Абе момчета, да ви питам верно ли Типо 2000 кубика 16клапана върви повече от G60, понеже съм се навил да си купувам G60 (сега съм със Типо 1.6), но голфа някак си повече ме кефи Чета и вашия форум и фиат форума и ето какво казва един потребител там : http://fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=7992&start=60
Как да му обесниш на този момак, че голфа е по бърз, поне за мен де
G60 срещу Sedici
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:То и СедичиВалволе ше намериш трудно.Пред работат спира едно-тъжна гледка Зор пали,отзад един син дим.Прави са колегите АБФ ,или КР.На Г60 не съм се качвал/вероятно дърпа яко с турбината и 160 магарета/ама май е прекалено капризно.Друга добра бегачка според мен е ЦРХ 1.6 16 волта.
Г60 е с механичен компресор.. но ако се сложи турбина и леки модз.. съм чувал че побеснява...
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
абе незнам кой какво реже но с мойто типо абф го правя 1 кола зад мене,с кр не съм се дърпал,но съм гледал на бояна едно черно седичи как размаза един кр(черен,без джамове)
г60 съм карал пасат комби синхро,бая навървяваше,ама пича 2 пъти за 3 години сменя компресори
наистина и седичи и г60/кр са много рядкост да намериш читави
г60 съм карал пасат комби синхро,бая навървяваше,ама пича 2 пъти за 3 години сменя компресори
наистина и седичи и г60/кр са много рядкост да намериш читави
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
pugsy написа:абе незнам кой какво реже но с мойто типо абф го правя 1 кола зад мене,с кр не съм се дърпал,но съм гледал на бояна едно черно седичи как размаза един кр(черен,без джамове)
г60 съм карал пасат комби синхро,бая навървяваше,ама пича 2 пъти за 3 години сменя компресори
наистина и седичи и г60/кр са много рядкост да намериш читави
1) Пича ако беше сменил компресора с турбо щеше да забрави..
2) какво имате в предвид под читави ? основен ремонт .. повечко лев за бутала .. шлайф на глава корава гарнитура маркови части .. и какво става ? перфектен мотор .. вече ако е на 500к километра има степен на уморяване на метала.. тогава вече е кофти не съм експерт немога да кажа дет се вика 2 коли на кръст съм разглобил .. ама.. читави ? глупаво е .. всеки един момент нещо може да здаде багажа.. приятел със сузуки суифт 1.3 101 коня размазва кр-и пл-и и така нататъка .. ае не ги размазва но върви колкото тях .. перфектен мотор.. но какво става .. къса носач с фабричен дефект и отива в блатото та това ми е мисълта нещо ако му е дошло времето дори и на перфектен двигател ще си отиде безславно.. колегата СКЪСА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ НА БУС ИВЕКО КАК ? ужас нали ? буса беше след основен ремонт в ивеко .. резултата 2 клапана в багажника аз си направих крачета за маса в склада ни
3) какво ти е типото че си размазал абф ? че го правиш една кола зад тебе.. с какъв двигател е ц20хе
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
pugsy написа:абе незнам кой какво реже но с мойто типо абф го правя 1 кола зад мене,с кр не съм се дърпал,но съм гледал на бояна едно черно седичи как размаза един кр(черен,без джамове)
г60 съм карал пасат комби синхро,бая навървяваше,ама пича 2 пъти за 3 години сменя компресори
наистина и седичи и г60/кр са много рядкост да намериш читави
А как ги сменя,с друг от моргата?Аз правя едно Г60 16В и скоро ще се появи,мисля че ще има какво да покаже!
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
scirocco gt написа:pugsy написа:абе незнам кой какво реже но с мойто типо абф го правя 1 кола зад мене,с кр не съм се дърпал,но съм гледал на бояна едно черно седичи как размаза един кр(черен,без джамове)
г60 съм карал пасат комби синхро,бая навървяваше,ама пича 2 пъти за 3 години сменя компресори
наистина и седичи и г60/кр са много рядкост да намериш читави
А как ги сменя,с друг от моргата?Аз правя едно Г60 16В и скоро ще се появи,мисля че ще има какво да покаже!
от някакъв тип дет уж им правил ремонт,ама не съм изпадал в подробности къде,как и какво
vizor:
типото е седичи,мисля за това става въпрос в темата
Определено G60-ката върви доста повече и ще с около 2 или 3 коли пред Типото на 400м.
ПП. Едно старо филмче (макар, че това типо няма нищо общо със седичи )
http://www.vbox7.com/play:9a576e41
ПП. Едно старо филмче (макар, че това типо няма нищо общо със седичи )
http://www.vbox7.com/play:9a576e41
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта