помощ искам още коне

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

помощ искам още коне

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 24 дек 2004 16:54


Здравеите пичове трябва ми помощ!!!колата ми е голф3 1.8моно 90к.с има спортен филтър ,спортен вал, чип и цяла генерация ама мисля че трябва да варви повече.сега сам равностоен на gti 115кс.[/img]




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 24 дек 2004 18:38


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 17:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 24 дек 2004 19:29


Че какво му е на мотора, че искаш да го сменя? :D
Варианти:
1. Jetta GL 16V RP->PL Umbau; KR-Einlassnocke; 42,5mm Brucke; G60 Bremse + 24mm HBZ; OZ 7,5x16 ET35; 205/45/ZR16; 60/60; Digifiz
Klick! Klick!
2. 4 карбуратора
3. олекотяване - (бутала, маховик....)
Мое скромно мнение :roll:
П.П. Cold Air Intake направил ли си?


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 24 дек 2004 19:54


чакай бе ти кола дето се вози на ремарке и се кара само за 400 метра ли искаш или да се кара по улиците всели ден....

1. Олекотен маховик=> намалена инерция
2. карбуратори=> разхода отива в небесата щото се налива с кофата

Решението = нов двигател !!! :lol:

Аз карам същия двигател без чипа и вала....но имам система за тоците на запалването и съм синхро так че...... :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 24 дек 2004 19:58


...да допълня, взимаш глава от Голф 2 1.8 инжекция и я тургаш на Г3-то, вала ти пасва веднага щото двигателите са еднакви, филтъра ясно, само трябва да видиш чипа щото не знам как са компютрите.....
по тоя начин минаваш на пълен инжекцион 112 коня фабрично и почваш нагоре..... :lol:


Anonymous

Мнениеот Anonymous » Нед 26 дек 2004 15:32


prj57 написа: по тоя начин минаваш на пълен инжекцион 112 коня фабрично и почваш нагоре..... :lol:

Не знам обаче дали си запознат със съществуването на т. нар "джетове" които впръскват масло в основата на буталата с цел охлаждане и съществуват само при модификациите 16V и G60. Същите практически няма начин да се монтират в блока на обикновени GTI или по-низши двигатели. Последствията при тунинг на такъв мотор са ясни - буталата буквално се разтапят от високата температура и налягане :roll: За това моя съвет е началния двигател за тунинга да бъде поне 16V


Потребителски аватар
GTIteam
Мнения: 410
Регистриран на: Нед 19 дек 2004 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот GTIteam » Пон 27 дек 2004 17:11


Няма смисъм до тормозиш двигател 90кс с някакви спортни простотии защото ще отиде на кино...
Сложи нещо по-мощно и после пак ще говорим 8)


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Чет 30 дек 2004 16:58


един вид ... ГТИ примерно нищо не може да му се прави ... ? хората от 1.4 двигател извадиха 300 коня ... а от един 2-литров не може да се направи нищо ... малко ... де да знам ... интересно ми е просто и затова питам.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 30 дек 2004 18:21


коне можеш да вадиш от всичко, стига да има пари :lol:


Потребителски аватар
eViL
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас
Контакти:

Мнениеот eViL » Пон 03 яну 2005 9:09


Не е икономически изгодно :wink:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пон 03 яну 2005 10:00


Boxster написа:
prj57 написа: по тоя начин минаваш на пълен инжекцион 112 коня фабрично и почваш нагоре..... :lol:

Не знам обаче дали си запознат със съществуването на т. нар "джетове" които впръскват масло в основата на буталата с цел охлаждане и съществуват само при модификациите 16V и G60. Същите практически няма начин да се монтират в блока на обикновени GTI или по-низши двигатели. Последствията при тунинг на такъв мотор са ясни - буталата буквално се разтапят от високата температура и налягане :roll: За това моя съвет е началния двигател за тунинга да бъде поне 16V

това е при всички "компресорни или турбо мотори"
искаш мощност................. аз ти давам 5 к.с. от мен xa xa xa


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 04 яну 2005 12:21


еми тия фирми за тва съществуват щото има ентусиасти дето пшлащат и правят



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта