помощ искам още коне
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
помощ искам още коне
Здравеите пичове трябва ми помощ!!!колата ми е голф3 1.8моно 90к.с има спортен филтър ,спортен вал, чип и цяла генерация ама мисля че трябва да варви повече.сега сам равностоен на gti 115кс.[/img]
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 17:34, променено общо 1 път.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Че какво му е на мотора, че искаш да го сменя?
Варианти:
1. Jetta GL 16V RP->PL Umbau; KR-Einlassnocke; 42,5mm Brucke; G60 Bremse + 24mm HBZ; OZ 7,5x16 ET35; 205/45/ZR16; 60/60; Digifiz
Klick! Klick!
2. 4 карбуратора
3. олекотяване - (бутала, маховик....)
Мое скромно мнение
П.П. Cold Air Intake направил ли си?
Варианти:
1. Jetta GL 16V RP->PL Umbau; KR-Einlassnocke; 42,5mm Brucke; G60 Bremse + 24mm HBZ; OZ 7,5x16 ET35; 205/45/ZR16; 60/60; Digifiz
Klick! Klick!
2. 4 карбуратора
3. олекотяване - (бутала, маховик....)
Мое скромно мнение
П.П. Cold Air Intake направил ли си?
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
чакай бе ти кола дето се вози на ремарке и се кара само за 400 метра ли искаш или да се кара по улиците всели ден....
1. Олекотен маховик=> намалена инерция
2. карбуратори=> разхода отива в небесата щото се налива с кофата
Решението = нов двигател !!!
Аз карам същия двигател без чипа и вала....но имам система за тоците на запалването и съм синхро так че......
1. Олекотен маховик=> намалена инерция
2. карбуратори=> разхода отива в небесата щото се налива с кофата
Решението = нов двигател !!!
Аз карам същия двигател без чипа и вала....но имам система за тоците на запалването и съм синхро так че......
prj57 написа: по тоя начин минаваш на пълен инжекцион 112 коня фабрично и почваш нагоре.....
Не знам обаче дали си запознат със съществуването на т. нар "джетове" които впръскват масло в основата на буталата с цел охлаждане и съществуват само при модификациите 16V и G60. Същите практически няма начин да се монтират в блока на обикновени GTI или по-низши двигатели. Последствията при тунинг на такъв мотор са ясни - буталата буквално се разтапят от високата температура и налягане За това моя съвет е началния двигател за тунинга да бъде поне 16V
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Boxster написа:prj57 написа: по тоя начин минаваш на пълен инжекцион 112 коня фабрично и почваш нагоре.....
Не знам обаче дали си запознат със съществуването на т. нар "джетове" които впръскват масло в основата на буталата с цел охлаждане и съществуват само при модификациите 16V и G60. Същите практически няма начин да се монтират в блока на обикновени GTI или по-низши двигатели. Последствията при тунинг на такъв мотор са ясни - буталата буквално се разтапят от високата температура и налягане За това моя съвет е началния двигател за тунинга да бъде поне 16V
това е при всички "компресорни или турбо мотори"
искаш мощност................. аз ти давам 5 к.с. от мен xa xa xa
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта