Въпроса ми е какво е необходимо освен мотора,може ли да се ползват АБФ-ските скорости,съединител,мотора пасва ли на тампоните в голфа.Гледах теми че се преправя и педала на газта
http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=225979 ето една тема за такъв слап.
Също така кой мотор е по добър 210коня или 225 коня?
монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
- bbboiko2004
- Мнения: 4199
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
Е това е 1.8т значи пасва. Аз си мислех за 3.2 че говориш
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
225к.с. със сигурност е по-добрия.
От по-запознати съм чувал че 209к.с. е най-куция.
От по-запознати съм чувал че 209к.с. е най-куция.
- kolbasara
- Мнения: 497
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
- Автомобил: Volkswagen Golf mk3
- Двигател: ABF-Turbo
- Местоположение: София
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
bbboiko2004 написа:Е това е 1.8т значи пасва. Аз си мислех за 3.2 че говориш
3.2 би било добре,и това се прави ама със сигурност е по трудно
гледах,че 225 коня има и на Ауди ТТ.така,че може и такъв да се ползва.Само ми трябва да знам как ще ми трябва и дали ще трябва да сменям таблото,защото ми казаха,че трябва,други че може с мойто да си карам,а линка който съм дал се вижда,че голфа е с оригиналното си табло
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
yoan4o написа:225к.с. със сигурност е по-добрия.
От по-запознати съм чувал че 209к.с. е най-куция.
Хич не си прав,карал съм такова С3 няколко месеца и определено няма нищо куцо в него
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
G60 написа:yoan4o написа:225к.с. със сигурност е по-добрия.
От по-запознати съм чувал че 209к.с. е най-куция.
Хич не си прав,карал съм такова С3 няколко месеца и определено няма нищо куцо в него
Говоря за сравнението между 180к.с., 209к.с. и 225к.с.
От трите 209к.с. е най-куц.
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
Не знам другите 2 мотора как са в сравнение с този които е 209 коня но силно се съмнявам ,че този със 180к.с. е с по добри динамични показатели А и като вземем предвид това ,че разликата е почти 30коня мисля ,че запознатите са в грешка
Последна промяна от G60 на Пон 03 окт 2011 15:14, променено общо 1 път.
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
Този мотор има толкова много датчици и датчици, и датчици, които следят работата на другите датчици + два интеркулера, два блоу-оффа, две сонди и сумати още сложнотии по него, електронен дросел...
Според мен си вземи едно нормално АГУ, което си е същото 1.8Т, само че е по-простичко, с по-голяма глава, по-широк входящ колектор и го доработи малко
Според мен си вземи едно нормално АГУ, което си е същото 1.8Т, само че е по-простичко, с по-голяма глава, по-широк входящ колектор и го доработи малко
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
yoan4o написа:225к.с. със сигурност е по-добрия.
От по-запознати съм чувал че 209к.с. е най-куция.
Това как го реши не ми е ясно, знаеш ли изобщо разликите какви са м/у одтелните мотори
kolbasara написа:Въпроса ми е какво е необходимо освен мотора,може ли да се ползват АБФ-ските скорости,съединител,мотора пасва ли на тампоните в голфа.Гледах теми че се преправя и педала на газта
http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=225979 ето една тема за такъв слап.
Също така кой мотор е по добър 210коня или 225 коня?
Пълен комлект мотор от ТТ/С3 ще ти е доста трудно да намериш и ще е доста по-скъп от нормално 1.8Т 150/180к.с., което ще се монтира и по-лесно.
Накратко цената на мотор от S3/TT + монтирането + цялото преправяне и пълното обслужване (ремъци/ролки/водна помпа, масла, свещи, обтегачи) ще се върже ~4000-5000лв. че може и повече.
Ако имаш преебана втора сонда и ЕГТ сензор струват повече от окомлектован АБФ мотор втора ръка.
Направо закупуването на А3/Голф4/Сеат Леон с 1.8Т мотор е по-изгодно и нерво спестяващо.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
yoan4o написа:225к.с. със сигурност е по-добрия.
От по-запознати съм чувал че 209к.с. е най-куция.
Повярвай ми ако пуснеш VR-а срещу тоя куц 209 коня мотор ще се чудиш ръчната на колко зъба си я забравил
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
Абе те сигурно в 75-80% са еднакви и трите мотора, ама айде
Мисля, че няма някакви фрапантни разлики между 180, 209 и 225. Размерът на дюзите и евентуално по-малкия биелен болт не го броя.
Мисля, че няма някакви фрапантни разлики между 180, 209 и 225. Размерът на дюзите и евентуално по-малкия биелен болт не го броя.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
sk. написа:Абе те сигурно в 75-80% са еднакви и трите мотора, ама айде
Мисля, че няма някакви фрапантни разлики между 180, 209 и 225. Размерът на дюзите и евентуално по-малкия биелен болт не го броя.
По-скоро м/у 209 и 225к.с. няма толкова големи разлики (турбина, ЕГТ сензор, две сонди са разликите при 225к.с. спрямо 209), 180к.с. е с обрънат всмукател един кулер турбо пътища и останала периферия близка до тази на 150к.с.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
209 е междинка между новото и старото поколение 1.8Т, с DBW дросел е, но пък с една сонда и стария тип бобини.
Иначе при заводски коли за да хванеш разликата във вървенето между 209 и 225 трябва доста добре да познаваш колите и да си ги карал - става дума за 15 к.с. и 10NM.
Моя опит показва че 209 сток върви колкото 180+чип и двете 4х4.
209 заради К04 задържа налягането в малко по-високи обороти и там върви малко повече, а 180-ката с чип има повече момент в средни обороти (320NM), но пък не успява да го задържи в по-високи обороти заради по-малката К03S.
Сток 209ката е 270NM, 225цата 280NM, а 180ката 235NM.
Иначе при заводски коли за да хванеш разликата във вървенето между 209 и 225 трябва доста добре да познаваш колите и да си ги карал - става дума за 15 к.с. и 10NM.
Моя опит показва че 209 сток върви колкото 180+чип и двете 4х4.
209 заради К04 задържа налягането в малко по-високи обороти и там върви малко повече, а 180-ката с чип има повече момент в средни обороти (320NM), но пък не успява да го задържи в по-високи обороти заради по-малката К03S.
Сток 209ката е 270NM, 225цата 280NM, а 180ката 235NM.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
209тката би трябвало да е една идея по-прост за настройки, поради липсата на ЕГТ сензор и втора сонда, която е един допълнителен проблем.
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
Амииии Келеша лекува всякакви такива драми и то за два часа работа
Нали моите сдадоха багажа и се наложи да ги отстранява, че нови са към 400лв.
Нали моите сдадоха багажа и се наложи да ги отстранява, че нови са към 400лв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта