разпределителни валове
- nando 16v
- Мнения: 1434
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
разпределителни валове
някой може ли да даде инфо за разликата на градуса на валовете КР и АБФ.И ще има ли ефект от смяната,нужни ли са допълнителни настройки
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7957
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
дори да отваря повече вала едвали е толкова, че да се удари клапана в буталото защото все пак клапана е отворен на максимум когато буталото е долу
......друго дето мисля е че на ръка при въртене повдигачите не са пълни с масло и не се отварят на максимум клапаните така че на въртене на ръка не може да се разбере със 100% сигурност че няма да има удар ... и не е сигурнт ова последното е логика моя ...
......друго дето мисля е че на ръка при въртене повдигачите не са пълни с масло и не се отварят на максимум клапаните така че на въртене на ръка не може да се разбере със 100% сигурност че няма да има удар ... и не е сигурнт ова последното е логика моя ...
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
и аз съм чувал, че стават, но има ли ефект от цялата врътка?
Друг бърз въпрос - чувал съм, че на сток валове слагат раздвижна ролка и променят ъгъла - примерно да се подобри вървежа при високи обороти за сметка на ниските или обратното - но има ли ефект и какъв е шанса майсторите да объркат нещата, така че да се получи "невървеж" и при ниски и високи обороти?
Друг бърз въпрос - чувал съм, че на сток валове слагат раздвижна ролка и променят ъгъла - примерно да се подобри вървежа при високи обороти за сметка на ниските или обратното - но има ли ефект и какъв е шанса майсторите да объркат нещата, така че да се получи "невървеж" и при ниски и високи обороти?
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Tyanator написа:дори да отваря повече вала едвали е толкова, че да се удари клапана в буталото защото все пак клапана е отворен на максимум когато буталото е долу ...
Това при единия такт, а при изпускателния, когато буталото се качва нагоре, а изпускателният клапан е отворен???
П.П. Ти кога ще спреш да си сменяш никовете...обърка и кораба -майка, не ти знае позивните.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Ето нещо от мен:
http://auto.howstuffworks.com/camshaft2.htm
http://auto.howstuffworks.com/camshaft2.htm
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
замяната е напулно възможна, няма проблеми с клапаните не мое да ги удари ако не се презацепват т.е. ако се презацепват и не се направят правилно вероятноста буталото да срещне клапан е почти 70%, за да се презацепат трябва ангренажна раздвижна ролка и поне една раздвижна ангренажна зъбчатка( в зажисимост от това колко иска6 да ги въртиш) ако искаш повече трябва о6те една зъбчатка.
ABF cams:
Intake Cam: Duration 219 deg @ 1mm, 10.8mm maximum valve lift (that's a LOT for a stock cam )
Exhaust Cam: 220 deg @ 1mm, also 10.8mm maximum valve lift
KR cams:
Intake: Duration: 218 @ 1mm, 9.6mm lift
Exhaust: Duration: 226 @ 1mm, 10.21mm lift
ABF cams:
Intake Cam: Duration 219 deg @ 1mm, 10.8mm maximum valve lift (that's a LOT for a stock cam )
Exhaust Cam: 220 deg @ 1mm, also 10.8mm maximum valve lift
KR cams:
Intake: Duration: 218 @ 1mm, 9.6mm lift
Exhaust: Duration: 226 @ 1mm, 10.21mm lift
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
musura написа:хмм, доколкото схващам, няма да има почти никаква разлика между сток и АБФ валове при КР, нали?
А само с раздвижна зъбчатка и сток валове може ли да се променя времето на отваряне и има ли положителен ефект от това?
ми начи тез цифри нищо не ти говорят, щом мислиш че нямат разлика!!!
само с раздвижно колело ни6то не мое6 да направиш щот с него 6те завъртиш двата вала едновременно а не по отделно!!! а там е целта
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта