Понеже ще отвеждам картерната вентилация, да попитам според вас този Catch Tank ще има ли проблем с моя 1.8T BAM мотор (Audi S3) или си е напълно универсален.
http://www.ebay.com/itm/05L-05-LITRE-OIL-BREATHER-TANK-CATCH-CAN-WITH-12-12mm-BARB-BLUE-FILTER-/300640072956
Идеята за цялото това упражнение е да не ми смърди на копеле, като го отведа по "български"...
Поздрави.
Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Преди известно време и аз използвах същия "Oil Catch Tank" за 1.8Т само, че на APU-двигател, нямаше проблеми при мене с монтаж или нещо да бърка работата на двигателя, но пак си мирише на кофти. И накрая го махнах(когато се напълни с масло Catch tank-a) и сега маркуча съм го извел до левия подкалник, да седи по далеч от филтъра на купето, но пак си понамирисва, особено като седя в задръствания.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Кво да го мисля тогава, да пусна маркуча по ръчната освен и да ходи към задника
- dctr88
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 14:43
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Варна
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
И аз имам същия проблем и същата дилема какво да го правя този маркуч, много дразнещо като си на място как засмърдява в колата лекичко на масло, а и сега в студа много "приятно" се вижда как постоянно нещо пуши изпод двигателя
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
То не пуши, че да се вижда чак толкова. Иначе като почне да мирише, просто си затварям клапата на парното, но лошото че тогава почват леко да се изпотяват прозорците(освен ако някои прозорец не е леко отворен).
Kuncavia, за мене просто този Catch tank е излишен, че и след известно време трябва и да го чистиш.
Kuncavia, за мене просто този Catch tank е излишен, че и след известно време трябва и да го чистиш.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Явно трябва да го мисля по друг начин. Смрадта не ми пречи, все пак съм голфаджия (ъпгрейднат), ама девойките смърдят (бучат по-скоро).
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Що се занимаваш с кифли е Кунца
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Ако се отведе до отзад към задния мост и там може ли да се свърже към генерацията?
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Не изключвайте че това нещо замръзва и се запушва.
Удължен вариант само ще влоши работите.
Удължен вариант само ще влоши работите.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Ей верно, освен да го направя като дизела, при него не миришеше на люлин, отвеждах го в една бутилка, ама пъ там имаше място дайба Иначе се занимавам, защото ми клепа дросела.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Това ако си го купиш..
- развиваш винтчетата;
- махаш капака;
- виждаш че не е нищо по различно от празен буркан;
- импровизираш някаква цедка, така че парите да циркулират по начин по който само газовете да излизат през изхода, а маслото да остава на дъното;
- ... и си чук/готов/капитан на кораб!
Сложиш ли го така директно, ще улавя едни има-няма 10% от маслото. Другото ще си отива при дросела като пич.
- развиваш винтчетата;
- махаш капака;
- виждаш че не е нищо по различно от празен буркан;
- импровизираш някаква цедка, така че парите да циркулират по начин по който само газовете да излизат през изхода, а маслото да остава на дъното;
- ... и си чук/готов/капитан на кораб!
Сложиш ли го така директно, ще улавя едни има-няма 10% от маслото. Другото ще си отива при дросела като пич.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Те реално са еднакви. На първият съд ако му махнеш филтъра и сложиш маркуч ще стане същото. Лошото е че не можеш да го отвориш и да му измислиш цедка.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Аве момци, вместо да показвате картинки, защо аджеба не напишете в Гуугъл "oil catch tank inside" и не видите кактрябва да изглежда този "сложен и мистичен буркан" от вътре? 
Последна промяна от paco на Нед 07 дек 2014 20:14, променено общо 1 път.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Няма кои знае какво да се коментира. Просто има кечкани, които не вършат никаква работа, такива които са класически тип с една преграда и оптимизирани с водна риза.
Пример за пълна безсмислица:
Тук е момента да вметна, че 50% от фешън "бурканите" са от този тип. Лъскаво и безсмислено, но пък евтино и се продава
Класически тип с една преграда:
Всичко което е с една преграда, с или без пълнеж спада към същия тип.
Колкото повече прегради има, толкова по-добро е задържането на масло в съда и съответно това, което отива към атмосфера, интейк или компресорна перка е с много малка концентрация на масло.
Оптимизирани с водна риза или маслена риза. Идеята е постъпващите газове в съда да бъдат загрени, което помага бензиновите пари да се отделят от маслото. Тук е почти задължително да се използва подналягане за изсмукване , така че парите да попаднат в интейка. В общия случай при атмосферки се вкарват пред дросела а при турбо мотори, пред компресорната перка. Останалите в съда маслени пари са по-тежки и остават на дъното на съда или се оттича директно към картера. Детайлни примери трудно се намират, но един-два...
Това е моя, преди да го съсека за да освободя място за други железа в моторния отсег
Разширителя за вода е пред този за кртерните пари. Водния загрява всичко и помага за изпарението на бензиновите пари от маслото постъпили в казана.
Страничните задни маркучи са за картерни пари от глава и блок а горните два са подналягане пред турбото и бензинови пари от резервоара.
Има много дискусии по въпроса за дизайн и оптимизация. Всеки които иска да научи повече съм сигурен , че ще си намери четиво.
A Catch Can Design Theory Discussion Thread
Пример за пълна безсмислица:
Тук е момента да вметна, че 50% от фешън "бурканите" са от този тип. Лъскаво и безсмислено, но пък евтино и се продава
Класически тип с една преграда:
Всичко което е с една преграда, с или без пълнеж спада към същия тип.
Колкото повече прегради има, толкова по-добро е задържането на масло в съда и съответно това, което отива към атмосфера, интейк или компресорна перка е с много малка концентрация на масло.
Оптимизирани с водна риза или маслена риза. Идеята е постъпващите газове в съда да бъдат загрени, което помага бензиновите пари да се отделят от маслото. Тук е почти задължително да се използва подналягане за изсмукване , така че парите да попаднат в интейка. В общия случай при атмосферки се вкарват пред дросела а при турбо мотори, пред компресорната перка. Останалите в съда маслени пари са по-тежки и остават на дъното на съда или се оттича директно към картера. Детайлни примери трудно се намират, но един-два...
Това е моя, преди да го съсека за да освободя място за други железа в моторния отсег
Разширителя за вода е пред този за кртерните пари. Водния загрява всичко и помага за изпарението на бензиновите пари от маслото постъпили в казана.
Страничните задни маркучи са за картерни пари от глава и блок а горните два са подналягане пред турбото и бензинови пари от резервоара.
Има много дискусии по въпроса за дизайн и оптимизация. Всеки които иска да научи повече съм сигурен , че ще си намери четиво.
A Catch Can Design Theory Discussion Thread
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Да, точно тел за миене на чинии си е Няма да засмуче нищо, там подналягането е минимално, няма шанс нещо да излети през изхода на кеча.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта