Всичко за спирачките при VW
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Всичко за спирачките при VW
Тъкмо съм се сетил да питам дали и при вас е по същия начин значи спирам колата гася и седи примерно 30-40мин без да е карана паля я и педала на спирачките е мек след две три спирания се втърдява и няма ядове до следващото гасене възможно ли е да е проблема в клапана на сервото
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Обезвъздуши ли ги хубаво тез спирачки, Митак?
Ако имаш проблем и "изпуска" вакуум през клапана или през някъде другаде педалът ще е твърд. Не е от това, според мен.
Ако имаш проблем и "изпуска" вакуум през клапана или през някъде другаде педалът ще е твърд. Не е от това, според мен.
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичко за спирачките при VW
stefan4o написа:Би трябвало с по-големи спирачки отпред да го няма този ефект - визирам 256 вентилиран, нали?
На теория звучи логично и на мен ми е имтересен резултата.
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Всичко за спирачките при VW
stefan4o написа:Обезвъздуши ли ги хубаво тез спирачки, Митак?
Ако имаш проблем и "изпуска" вакуум през клапана или през някъде другаде педалът ще е твърд. Не е от това, според мен.
Да всички колела са обезвъздушени само помпата несъм обесвъздушил ама според мен въздуха трябва да излезе от тръбичката
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
kazakstaneca написа:Аз карах предния си голф, който фабрично беше с барабани, със стария кантар, когато сложих дискови апарати отзад. Баланса тотално се измества, наложи ли се да натискаш педала в завой и най-невежия шофьор да си, се усеща, че задницата иска да те изпревари. Да не говорим, ако си решил да настъпваш и трябва да скачаш на педала по-сериозно. При мен се усещаше много, на стокова спирачна система, без по-големи помпи, сервота или апарати опред, единствено замяната на барабаните, а и бях ревизирал всичко + нови дискове и накладки.
Колега това за твърдия педал на спирачката ми стана много интересно. Не си писал какъв е бил диаметъра на предните ти дискове, но се сетих, че на последния VW fest (дай боже следващата година вече да има) се заговорих с един колега, който спомена, че при конверсия при Голф 3 на барабани с дискове но оставане на предни 239мм имал проблем с педала на спирачката та реших да си поиграя и да видя какво ще стане. И понеже в неделя имах време го пробвах и наистина педала на спирачката стана доста твърд. Не съм карал колата повече, за да проверя дали в завой поднася задницата, че ме беше страх с такива спирачки да карам повече от 100,200 метра. Понеже така и така исках да мина на 323мм предни дискове и апарати реших за проба да върна старите 239мм предни (преди това бях с 288мм), а отзад колата е вече с дискове 226мм(преди колата беше с барабани) и сложих пак регулатор на спирачното усилие за барабани. Помпата я оставих 22мм, че старата беше дала фира и експеримента нямаше как да стане. Това което ме изуми беше, че педала стана невероятно твърд все едно колата беше без сервоусилвател на спирачките. Спираше ама трябваше да се натиска педала много силно. Това обяснява, защо при задни 226мм предните трябва да са поне 256мм при Голф 3. То в завода са си го измислили отдавна, ама дет се вика око да види ръка да пипне . Извода е не карайте Голф 3 с предни дискове 239мм и задни дискове 226мм и с регулатор за барабани и помпа 22мм, поне при мен ефекта беше меко казано негативен при пробата.
Последна промяна от mitko23 на Сря 29 сеп 2021 21:24, променено общо 6 пъти.
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Чакай малко, колега. На моето оригинално 1.8 16V отпред са 239мм вентилиран, отзад с дискове. След 1990 мисля вече са 256 вентилиран отпред.
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
stefan4o написа:Чакай малко, колега. На моето оригинално 1.8 16V отпред са 239мм вентилиран, отзад с дискове. След 1990 мисля вече са 256 вентилиран отпред.
Точно тръгнах да си коригирам мнението колега исках да кажа, че наблюдението ми е при Голф 3 1,6 ABU, който е стандартно с предни 239мм и задни барабани. Прав си, че 1,8 16V предните са си 239мм а задните 226мм грешката е моя от недоглеждане .
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги, някой да е пробвал да сложи електрическа помпа за ваккум (както е при новите модели на VAG) към сервото на спирачките при по-старите модели като Голф 1,2,3 Сироко, Кади и т.н. вместо да се взима от всмукателния колектор? Ето за това става въпрос:
- Прикачени файлове
-
- Помпа.png (313.51 KиБ) Видяна 5276 пъти
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Всичко за спирачките при VW
Здравейте Колеги, на голф 5 2008 си поиграх и рециклирах предни и задни спирачни апарати. С кит на Аутофрен смених буталата, изчистих и боядисах апаратите. Смених. дискове/накладки, спирачните маркучи всичко на TRW. Обезвъздуших 3 пъти и също обезвъздуших чрез АБС помпата с вагком. Никъде не тече, маркучите са сухи и мисля, че няма повече въздух за изгонване. Педалът на спирачките реагира добре и колата спира добре.
Регулирах и ръчната спирачка, като натегнах болта под подлакътника. Кантарчетата са успоредни. На 5 кликване го направих да лови. Ако продължа да натягам ще стане много натегнато.
Всичко изглежда чудесно, но в движение като дръпна ръчната колата спира много много вяло, даже и при ниска скорост.
Задният десен диск има ръжда като вътрешен кръг 2см - тоест там накладката някак си не лови. Останалите дискове са излъскани и вече изглежда накладките са се напаснали.
Не усещам да дърпа на ляво или на дясно при спиране.
Ако се стопли малко ще отворя накладките на този апарат и да видя дали има нещо нередно.
Всички резервни части купих от Германия през teilehaber.de , само задните накладки взех от бг онлайн магазин.
Дайте съвети, какво може да не е наред.
Поздрави!
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Всичко за спирачките при VW
Някой може ли да обясни-при голф 4 спирачна система fs III и 256мм диск какви трябва да са накладките, или по-скоро има ли разлика между "спирачна система TEVES и ATE при накладки?
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Здравейте, колеги.
Някой може ли да помогне със снимки или менюал за механизма на ръчната спирачка в заден спирачен апарат на голф 2?
Проблемът е, че някои е правил нещо преди мен и когато го отворих, механизма беше изцяло разглобен. Сглобих го и ходът на лостчето за ръчната е на половина спрямо този на здравият апарат. Имам съмнения, че или аз съм объркал или този преди мен е сложил по-голям размер топчета(3те броя).
Апаратите са от следните:
Естествено всичко се обслужва изцяло, утре мога да добавя още някоя снимка, че днес изкарахме до късно.
Някой може ли да помогне със снимки или менюал за механизма на ръчната спирачка в заден спирачен апарат на голф 2?
Проблемът е, че някои е правил нещо преди мен и когато го отворих, механизма беше изцяло разглобен. Сглобих го и ходът на лостчето за ръчната е на половина спрямо този на здравият апарат. Имам съмнения, че или аз съм объркал или този преди мен е сложил по-голям размер топчета(3те броя).
Апаратите са от следните:
Естествено всичко се обслужва изцяло, утре мога да добавя още някоя снимка, че днес изкарахме до късно.
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Колега, тези апарати Лукас ли са?
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Така мисля, Лукас 38
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Принципно самият механизъм на ръчната излиза на ос с шлиц през апарата. Ако планката, която държи жилото на ръчната е завъртяна ще има по-къс ход и няма да лови добре. Имаше нещо като ограничител, ако не бъркам. Реално е супер опростен апарат и много читав, според мен.
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
За съжаление не е това проблема, проблема е във самият механизъм или съм объркал нещо при сглобяването или 3те съчми са по големи от колкото трябва.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта