Имам малко странно питане.
Мотора е KR. Инжекцията си е стоков K-Jetronic.
Намерих инсталация от KE-Jetronic. Мисълта ми е има ли вариант да се сложи заедно с ламбда сонда и нок сензор и да работят без главата и клапата от KE-Jetronicа с TPS-а?
Инсталацията представлява стокова за KR с компа за паленето и авансите, комутатор и инсталация с компа за ламбда контрола и нок сензорите
K-Jetronic с инсталация KE-Jetronic
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: K-Jetronic с инсталация KE-Jetronic
Преди години преминах на ежедневния ми PL KE-Jetronic към K-Jetronic.Подмених абсолютно всичко от дросел,стъпково, клапа,Wur регулатор ,модул244,комп за запалване и авансите и инсталацията.Ако ползваш само компа за сонда и нок сензор то тогава кое ще управлява смесите пак Wur регулатора и дозатор разпределителя.Каква ти е идеята че искаш такава промяна.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: K-Jetronic с инсталация KE-Jetronic
Сместа си я управлява к-джетроника, идеята до колкото разбирам е да сложи паралелна инсталация само за аванса със сонда и нок сензор, но май за да работи сондата трябва да е вързан диференциалния регулатор,който при ПЛ е електрически и ТПС-а на иглата на дозатора а при КР такива неща няма.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта