Тунинг на голф 4 2002г. 1.9ТДИ 131к.с 4-Motion
Тунинг на голф 4 2002г. 1.9ТДИ 131к.с 4-Motion
Момчета от Май месец имам голф 4 2002г. 1.9тди 131к.с 4-Motion Искам да го направя да върви доста повече от сега искам да му вдигна мощноста на 300к.с-350к.с.Този мотор подходящ ли е за такъв силов тунинг.И ако е за каква сума горе-долу става на въпрос и какви части ще трябва да му взимам ако може по-подробни да бъдите ще съм ви много благодарен.Благодаря предварително.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Тунинг на голф 4 2002г. 1.9ТДИ 131к.с 4-Motion
С дизела забрави! Може да стане, но ако правиш бензин ще постигнеш тия резултати с 1/3 от парите за 1.9ПД-то.
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Тунинг на голф 4 2002г. 1.9ТДИ 131к.с 4-Motion
За около 2500пари го правиш спокойно... Турбо от 3.0тди, по - големи дюзи, челен кулер + ремап За тези коне не е нужно да се отваря мотора. Има доста проекти с такъв сет както в чужбина така и в България, всичко се знае само трябват финанси ;)
Re: Тунинг на голф 4 2002г. 1.9ТДИ 131к.с 4-Motion
Мерси а освен по голяма турбина нещо друго трябва ли да изпипам и някой запознат ли е как седят нещата със азота понеже едно мое приятелче преди години имаше на 3-ката си и беше доста доволен и с нещо ще ми помогне ли азота на голфа и още нещо как мога да направя звука на колата понеже искам да и сменя изпусквателната система за чист звук някакви насоки за марка и за какви пари говорим
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Тунинг на голф 4 2002г. 1.9ТДИ 131к.с 4-Motion
За 2500 пари е до никъде за тия коне. Две елементарни неща дето пропускаш - генерация и съединител. И доста не елементарни има пропуснати :) .
Преди да тръгнеш да правиш 1.9TDI на 300кс се порови и разбери колко такива има в България и колко от тях са работещи и почупени. Също и какви са инвестициите за работещите такива мотори. Не че не може - може. Ама цифрите са силно неприятни. А спестените лефчета от разни дребни работи довеждат до неприятни последствия.
Преди да тръгнеш да правиш 1.9TDI на 300кс се порови и разбери колко такива има в България и колко от тях са работещи и почупени. Също и какви са инвестициите за работещите такива мотори. Не че не може - може. Ама цифрите са силно неприятни. А спестените лефчета от разни дребни работи довеждат до неприятни последствия.
Re: Тунинг на голф 4 2002г. 1.9ТДИ 131к.с 4-Motion
Мерси а за 1.9тди 3000-4000 лева достатъчни ли са за да го мятам на 350к.с
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Тунинг на голф 4 2002г. 1.9ТДИ 131к.с 4-Motion
Дори 1.8Т не може да нарпавиш 300 коня за 2500 лв, какво остава за печката....
Re: Тунинг на голф 4 2002г. 1.9ТДИ 131к.с 4-Motion
Ами ще можели да си изскажете мнения какви части ще ми бъдат нужни и за какви пари стававъпрос
- Golf*koshmar
- Мнения: 67
- Регистриран на: Вто 25 окт 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: y*Klozeto
Re: Тунинг на голф 4 2002г. 1.9ТДИ 131к.с 4-Motion
аз мисля че за 2500лв(ако си го правиш сам) може да се класираш но не за 300-350к.с.
Re: Тунинг на голф 4 2002г. 1.9ТДИ 131к.с 4-Motion
Как ви звучи това момчета турбина: TD05HR-16G6/EВО 8, плетен изпускателен колектор хромникел, downpipe и 76mm генерация, cold air intake, челен кулер с турбо пътища, 630cc дюзи, къстъм керамичен съединител с усилен притискател и демферен маховик, полиуретанови тампони скоростна кутия/dog bone, ремап при Венци-Madness-341к. с.
Re: Тунинг на голф 4 2002г. 1.9ТДИ 131к.с 4-Motion
Я за такъв силов туниг трябва ли да отварям мотора и какви неща ще трябва да сменя
- tekowar
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Тунинг на голф 4 2002г. 1.9ТДИ 131к.с 4-Motion
За тези коне не е нужно да се отваря мотора.
И ако се кара, както трябва този не отварян мотор, ще издържи точно един ден. Има доста хора, които са си понапомпили дизелите и после ги карат, като пенсионери и разправят, че това и онова държало. От каране, до каране си има разлика.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Тунинг на голф 4 2002г. 1.9ТДИ 131к.с 4-Motion
Martara72 написа:Как ви звучи това момчета турбина: TD05HR-16G6/EВО 8, плетен изпускателен колектор хромникел, downpipe и 76mm генерация, cold air intake, челен кулер с турбо пътища, 630cc дюзи, къстъм керамичен съединител с усилен притискател и демферен маховик, полиуретанови тампони скоростна кутия/dog bone, ремап при Венци-Madness-341к. с.
Това е за 1.8Т, няма нищо общо с TDI тая информация
-
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Тунинг на голф 4 2002г. 1.9ТДИ 131к.с 4-Motion
така... 1.9 ТДИ 350 к.с. - НЕ!!! това няма как да се случи в нещо наречено, нормален проект или каквото и да е било.
250 конски сили ТДИ - 6000-7000 лева за всичко! това включва - вал, съединител, дюзи, турбо, генерация, кулер и още и още които не се сещам.
ето проект който сме правили ние
http://www.madness-motorsport.com/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=12143&Itemid=55
само че с доста по-лоша платформа - 1.9 ТДИ роторната помпа.
не сравнявай дизелов тунинг с тунинг на бензинов автомобил. като сменяемост нещата са същите но като краен резултат - мощност, бензина печели!
Васил Койчев
Madness Motorsport
250 конски сили ТДИ - 6000-7000 лева за всичко! това включва - вал, съединител, дюзи, турбо, генерация, кулер и още и още които не се сещам.
ето проект който сме правили ние
http://www.madness-motorsport.com/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=12143&Itemid=55
само че с доста по-лоша платформа - 1.9 ТДИ роторната помпа.
не сравнявай дизелов тунинг с тунинг на бензинов автомобил. като сменяемост нещата са същите но като краен резултат - мощност, бензина печели!
Васил Койчев
Madness Motorsport
Re: Тунинг на голф 4 2002г. 1.9ТДИ 131к.с 4-Motion
devil_vas написа:така... 1.9 ТДИ 350 к.с. - НЕ!!! това няма как да се случи в нещо наречено, нормален проект или каквото и да е било.
250 конски сили ТДИ - 6000-7000 лева за всичко! това включва - вал, съединител, дюзи, турбо, генерация, кулер и още и още които не се сещам.
ето проект който сме правили ние
http://www.madness-motorsport.com/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=12143&Itemid=55
само че с доста по-лоша платформа - 1.9 ТДИ роторната помпа.
не сравнявай дизелов тунинг с тунинг на бензинов автомобил. като сменяемост нещата са същите но като краен резултат - мощност, бензина печели!
Васил Койчев
Madness Motorsport
Ами мога ли тогава да сменя двигателя и да сложа друг на голфа си и за какви пари (понеже искам да е от 300к.с до 400к.с)?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта