Ангренажен ремък зъб назад

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
parazita
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 18:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Ангренажен ремък зъб назад

Мнениеот parazita » Чет 14 яну 2010 14:53


Незнам дали е положително , но има ефект , понеже един пишман майстор ми сменя ремака и след това не проверих , тръгнах към Варна , колата варвеше адски тягаво , мотара се тресе и има станни шумове . Така си я карам във Варна цял ден когато изведнъж ми свърши газта ( колата е 1.8 РП моно голф двойка ) превключвам на бензин и не иска да запали , имам 10 литра в резервоара , след 10 опит някак успя пътуркаше и нямаше грам мошност , някак си успях да заредя газ и тръгнах да се прибирам излизам от варна с 100 и ме подминава едно Волво и ми се смее 4овека от вътре ядосах се върнах една предавка от изходната табела на Варна до моста на магистралата в посока Бургас колата вдигна 200 (изумително прави обикноовенно 190 на безнзин в добрите си години ) почвам да катеря и един чичак ме засича скороста пада на 140 давам отново 4 на 2 -рият завой кола нагоре колата вдигна 180 ( аз започван вече да викам на приятелят си че това е невъзнможно ) . Изпреварих Волвото и се кротнах . Карах я 47 км до крайната дестинация колата изгори 14 литра газ . Наистина върви но естествено , има щети понеже този майстор не видял правино белега на разпределителният вал на клапаните имаше отклонение два зъба и от там се променя и газорепределението на колата клапаните имаха нагар можеби около 1000 след това и се оправиха . Така че смело казвам ЕФЕКТ ИМА НО НА КАКВА ЦЕНА ?




Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Ангренажен ремък зъб назад

Мнениеот Sharky GTI » Пет 15 яну 2010 13:10


... колегата Li4o ви даде най-точната и вярна информация.Предварение-тяга в ниските и мучавица в високите и обратното с закъснението.Това с префъргане на зъби напред назад е абсолютна безсмислица.Не искам да засягам никои от колегите,всеки си има правото да си прави каквото иска с колатаси но има хора дето с чип и още работи немогат да постигнат чак такъв резултат дето някои с едно две зъбета го постигат с ремака само :mrgreen: (кажете какво им баете преди палене mhihi ).Един мой познат инженер работи в Англия в автомобилен завод няма да казвам на коя марка обсъждахме веднъж една тема за аванса и фазите на газоразпределяне защото тогава правех един RS-ов мотор за едно бъги.Та тои ме светна за некои работи и ми сподели че динамичната центровка,аванса трябва постоянно да варира в зависимъст от оборотите за да има оптимален ефект от променена геометрия на газоразпределянето.Няма да задълбавам в темата защото е безсмислено като това дето някои го правят с ремаците на стокови мотори.


Потребителски аватар
fantomasss
Мнения: 317
Регистриран на: Съб 21 мар 2009 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Ангренажен ремък зъб назад

Мнениеот fantomasss » Пет 15 яну 2010 13:33


И аз да се включа. Ефект определено има. На Полото съм си играл в няколко варианта с ремъка, докато ми хареса как върви. Сега обаче имам друго питане. Как става при 16 вентилките, кой вал на къде се мести за да има ефекта като при едновалките??? Моля който е запознат да изкаже мнение. Идеята ми е да върви и дърпа повече в ниските обороти, защото там е тромава колата.


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Ангренажен ремък зъб назад

Мнениеот Garchev » Пет 15 яну 2010 23:42


Sharky GTI написа:... Та тои ме светна за некои работи и ми сподели че динамичната центровка,аванса трябва постоянно да варира в зависимъст от оборотите за да има оптимален ефект от променена геометрия на газоразпределянето.Няма да задълбавам в темата защото е безсмислено като това дето някои го правят с ремаците на стокови мотори.


Бате това си го има от край време .... Предполагам си чувал за двигатели с VANUS (BMW), Vtec (Honda)


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Ангренажен ремък зъб назад

Мнениеот Sharky GTI » Съб 16 яну 2010 0:36


ами не само съм го чувал ... :Mr Green Fun но както и да е,а и това дето трябваше да стане ясно от писането ми бе по конкретно за аванса като влияние а не центровката на г.р.м-то ако вдеваш нещата.При местенето с 1-2 зъба я кажи точно кога е промеливата геометрия на газоразпределителния че не мога да се сетя нещо :screwy


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Ангренажен ремък зъб назад

Мнениеот petroffbg » Съб 16 яну 2010 12:11


Чета ви темата и се чудя колко начини сте измислили за прецакване на иначе здрави мотори!?На стоков вал няма какво да му коригираш,освен да вдигнеш въртящият момент във високите,което пък ще е за сметка на ниските(още повече че местите зъб,което е страшно много).Ако искате истински ефект,вал от порядъка на 260гр(за ежедневка) ще ви свърши работа,задължително с раздвижно колело.Ако и това не ви стига,вал 280-300гр ще задоволи всякакви прищевки,но там филмът е мнооооо голям.На 16v мотори,се използват две раздвижни колела,като едното е на всмукателният а другото(ангренажното)на изспусквателният вал.Предварение на всмукателния дава мощност в ниски,а обратно в високи(мести се в диапазон от 5-8гр),изспусквателния е на 0гр.Този ефект се наблюдава при разпъната верига.


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Ангренажен ремък зъб назад

Мнениеот Sharky GTI » Съб 16 яну 2010 13:07


ами колега така е щото има хора дето облъчват с глупости другите и те барат и си мислят че нещо правят.Обаче като толкова много хора го правят това и дават какви са им положителните резултати що един не седна да си каже колко са отрицателните от тая безсмислица.При рошави валове фазите са съвсем различни от тези при сток валовете,времената за отворен смукателен и отворен изпускателен са савсем различни,има променен момент на застъпване на двете фази.И за една добре настроена кола с такива валове си иска електроника,згъстяване,настроики и чак тогава идва ефекта,а при тоя вариянт с стоков вал и местене на зъби невиждам каде са промените в фазите,каде е лектрониката и настроиките та да доиде тоя уж голям ефект.То ако беше така нямаше да измислят хората спортни валове... :wink: .Колегата дето споменава VANUS-а и Vtec-a невиждам просто каква база за сравнение намира между тия 2 системи и незацепен как требва стоков вал,а и не само Honda и BMW имат такива системи за променлива геометрия на газоразпределителния :wink:... за изумление можеби на някои и Рено имат такава система на един от 16 клапановите им мотори 1.6,мисля че на Megan Sport монтираха такъф мотор и на Clio 3-ката... mhihi


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Ангренажен ремък зъб назад

Мнениеот petroffbg » Нед 17 яну 2010 12:18


До колкото се сещам мисля,че жабарите първи монтират VVT на ALFA(додж мотор),като изместват всмукателният вал по електро-механичен път.


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Ангренажен ремък зъб назад

Мнениеот doc_j » Нед 17 яну 2010 23:58


petroffbg написа:До колкото се сещам мисля,че жабарите първи монтират VVT на ALFA(додж мотор),като изместват всмукателният вал по електро-механичен път.


Да, с вариатор ;) Вече обаче е доста разпространено и при много други производители.

А между другото хората отдавна са открили топлата вода с раздвижните колела 8)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ангренажен ремък зъб назад

Мнениеот Vizor » Пон 18 яну 2010 10:54


petroffbg написа:До колкото се сещам мисля,че жабарите първи монтират VVT на ALFA(додж мотор),като изместват всмукателният вал по електро-механичен път.


Страшни глупости mhihi Това е технология, която се използва от илядо деветстотин и някоя си година при някои самолетни двигатели. Първите са фиат дето ползват променливото газоразпределение. От там вече Vtecи .. ВВТИ-та ... ваноси аноси и всякакви екстри иии .. така..

а да .. додж мотор? от додж ли е произведен или има два разпределителни вала?


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Ангренажен ремък зъб назад

Мнениеот petroffbg » Пон 18 яну 2010 11:56


С два дингила на кратуната,мисля,че бях достатъчно ясен!?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ангренажен ремък зъб назад

Мнениеот Vizor » Пон 18 яну 2010 12:02


DOHC.. DODGE.. различава се малко ..
абе първото както и да си извъртя езика не мога да го кажа додж, а аз мога да го извъртя доста.. за това жена ми ме търпи 2 години вече mhihi


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Ангренажен ремък зъб назад

Мнениеот Sharky GTI » Пон 18 яну 2010 21:59


колегата малко збърка наименованията но нема нищо,ясно е какво имаше в предвид.
... Визи гледаи да се непрехапеш некой път вечер на ядене че да не разочароваш жената... mhihi нали знаеш чевсеки млад мъж е 300% потентен :Mr Green Fun .Ако си прекълцаш нещо некои пръст или счупиш ставаш 200%,а ако си прехапеш и езика оставаш само 100,за понатам нема да казвам да не чуе "гяволо" :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта