G60 срещу Sedici

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
hal4ooo
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 18 апр 2007 17:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

G60 срещу Sedici

Мнениеот hal4ooo » Сря 18 апр 2007 17:58


Абе момчета, да ви питам верно ли Типо 2000 кубика 16клапана върви повече от G60, понеже съм се навил да си купувам G60 (сега съм със Типо 1.6), но голфа някак си повече ме кефи :) Чета и вашия форум и фиат форума и ето какво казва един потребител там : http://fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=7992&start=60
Как да му обесниш на този момак, че голфа е по бърз, поне за мен де :roll:




Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Сря 18 апр 2007 18:21


Честно казано много вървят, пробвах се веднъж с едно такава, бях с Вектра 16V и ме поотряза.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Сря 18 апр 2007 18:53


А читаво Г60 ще намериш ли? Аз бих си взел един АБФ :idea:

Иначе Типото незнам срещу Г60 как ще е, но със сигурност ще пада от АБФ или КР


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Сря 18 апр 2007 19:30


Има Типо-та дето доста вървят...но мисля че срещу Г60 типото ще се вижда само в огледалото 400м след теб mhihi Стига да е читаво Г60-то...


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Сря 18 апр 2007 21:14


Определено и аз давам глас за Голфарата, лошото е, че читавите вече не са много.Та се сещам, ча вчера се разминах с едно Корадо, което вървеше леко настрани, кой знае какви удари е изтърляло горкото.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 18 апр 2007 21:43


То и СедичиВалволе ше намериш трудно.Пред работат спира едно-тъжна гледка :cry: Зор пали,отзад един син дим.Прави са колегите АБФ ,или КР.На Г60 не съм се качвал/вероятно дърпа яко с турбината и 160 магарета/ама май е прекалено капризно.Друга добра бегачка според мен е ЦРХ 1.6 16 волта.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9878
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Сря 18 апр 2007 21:51




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 18 апр 2007 23:04


Rabbit_TDI написа:То и СедичиВалволе ше намериш трудно.Пред работат спира едно-тъжна гледка :cry: Зор пали,отзад един син дим.Прави са колегите АБФ ,или КР.На Г60 не съм се качвал/вероятно дърпа яко с турбината и 160 магарета/ама май е прекалено капризно.Друга добра бегачка според мен е ЦРХ 1.6 16 волта.


Г60 е с механичен компресор.. но ако се сложи турбина и леки модз.. съм чувал че побеснява...


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 18 апр 2007 23:21


Абе тва типо точно с АБФ-а го отрязвам с бая така че ако г60-то е читаво ще има разстрел


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Сря 18 апр 2007 23:24


абе незнам кой какво реже но с мойто типо абф го правя 1 кола зад мене,с кр не съм се дърпал,но съм гледал на бояна едно черно седичи как размаза един кр(черен,без джамове)

г60 съм карал пасат комби синхро,бая навървяваше,ама пича 2 пъти за 3 години сменя компресори

наистина и седичи и г60/кр са много рядкост да намериш читави


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 18 апр 2007 23:40


pugsy написа:абе незнам кой какво реже но с мойто типо абф го правя 1 кола зад мене,с кр не съм се дърпал,но съм гледал на бояна едно черно седичи как размаза един кр(черен,без джамове)

г60 съм карал пасат комби синхро,бая навървяваше,ама пича 2 пъти за 3 години сменя компресори

наистина и седичи и г60/кр са много рядкост да намериш читави


1) Пича ако беше сменил компресора с турбо щеше да забрави..
2) какво имате в предвид под читави ? основен ремонт .. повечко лев за бутала .. шлайф на глава корава гарнитура маркови части .. и какво става ? перфектен мотор .. вече ако е на 500к километра има степен на уморяване на метала.. тогава вече е кофти не съм експерт немога да кажа дет се вика 2 коли на кръст съм разглобил .. ама.. читави ? глупаво е .. всеки един момент нещо може да здаде багажа.. приятел със сузуки суифт 1.3 101 коня размазва кр-и пл-и и така нататъка .. ае не ги размазва но върви колкото тях .. перфектен мотор.. но какво става .. къса носач с фабричен дефект и отива в блатото та това ми е мисълта нещо ако му е дошло времето дори и на перфектен двигател ще си отиде безславно.. колегата СКЪСА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ НА БУС ИВЕКО :) КАК ? :) ужас нали ? буса беше след основен ремонт в ивеко .. резултата 2 клапана в багажника аз си направих крачета за маса в склада ни :)
3) какво ти е типото че си размазал абф ? че го правиш една кола зад тебе.. с какъв двигател е ц20хе :lol:


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Чет 19 апр 2007 2:17


pugsy написа:абе незнам кой какво реже но с мойто типо абф го правя 1 кола зад мене,с кр не съм се дърпал,но съм гледал на бояна едно черно седичи как размаза един кр(черен,без джамове)

г60 съм карал пасат комби синхро,бая навървяваше,ама пича 2 пъти за 3 години сменя компресори

наистина и седичи и г60/кр са много рядкост да намериш читави


А как ги сменя,с друг от моргата?Аз правя едно Г60 16В и скоро ще се появи,мисля че ще има какво да покаже!


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Чет 19 апр 2007 7:57


scirocco gt написа:
pugsy написа:абе незнам кой какво реже но с мойто типо абф го правя 1 кола зад мене,с кр не съм се дърпал,но съм гледал на бояна едно черно седичи как размаза един кр(черен,без джамове)

г60 съм карал пасат комби синхро,бая навървяваше,ама пича 2 пъти за 3 години сменя компресори

наистина и седичи и г60/кр са много рядкост да намериш читави


А как ги сменя,с друг от моргата?Аз правя едно Г60 16В и скоро ще се появи,мисля че ще има какво да покаже!


от някакъв тип дет уж им правил ремонт,ама не съм изпадал в подробности къде,как и какво :roll:

vizor:
типото е седичи,мисля за това става въпрос в темата :roll:


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Чет 19 апр 2007 9:10


Ха ха то MK1 GTI го прави смешно пьк G60 mhihi mhihi mhihi.


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Чет 19 апр 2007 10:13


Определено G60-ката върви доста повече и ще с около 2 или 3 коли пред Типото на 400м.

ПП. Едно старо филмче (макар, че това типо няма нищо общо със седичи :D :wink: )
http://www.vbox7.com/play:9a576e41



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта