Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
При Вектра 1.6 карбураторът е Пиербург 2ЕЕ. Аз не разбрах колегата, какво точно пита - карб моноинжекция, чист карбуратор?? Непонятни термини.
- caro
- Мнения: 558
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
2Е3 е на двигатели с код : 14NV,16SV и 18SV. Други с карб.няма.Това за Vectra.
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Принципно си прав, но има Вектра и с E18NVR, който го дават също с 2ЕЕ, има и Омега (лично съм свалил такъв от Омега) с този карбуратор.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
stefan4o написа:При Вектра 1.6 карбураторът е Пиербург 2ЕЕ. Аз не разбрах колегата, какво точно пита - карб моноинжекция, чист карбуратор?? Непонятни термини.
Аз ти се чудя на теб Стефане, как не ги разбираш тези термини, а уж разбираш от автомобили... Чист карбуратор е като е мръсен, ти го изчистиш и си е чист... Моноинжекционен карбуратор е моноинжекцион, който се е заблудил и си мисли,че е карбуратор... Губи ми се идеята да си осакатиш колата с руски карбуратор. То и двигателя с москвичов може да се смени...
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Едва ли ще се нмери вече Вектра с карбуратор, та да го свалиш от нея.
Колкото до осакатяването, неподготвените да не се изказват.
Колкото до осакатяването, неподготвените да не се изказват.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
muns61 написа:Едва ли ще се нмери вече Вектра с карбуратор, та да го свалиш от нея.
Колкото до осакатяването, неподготвените да не се изказват.
Искаш да кажеш,че карбуратора който ще присадиш от руското недоразумение наречено лада или москвич, ще накара голфовия двигател да работи по-добре, отколкото този който е сметнат за него от някакъв си неграмотен немец,който всъщност е конструирал автомобила ?
То е ясно,че може да се направи да работи що-годе добре, дали обаче е необходимо да се правят такива изгъзици ? То тия карбуратори ако бяха читави нямаше сума ти хора да се опитват да присаждат на руски автомобили кейхин и пиербург от ауди и фолксваген, даже и руските автомобили са по-икономични с тях.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Не сравнявай Кейхин с Пиер.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
muns61 написа:Не сравнявай Кейхин с Пиер.
И двата си имат слабости и единицата и двойката на кейхин, протича ускорителната помпа, пулдауна отказва на двойката, пиербурга и той си има свойте ядове. В едно си прав-руските са по-прости и по-надеждни, сигурно и части лесно се намират,но дали си заслужава завишения разход и разправията ? Въпрос на избор, от друга страна има еднокамерни вебери и солекси,все ми се струва,че това е по-разумния вариант, моля поправи ме ако греша...
https://picclick.co.uk/Vw-Golf-Mk1-Jetta-Caddy-Audi-Solex-34-152617687314.html
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Всеки карбуратор има особености. Ако искаш икономия - Солекс и Кейхин. Ако искаш мощност - Вебер и Вараджет. Разликата между италиански Вебер и аналогът му ДААЗ е никаква.
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Един руснак гледах му видеото Лада Самара с присаден 2ЕЕ екотроник беше много доволен от разходът. Аз не съм на мнение, че Пиербург са лоши карбуратори. Такива се ползват и при Мерцедес. След профилактика и добър реглаж са си ОК.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Всеки карбуратор си има недостатъци.Те ако бяха много хубави нямаше да бъдат заменени с моноинжекция,а след това и с инжекция.
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Инжекцията и моноинжекцията са най-вече заради еко-стандартите. Не че и по него време не е имало и механични инжекциони де...
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Абе лично за мен е най-надежден моноинжекциона, има един инжектор, 3 сензора и това е, хубав карб също е ок, но там все пак остава вероятността да протече или да откаже механичната бензинова помпа. Говорим чисто за надеждност.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Оригиналната ми помпа протече преди 2 месеца.Колата е 90-ти набор.Ако не я бях оставал с малко бензин може би щеше да изкара още,но това важи и за всяка друга бензинова помпа.
- caro
- Мнения: 558
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
lion_heart002 написа:Абе лично за мен е най-надежден моноинжекциона, има един инжектор, 3 сензора и това е, хубав карб също е ок, но там все пак остава вероятността да протече или да откаже механичната бензинова помпа. Говорим чисто за надеждност.
Забрави стъпково моторче,ламбда сонда на които цените са трицифрени.Чисто нов Solex от ОЛХ беше в кутия дори -80лв. -наваряване на всм.колектор + още 20лв общо 100лв. и после каране 3год. без да пипна нищо по горивна система.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта