Идея за 1P мотора ...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Идея за 1P мотора ...

Мнениеот Vizor » Сря 20 сеп 2006 23:01


някой има ли си представа за 1Р мотора ...примерно дали мога да му сложа глава от 16В и принципно какво още ще трябва...
тука ми се върти в ръцете една турбинка гаретт от волво мисля че беше и се чудя какво да я правя.. а финансите са почти капал'д..
И попринцип ми е интересно.. тука имахме спор с един приятел за едно бмв от бургас .. дето са го направили по следния начин..
дебитомера е на перката за всмукване на турбината (не им знам точните названия за това говоря като олигуфрен) и по този начин колата подавала повече бензин и стигало перфектно за турбото и някакви такива работи ...
та въпроса ми е .. като имам турбина .. може ли някой от тука познавачите да направи един кратък ценоразпис на това което ми трябва за да надуе на не повече от + - 0.5 бара и то с най крехките финанси .. демек искам да го турбинирам само че по най-евтиния възможен начин.. Ясно ви става че говоря глупости но все пак имам нещо в предвид.. искам да видя някое друго мнение какво да правя, как да го направя и неща от типа...
Смяна на двигателя не е интересна искам да стане мелез :)
Искам или турбо или някоя друга подобна модификация .. а глава а нещо друго .. дайте някакви мнения че ся почнах работа и скоро като взема лева и го запуквам




Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Чет 21 сеп 2006 11:03


1.турбото хубаво го имаш---> в кво състояние е??верно че искаш малко БЮСТ ама не го знаеш кво е видяло,лагера колко градуса е знаеш ли изобщо,щото тва е важно за здравината му
2.към турбинката имаш няколко ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ неща:
-къстъм колекторче за него
-ако няма уейстгейт,и той ти тряя
-инжектори къде да сипват тунджата(твойте ше издишат)
-некъв комп(тука съм бос,ама знам че си тряя друг комп)
-кулер с тръбите и попОФФ-а

...та тия са ти задължителните;)
за пари няма да ти говоря.Емо или Пацо могат да кажат че хич не е евтино всичко това.


ако искаш да накара синхрото да тръгне да върви,тури си му едно G60....компове има много за него,само компресор ти трее и инжектори пак,и си 150+


пп:G60 на сток шайбата надува 0.7 ако е в добро състояние,с турбото на 0.5 не те знам кокло искаш да качиш


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 21 сеп 2006 11:09


значи долу горе всичко мога да намеря на преференциални цени .. а за турбото съм сигурено че е в отлично състояние .. щото знам че е рециклирано малко преди да замине колата в моргата..
значи така... стигаме до частта със зглобяването ..
кое къде как защо или.. ?!?.. ако има някой малко време да каже за какво става дума .. щото съм се надъхал и взема ли парите го запуквам... ама съм бос в някой работи и просто трябва да ми се каже .. тук тук тук ... аз останалото ще го оправя..


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 21 сеп 2006 17:05


Ми аз мога да ти направя къстъм колекторчето, ако е зимата - тогава ще имам по-малко работа и ще си играя и с мойто турбо... :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 21 сеп 2006 18:02


BuGmaN написа:Ми аз мога да ти направя къстъм колекторчето, ако е зимата - тогава ще имам по-малко работа и ще си играя и с мойто турбо... :wink:


Добре де бъги .. обаждаи се бе мама му стара :) аз от кога те чакам тебе за кафе ти си несериозна зандана обаче .. дай да видим и 2-те машини как да ги направим туко виж сме успели да направим нещо с по малко парички..

а някой ще изкаже ли мнение за 16в главата дали ще стане..?


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 21 сеп 2006 19:33


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 22:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Чет 21 сеп 2006 22:05


vw_golf_2_Memphis написа:както някой беше казал всичко под 1бар бууст е утечка на вакуум :twisted: :lol:


Абе кои кфото иска да говори .... аз и на 0.8 6те сам доволен :twisted:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 21 сеп 2006 22:19


В крайна сметка след равносметката с мойте приятели оставам за Г60-то.. така че споделете за какво става дума .. някой по компетентен за моя мотор какво ще му трябва и какво ще трябва да направя долу горе да знам от къде да почна..


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Пет 22 сеп 2006 11:13


Аиде ве,баце нали един път ми развиваше теории кое как било! Ся що питаш?


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 22 сеп 2006 12:09


с финанси капал'д по добре си поддържай колата и и се радвай :!:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 22 сеп 2006 12:09


vw_golf_2_Memphis написа:както някой беше казал всичко под 1бар бууст е утечка на вакуум :twisted: :lol:


това пък кой ти го каза ??? или ако искаш да ти задам въпроса по друг начин - над 1 бар какво е ?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 23 сеп 2006 1:21


Cordoba16vt написа:
vw_golf_2_Memphis написа:както някой беше казал всичко под 1бар бууст е утечка на вакуум :twisted: :lol:


това пък кой ти го каза ??? или ако искаш да ти задам въпроса по друг начин - над 1 бар какво е ?

хаххах
аз пък знам една кола дет на 0.9 бара удари тавана на диното от 440кс на колелата, ако под 1бар е утечка на вакуум тагаз ебахти атмосверката е тва :twisted: :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Съб 23 сеп 2006 13:16


Vizor написа:В крайна сметка след равносметката с мойте приятели оставам за Г60-то.. така че споделете за какво става дума .. някой по компетентен за моя мотор какво ще му трябва и какво ще трябва да направя долу горе да знам от къде да почна..


ше се сетиш ;)
нали знаеш че VW са си го направили така G60 Rallye(Synchro):тва си е PG мотор със скорости като твойте

та да ти казвам са кво щи трябва:
-смукатела за г60(само дето не съм сиг. дали става на твойта глава)
-самото г60
-компа за него
-там има едни по специални шайби и стойка за компресора(шайбите се слагат направо на колянивия)
-сиответния интеркулер и тръбите
-гърнитурите от г60(които хич не са ефтини):глава и капак на глава
-препоръчвам ти да не я шлайфаш главата,при възможност да я портнеш


:!: значи искам да знаеш че по принцип на G60 двигатела самата глава и буталата са малко по различни от нормалната аспирация двигателите,така че при положение че го слагаш на твя 1Р двигател имай си наум това:сложи по голяма шайба на компресора отначало за да не стане някоя издънка(шайба се прави при всеки ПО_ДОБЪР стругар) :!:

дано съм ти бил полезен с това което знам :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 23 сеп 2006 18:29


Така.. днеска говорих с човека..
разбрахме се за цена..

Цялата философия е
- Глава от г60 оборудвана (вече се намери)
- Електроника от Г60 (издирва се)
- Турбо Гаретт Т3 (предполага се за сега...)
- Колектори (има)
- Корава гарнитура (майййй... незнам)

Общо взето това ми е на главата
Проекта почва ноември месец.. очаквайте включване..

П.С. Раздатката ще издържи ли таргет 0.6 бара за фън ? И дайте идей..


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пон 25 сеп 2006 23:03


:gruebel А дали не трява да се разкомпресира тая чудесия :gruebel :gruebel



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта