някой има ли си представа за 1Р мотора ...примерно дали мога да му сложа глава от 16В и принципно какво още ще трябва...
тука ми се върти в ръцете една турбинка гаретт от волво мисля че беше и се чудя какво да я правя.. а финансите са почти капал'д..
И попринцип ми е интересно.. тука имахме спор с един приятел за едно бмв от бургас .. дето са го направили по следния начин..
дебитомера е на перката за всмукване на турбината (не им знам точните названия за това говоря като олигуфрен) и по този начин колата подавала повече бензин и стигало перфектно за турбото и някакви такива работи ...
та въпроса ми е .. като имам турбина .. може ли някой от тука познавачите да направи един кратък ценоразпис на това което ми трябва за да надуе на не повече от + - 0.5 бара и то с най крехките финанси .. демек искам да го турбинирам само че по най-евтиния възможен начин.. Ясно ви става че говоря глупости но все пак имам нещо в предвид.. искам да видя някое друго мнение какво да правя, как да го направя и неща от типа...
Смяна на двигателя не е интересна искам да стане мелез
Искам или турбо или някоя друга подобна модификация .. а глава а нещо друго .. дайте някакви мнения че ся почнах работа и скоро като взема лева и го запуквам
Идея за 1P мотора ...
- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
1.турбото хубаво го имаш---> в кво състояние е??верно че искаш малко БЮСТ ама не го знаеш кво е видяло,лагера колко градуса е знаеш ли изобщо,щото тва е важно за здравината му
2.към турбинката имаш няколко ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ неща:
-къстъм колекторче за него
-ако няма уейстгейт,и той ти тряя
-инжектори къде да сипват тунджата(твойте ше издишат)
-некъв комп(тука съм бос,ама знам че си тряя друг комп)
-кулер с тръбите и попОФФ-а
...та тия са ти задължителните;)
за пари няма да ти говоря.Емо или Пацо могат да кажат че хич не е евтино всичко това.
ако искаш да накара синхрото да тръгне да върви,тури си му едно G60....компове има много за него,само компресор ти трее и инжектори пак,и си 150+
пп:G60 на сток шайбата надува 0.7 ако е в добро състояние,с турбото на 0.5 не те знам кокло искаш да качиш
2.към турбинката имаш няколко ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ неща:
-къстъм колекторче за него
-ако няма уейстгейт,и той ти тряя
-инжектори къде да сипват тунджата(твойте ше издишат)
-некъв комп(тука съм бос,ама знам че си тряя друг комп)
-кулер с тръбите и попОФФ-а
...та тия са ти задължителните;)
за пари няма да ти говоря.Емо или Пацо могат да кажат че хич не е евтино всичко това.
ако искаш да накара синхрото да тръгне да върви,тури си му едно G60....компове има много за него,само компресор ти трее и инжектори пак,и си 150+
пп:G60 на сток шайбата надува 0.7 ако е в добро състояние,с турбото на 0.5 не те знам кокло искаш да качиш
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
значи долу горе всичко мога да намеря на преференциални цени .. а за турбото съм сигурено че е в отлично състояние .. щото знам че е рециклирано малко преди да замине колата в моргата..
значи така... стигаме до частта със зглобяването ..
кое къде как защо или.. ?!?.. ако има някой малко време да каже за какво става дума .. щото съм се надъхал и взема ли парите го запуквам... ама съм бос в някой работи и просто трябва да ми се каже .. тук тук тук ... аз останалото ще го оправя..
значи така... стигаме до частта със зглобяването ..
кое къде как защо или.. ?!?.. ако има някой малко време да каже за какво става дума .. щото съм се надъхал и взема ли парите го запуквам... ама съм бос в някой работи и просто трябва да ми се каже .. тук тук тук ... аз останалото ще го оправя..
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
BuGmaN написа:Ми аз мога да ти направя къстъм колекторчето, ако е зимата - тогава ще имам по-малко работа и ще си играя и с мойто турбо...
Добре де бъги .. обаждаи се бе мама му стара аз от кога те чакам тебе за кафе ти си несериозна зандана обаче .. дай да видим и 2-те машини как да ги направим туко виж сме успели да направим нещо с по малко парички..
а някой ще изкаже ли мнение за 16в главата дали ще стане..?
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 22:06, променено общо 1 път.
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
vw_golf_2_Memphis написа:както някой беше казал всичко под 1бар бууст е утечка на вакуум
Абе кои кфото иска да говори .... аз и на 0.8 6те сам доволен
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Cordoba16vt написа:vw_golf_2_Memphis написа:както някой беше казал всичко под 1бар бууст е утечка на вакуум
това пък кой ти го каза ??? или ако искаш да ти задам въпроса по друг начин - над 1 бар какво е ?
хаххах
аз пък знам една кола дет на 0.9 бара удари тавана на диното от 440кс на колелата, ако под 1бар е утечка на вакуум тагаз ебахти атмосверката е тва
- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Vizor написа:В крайна сметка след равносметката с мойте приятели оставам за Г60-то.. така че споделете за какво става дума .. някой по компетентен за моя мотор какво ще му трябва и какво ще трябва да направя долу горе да знам от къде да почна..
ше се сетиш
нали знаеш че VW са си го направили така G60 Rallye(Synchro):тва си е PG мотор със скорости като твойте
та да ти казвам са кво щи трябва:
-смукатела за г60(само дето не съм сиг. дали става на твойта глава)
-самото г60
-компа за него
-там има едни по специални шайби и стойка за компресора(шайбите се слагат направо на колянивия)
-сиответния интеркулер и тръбите
-гърнитурите от г60(които хич не са ефтини):глава и капак на глава
-препоръчвам ти да не я шлайфаш главата,при възможност да я портнеш
значи искам да знаеш че по принцип на G60 двигатела самата глава и буталата са малко по различни от нормалната аспирация двигателите,така че при положение че го слагаш на твя 1Р двигател имай си наум това:сложи по голяма шайба на компресора отначало за да не стане някоя издънка(шайба се прави при всеки ПО_ДОБЪР стругар)
дано съм ти бил полезен с това което знам
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Така.. днеска говорих с човека..
разбрахме се за цена..
Цялата философия е
- Глава от г60 оборудвана (вече се намери)
- Електроника от Г60 (издирва се)
- Турбо Гаретт Т3 (предполага се за сега...)
- Колектори (има)
- Корава гарнитура (майййй... незнам)
Общо взето това ми е на главата
Проекта почва ноември месец.. очаквайте включване..
П.С. Раздатката ще издържи ли таргет 0.6 бара за фън ? И дайте идей..
разбрахме се за цена..
Цялата философия е
- Глава от г60 оборудвана (вече се намери)
- Електроника от Г60 (издирва се)
- Турбо Гаретт Т3 (предполага се за сега...)
- Колектори (има)
- Корава гарнитура (майййй... незнам)
Общо взето това ми е на главата
Проекта почва ноември месец.. очаквайте включване..
П.С. Раздатката ще издържи ли таргет 0.6 бара за фън ? И дайте идей..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта