Голф2 черния засилване на мотора

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Голф2 черния засилване на мотора

Мнениеот veidar » Вто 20 сеп 2011 21:07


Преди 4 месеца си взех този голф с идея за евридейка и бегачка горе долу се получиха нещата.
Първото нещо беше поставяне на мега Русенско производство, после духна гарнитура на главата.
Почна се с филма, взех си глава с механични повдигачи занесох я на валката да я портнем и от там се почнаха клапани от бмв 7мм, смяна на водачи от 16в мотор, понежеса 7мм тарелки за клапаните от дуроаломиний с вкопано място за малки пулчета и разтъргани хидравлични чаши, шлайф на главата 1мм, поставяне на газови дюзи за газов инжекцион и едно раздвижно колело и така 1000 км. докато не духна пак гарнитурата.
И се почна новия филм долнище от 2Е мотор с новата глава, която бяхме направили и друга кутия, наредена от валката, следва палене.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Монтиране и климатик комфорт система на стъклата фолирани с лумар фолио.

Последна промяна от veidar на Сря 21 сеп 2011 19:47, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Голф2 черния засилване на мотора

Мнениеот WOB » Вто 20 сеп 2011 22:04


Остава само препинателните знаци да си сложиш! :)


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф2 черния засилване на мотора

Мнениеот martineli » Вто 20 сеп 2011 22:14


що така духа гарнитури на 1000км? и тва с газовите дюзи не го разбрах -на газ ли е колата?


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф2 черния засилване на мотора

Мнениеот veidar » Сря 21 сеп 2011 6:10


С мега се управлява двигатела има две горивни карти, едната е за бензин, другата за газ.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Голф2 черния засилване на мотора

Мнениеот Stenly » Чет 22 сеп 2011 21:59


Защо не сложихте направо механични повдигачи от дизелов форд не е ли по-лесно?
Каква степен изкарахте на мотора...


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф2 черния засилване на мотора

Мнениеот vr_mk2 » Съб 24 сеп 2011 19:07


На мен ми е по-интересно как става номера с Мега за ГИ :roll: Или иначе казано - може да се разкара цялата бензинова система и да се кара само на газ или... (проблема с подгряването на изпарителя е решен, така че това да го изключим като пречка).


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф2 черния засилване на мотора

Мнениеот veidar » Нед 25 сеп 2011 7:17


Мегата и има два канала единия е за бензин другия е за нитро.
Нитро канала си го ползвам за газ.


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф2 черния засилване на мотора

Мнениеот veidar » Вто 22 ное 2011 23:09


Новите джанти на голфа.
Изображение
Изображение
Изображение
Благодарение за полирането на niki7010.


Потребителски аватар
skary9
Мнения: 771
Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
Автомобил: Vw MK3
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф2 черния засилване на мотора

Мнениеот skary9 » Сря 23 ное 2011 1:20


Много добре :bowdown


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Голф2 черния засилване на мотора

Мнениеот sashobas » Сря 23 ное 2011 8:17


И това ако ти е ежедневка :screwy mhihi


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф2 черния засилване на мотора

Мнениеот veidar » Чет 24 ное 2011 23:54


Присмя се хърбел на щърбел. :lol:
За сега само ще караме зимата на лято предстои по големи дюзи на гас поне 2.1мм и на бензи от 1.8т имам едни мисля дях да ползвам с 4бар регулатор.Тригерно колело бобини от 1.8т че сега сичко е на фул и нестига гориво.Делкото ше се разкара и на негово място слагам тапа и запчатка от 16в.
Имах проблеми с празния ход и се наложи да сложа стъпков мотор от 9а мотор.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф2 черния засилване на мотора

Мнениеот NovobranecGT » Съб 26 ное 2011 18:24


Stenly написа:Защо не сложихте направо механични повдигачи от дизелов форд не е ли по-лесно?
Каква степен изкарахте на мотора...

Заради теглото и заради това че при по-високи обороти може да очакваме някои от пуловете да "избягат" :D За коя степен на сгъстяване питаш :?: Геометрична или статична :?:
Между другото, мога да похваля колегата, че се получи една много добра евридейка. С 1800-кубиковия блок разликата между газ-бензин беше малка. Разликата в терминалните скорости на една и съща отсечка при смени на 6500 е 10км/ч в полза на течното гориво. Колкото до гарнитурите, вече няма да има проблем, гарантирам :D


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Голф2 черния засилване на мотора

Мнениеот Stenly » Нед 27 ное 2011 0:34


За статичната степен на сгъстяване имах питане . Пуловете не изхвърчаха ли на оригиналните VW механични повдигачи (старите глави)заради валове с голям лифт?


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф2 черния засилване на мотора

Мнениеот polski-grizach » Нед 27 ное 2011 10:54


Те не само че хвърчат пулове от чашите,ами като го няма пула,вала закача ръба на чашата и ми е чупило глава по този начин.Този начин с малките пулове от пежо е доста по трудоемен,но е много по сигурен.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф2 черния засилване на мотора

Мнениеот NovobranecGT » Пон 28 ное 2011 21:09


Stenly написа:За статичната степен на сгъстяване имах питане . Пуловете не изхвърчаха ли на оригиналните VW механични повдигачи (старите глави)заради валове с голям лифт?

Минимум 10,8:1,но никой не е мерил колко всъщност е камерата и не се знае дали не е шлйфана и преди :oops: Да, прав си за пуловете, предимно при по-високи обороти и по-агресивни валове, но нищо не се знае. Аз мисля да рискувам на 16-клапановия ми мотор. Според мен има значение и колко са износени леглата на пуловете.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта