пали само с газ и яко въртене и даржи променлижи обороти без да съм и подал газ м/у 1500-2000об. и понякога както си е така сами си се оправят и падат на 850-900об.На диагностика нищо не показва,все едно че и няма нищо,мерих всички датчици,дебитомер,ТПС и според параметрите в аутодатата всичко си е наред :shock ,кво стаа незнам,до сега несам имал подобен случаи.От 4 дена ми прави така като пърия път беше онзиден присеца ми неколко пъти и огасна как си вървеше на 5-та.Спрех,огледах да нее се нещо изжмулило под капака :mrgreen: обаче всичко си беше наред,врътнах запали веднага и повече неми го е правило цял ден та така до другия ден като тръгнах за работа пак сутринта,направимиго сущия номер и от тогава до сега всеки ден постоянно.Какво ли не проверявах и просто вече ми се изчерпаха идеите...помагаите моляви :( .


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 08 юли 2010 17:39


Бензиновата помпа наред ли е


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Sharky GTI » Чет 08 юли 2010 17:45


наред са и двете си работят перфектно,налягането не пада под 4.8бара и на место го прави също проблема като се забъкне и подам газ да се форцира и пак същата работа...до помпите захранване си има непрекъснато и работят безоказно(за сега)...като ми се струва че нещо шашави ЕКУ-то :?


Потребителски аватар
Jorro_11
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 16 мар 2010 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем

Мнениеот Jorro_11 » Чет 08 юли 2010 20:24


колега пробваи да охлабиш малко пружината на дебитомера доколкото знам турбо моторите са с по натегнати пружини на дебитомера


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем

Мнениеот Sharky GTI » Чет 08 юли 2010 21:48


ами утре и тива ще пробвам,но до сега си работеше нормално и отведнъж почна да прави тея проблеми без да е пипано нищо по периферията на мотора и настройките.Колега благодаря за съвета,някои ако се сеща и за нещо др да помага.
Поздрави.


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем

Мнениеот Sharky GTI » Пет 09 юли 2010 14:28


колеги пробвах днес с стоковия ми дебитомер и разлика няма,пак си прави същите номера :( ...възможно ли е да ми прави тая мизерия от комутатора за запалването или бобината :| ,само те ми сотанаха да не съм ги сменял с други и да пробвам и ЕКУ-то.Някой ако е имал проблеми с комутатора да каже какви са симптомите,от веднуж ли умира или постепенно и все по-често почва да прави ядове докато откаже тотал.


Потребителски аватар
wmalevski
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
Автомобил: Golf Mk5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: София

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем

Мнениеот wmalevski » Пет 09 юли 2010 14:44


Sharky GTI написа:колеги пробвах днес с стоковия ми дебитомер и разлика няма,пак си прави същите номера :( ...възможно ли е да ми прави тая мизерия от комутатора за запалването или бобината :| ,само те ми сотанаха да не съм ги сменял с други и да пробвам и ЕКУ-то.Някой ако е имал проблеми с комутатора да каже какви са симптомите,от веднуж ли умира или постепенно и все по-често почва да прави ядове докато откаже тотал.


За това мога да ти помогна - комутатора (на 2Е) ми изгоря изведнъж, просто я паркирах, тръгнах да паля и неуспях (нямаше ток до свещите). На приятел му изгоря докато колата работеше - караше си по магистралата и изведнъж му загубила мощност и почнала да забива муцуната. Но повече не тръгна.


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем

Мнениеот Sharky GTI » Пет 09 юли 2010 17:27


значи нее комутатор или бобина,то никога и несъм имал проблеми с токовете,кабели,палец и капачка на делкото са ми на няма и 30хил.км. и комутатора и бобината и тях съм сменял тогава че ми проби бобина тогава.Помпата в резервара съм я вадил и цедката си и е наред,помпата втората и нея.Горивен филтър не съм сменял само но до последно колата си е вървела всичко точно.Даваите идей да пробвам каквото и да е че 3 дена без кола съм вързан вече и откачам :banghead:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта