Преди 4 месеца си взех този голф с идея за евридейка и бегачка горе долу се получиха нещата.
Първото нещо беше поставяне на мега Русенско производство, после духна гарнитура на главата.
Почна се с филма, взех си глава с механични повдигачи занесох я на валката да я портнем и от там се почнаха клапани от бмв 7мм, смяна на водачи от 16в мотор, понежеса 7мм тарелки за клапаните от дуроаломиний с вкопано място за малки пулчета и разтъргани хидравлични чаши, шлайф на главата 1мм, поставяне на газови дюзи за газов инжекцион и едно раздвижно колело и така 1000 км. докато не духна пак гарнитурата.
И се почна новия филм долнище от 2Е мотор с новата глава, която бяхме направили и друга кутия, наредена от валката, следва палене.
Монтиране и климатик комфорт система на стъклата фолирани с лумар фолио.
Голф2 черния засилване на мотора
Голф2 черния засилване на мотора
Последна промяна от veidar на Сря 21 сеп 2011 19:47, променено общо 1 път.
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Голф2 черния засилване на мотора
Остава само препинателните знаци да си сложиш!
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф2 черния засилване на мотора
що така духа гарнитури на 1000км? и тва с газовите дюзи не го разбрах -на газ ли е колата?
Re: Голф2 черния засилване на мотора
С мега се управлява двигатела има две горивни карти, едната е за бензин, другата за газ.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Голф2 черния засилване на мотора
Защо не сложихте направо механични повдигачи от дизелов форд не е ли по-лесно?
Каква степен изкарахте на мотора...
Каква степен изкарахте на мотора...
Re: Голф2 черния засилване на мотора
На мен ми е по-интересно как става номера с Мега за ГИ Или иначе казано - може да се разкара цялата бензинова система и да се кара само на газ или... (проблема с подгряването на изпарителя е решен, така че това да го изключим като пречка).
Re: Голф2 черния засилване на мотора
Мегата и има два канала единия е за бензин другия е за нитро.
Нитро канала си го ползвам за газ.
Нитро канала си го ползвам за газ.
- skary9
- Мнения: 771
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
- Автомобил: Vw MK3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф2 черния засилване на мотора
Много добре
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф2 черния засилване на мотора
И това ако ти е ежедневка
Re: Голф2 черния засилване на мотора
Присмя се хърбел на щърбел.
За сега само ще караме зимата на лято предстои по големи дюзи на гас поне 2.1мм и на бензи от 1.8т имам едни мисля дях да ползвам с 4бар регулатор.Тригерно колело бобини от 1.8т че сега сичко е на фул и нестига гориво.Делкото ше се разкара и на негово място слагам тапа и запчатка от 16в.
Имах проблеми с празния ход и се наложи да сложа стъпков мотор от 9а мотор.
За сега само ще караме зимата на лято предстои по големи дюзи на гас поне 2.1мм и на бензи от 1.8т имам едни мисля дях да ползвам с 4бар регулатор.Тригерно колело бобини от 1.8т че сега сичко е на фул и нестига гориво.Делкото ше се разкара и на негово място слагам тапа и запчатка от 16в.
Имах проблеми с празния ход и се наложи да сложа стъпков мотор от 9а мотор.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф2 черния засилване на мотора
Stenly написа:Защо не сложихте направо механични повдигачи от дизелов форд не е ли по-лесно?
Каква степен изкарахте на мотора...
Заради теглото и заради това че при по-високи обороти може да очакваме някои от пуловете да "избягат" За коя степен на сгъстяване питаш Геометрична или статична
Между другото, мога да похваля колегата, че се получи една много добра евридейка. С 1800-кубиковия блок разликата между газ-бензин беше малка. Разликата в терминалните скорости на една и съща отсечка при смени на 6500 е 10км/ч в полза на течното гориво. Колкото до гарнитурите, вече няма да има проблем, гарантирам
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Голф2 черния засилване на мотора
За статичната степен на сгъстяване имах питане . Пуловете не изхвърчаха ли на оригиналните VW механични повдигачи (старите глави)заради валове с голям лифт?
- polski-grizach
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф2 черния засилване на мотора
Те не само че хвърчат пулове от чашите,ами като го няма пула,вала закача ръба на чашата и ми е чупило глава по този начин.Този начин с малките пулове от пежо е доста по трудоемен,но е много по сигурен.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф2 черния засилване на мотора
Stenly написа:За статичната степен на сгъстяване имах питане . Пуловете не изхвърчаха ли на оригиналните VW механични повдигачи (старите глави)заради валове с голям лифт?
Минимум 10,8:1,но никой не е мерил колко всъщност е камерата и не се знае дали не е шлйфана и преди Да, прав си за пуловете, предимно при по-високи обороти и по-агресивни валове, но нищо не се знае. Аз мисля да рискувам на 16-клапановия ми мотор. Според мен има значение и колко са износени леглата на пуловете.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта