K-Jetronic с инсталация KE-Jetronic

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
london
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

K-Jetronic с инсталация KE-Jetronic

Мнениеот london » Нед 19 яну 2014 22:07


Имам малко странно питане.
Мотора е KR. Инжекцията си е стоков K-Jetronic.
Намерих инсталация от KE-Jetronic. Мисълта ми е има ли вариант да се сложи заедно с ламбда сонда и нок сензор и да работят без главата и клапата от KE-Jetronicа с TPS-а?
Инсталацията представлява стокова за KR с компа за паленето и авансите, комутатор и инсталация с компа за ламбда контрола и нок сензорите :rolleyes




Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: K-Jetronic с инсталация KE-Jetronic

Мнениеот sashobas » Сря 22 яну 2014 1:03


Преди години преминах на ежедневния ми PL KE-Jetronic към K-Jetronic.Подмених абсолютно всичко от дросел,стъпково, клапа,Wur регулатор ,модул244,комп за запалване и авансите и инсталацията.Ако ползваш само компа за сонда и нок сензор то тогава кое ще управлява смесите пак Wur регулатора и дозатор разпределителя.Каква ти е идеята че искаш такава промяна.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: K-Jetronic с инсталация KE-Jetronic

Мнениеот Stenly » Пет 24 яну 2014 20:59


Сместа си я управлява к-джетроника, идеята до колкото разбирам е да сложи паралелна инсталация само за аванса със сонда и нок сензор, но май за да работи сондата трябва да е вързан диференциалния регулатор,който при ПЛ е електрически и ТПС-а на иглата на дозатора а при КР такива неща няма.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта