разпределителни валове

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

разпределителни валове

Мнениеот nando 16v » Пон 12 юни 2006 6:35


някой може ли да даде инфо за разликата на градуса на валовете КР и АБФ.И ще има ли ефект от смяната,нужни ли са допълнителни настройки :?:




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Пон 12 юни 2006 8:19


мда, и мен живо ме интересува темата :)


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Пон 12 юни 2006 12:27


ахах ей хиени неиздържали :D
масур КР ти е луд ве още ли искаш да изцедиш :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Пон 12 юни 2006 12:50


е как :) требе си power :)
Да ти кажа честно, и 400 кс. да е, пак ще искам повече :) Надявам се следващият ми GTI да е поне 180кс:)


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Пон 12 юни 2006 13:32


като градуси са различни, но на ABF-a вала е по висок и може да удариш клапани


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 12 юни 2006 18:41


дори да отваря повече вала едвали е толкова, че да се удари клапана в буталото защото все пак клапана е отворен на максимум когато буталото е долу :)

......друго дето мисля е че на ръка при въртене повдигачите не са пълни с масло и не се отварят на максимум клапаните така че на въртене на ръка не може да се разбере със 100% сигурност че няма да има удар ... и не е сигурнт ова последното е логика моя ...


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Пон 12 юни 2006 18:41


и аз съм чувал, че стават, но има ли ефект от цялата врътка?

Друг бърз въпрос - чувал съм, че на сток валове слагат раздвижна ролка и променят ъгъла - примерно да се подобри вървежа при високи обороти за сметка на ниските или обратното - но има ли ефект и какъв е шанса майсторите да объркат нещата, така че да се получи "невървеж" и при ниски и високи обороти?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 12 юни 2006 20:05


KILLER GTI е вашия човек, той трябва да знае :wink: Аз пък бях чел някъде, че PL с валове от ABF бие KR на 1/4 миля :roll:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 12 юни 2006 20:09


Tyanator написа:дори да отваря повече вала едвали е толкова, че да се удари клапана в буталото защото все пак клапана е отворен на максимум когато буталото е долу :) ...

Това при единия такт, а при изпускателния, когато буталото се качва нагоре, а изпускателният клапан е отворен???

П.П. Ти кога ще спреш да си сменяш никовете...обърка и кораба -майка, не ти знае позивните. :twisted:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пон 12 юни 2006 20:30


в ГМТ всички клапани са затворени! при еднаква кръгова диаграма на вала агресивноста няма да те накара да удариш клапан.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 12 юни 2006 20:58


Ето нещо от мен:
http://auto.howstuffworks.com/camshaft2.htm


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 12 юни 2006 22:49


замяната е напулно възможна, няма проблеми с клапаните не мое да ги удари ако не се презацепват т.е. ако се презацепват и не се направят правилно вероятноста буталото да срещне клапан е почти 70%, за да се презацепат трябва ангренажна раздвижна ролка и поне една раздвижна ангренажна зъбчатка( в зажисимост от това колко иска6 да ги въртиш) ако искаш повече трябва о6те една зъбчатка.
ABF cams:

Intake Cam: Duration 219 deg @ 1mm, 10.8mm maximum valve lift (that's a LOT for a stock cam )

Exhaust Cam: 220 deg @ 1mm, also 10.8mm maximum valve lift

KR cams:

Intake: Duration: 218 @ 1mm, 9.6mm lift

Exhaust: Duration: 226 @ 1mm, 10.21mm lift


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Пон 12 юни 2006 22:54


хмм, доколкото схващам, няма да има почти никаква разлика между сток и АБФ валове при КР, нали?

А само с раздвижна зъбчатка и сток валове може ли да се променя времето на отваряне и има ли положителен ефект от това?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 12 юни 2006 22:58


musura написа:хмм, доколкото схващам, няма да има почти никаква разлика между сток и АБФ валове при КР, нали?

А само с раздвижна зъбчатка и сток валове може ли да се променя времето на отваряне и има ли положителен ефект от това?

ми начи тез цифри нищо не ти говорят, щом мислиш че нямат разлика!!!
само с раздвижно колело ни6то не мое6 да направиш щот с него 6те завъртиш двата вала едновременно а не по отделно!!! а там е целта


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Пон 12 юни 2006 23:03


е 5-6 градуса разлика оказва ли някакво влияние? или факта че гърбиците са по-високи с 5-6 мм?

Не се сърди, ами ми отвори очите :shock за да знам има ли смисъл да се прави :)

П.П. Аз пък винаги съм си мислел, че раздвижното колело променя само единия вал :oops:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта